Gość Xzandafer Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Ok, to ma ktoś na sprzedaż śruby nawet używki ale orginały w ok stanie? Za nówki orginały chcą 20zł szt. - a ich jest chyba 10? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KIVI Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Zmierz długość! jaka to trudność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 no i z tego co mi wiadomo motor zlorzony i gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Tak, wszystko (a przynajmniej tak mi się wydaję) w tej kwestii wiem. Dziś odbyłem rozmowę telefoniczną (niestety tylko, bo nawet nie mam tam czasu pojechać) z ziomem co mi naprawia. Sprawa wygląda tak, że mój czujnik został przez nich sprawdzony - daje sygnał - więc chyba działa (wydaje mi się, że albo działa albo nie działa, a sytuacja gdy działa ale źle jest niemożliwa - takie tam moje domysły). Dodatkowo jak czujnik jest podłączony i porusza się wiązką to check engine czasem pokazuje 3 błędy, a czasem (po poruszaniu) tylko 1 - ten od czujnika spalania stukowego. Tak więc problem mam raczej z wiązką. Narazie ustaliłem, że odbieram auto i najwyżej skołuję wiązkę, o którą od razu się Was pytam - czy ktoś ma na sprzedaż a jeśli tak to za ile? Ew. propozycje proszę na PW albo GG, żeby nie robić w temacie giełdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Heh, ale się porobiło. Dziś Coobcio zawitał z kumplem w 3mieście. Spojrzał na auto i mniej więcej wiem na czym mój problem polega. BRT: Rozumiem, że czujnik jest potrzebny - mój dodatkowo jest sprawny więc nie mam zamiaru nic wywalać. Z resztą wychodzę zawsze z założenia, że jeśli coś zostało przez japońców zamontowane to nie bez powodu Tym samym dzięki za porady. Problem u mnie nie leży w samym czujniku a w... GŁOWICY i pompie paliwa, która działa jak wysrana z d*py. Mogłem się nie pierdzielić z jej wymianą i zostać z tą od 1.4 bo ta co mam (GTIkowa) nie obsłużyła by nawet koguta z silnikiem 1.3 :roll: Dalej... Głowica po planowaniu (chyba setnym, bo po pomiarach 0,12 to to nie było - raczej grubo ponad 1mm!) została źle złożona i strasznie mi stuka-puka wszystko (Sami słyszał, Coobcio też i działa jak radziecki złom). Winny jest między innymi cały łańcuch rozrządu na którym można się teraz tylko powiesić i cała jego zajechana reszta. Coobcio jak będzie na miejscu to powie jak to wygląda od strony technicznej. Niestety w tym pięknym kraju każdy by chciał jeździć z SR20DE pod maską ale nie każdy potrafi je naprawić czy choćby poprawnie zrobić. Teraz jedyna nadzieja, że tego gruza wyleczy Kivi (p.s. postaram się odezwać jak najszybciej). Malin_f1: Tak też zostanie z wyglądu. Wywalam na dniach wszystkie zafajdane naklejki i siatex. Może większa gleba kiedyś będzie (-60mm) i fele pomalowane na czarno. Dziś zamontowałem nową kierę Raida 35-36cm średnicy - bardzo ładna i fajna, ale mała z tego radość jak auto do DZIŚ k**wa nie jeździ jak powinno :| :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Swoją drogą skąd jesteś BRT i na czym opierasz swoją więdzę? :D:D BRT opiera wiedze na praktyce... sporej praktyce A sunny Xandiego faktycznie chodzi jak radziecki czolg... wychodzi na to ze glowica ma teraz co najmniej o 1mm mniej niz fabryczna, szok!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Już z Kivim rozmawiałem zaopiekuje się tym bez problemu, jest jedną z pierwszych osobób w PL która rozkminiła problem z regulacją wysokości zaworów... Do rzeczy u Ciebie jest niezły dramat AFR na pełnym gazie non stop oscyluje w granicy 17, więc nie pałuj auta bo może mu to za dorbze nie zrobić. Ponadto przewód paliwowy miekki więc pompa do wymiany - GREG76 chce swoją z 200SX S14 (bananowego) opylić pogadaj z nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sieszput Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 musze powiedzieć ze miło czytac o twoim nismo Xandafer, ale zrobiłes bład ze zamontowałes czarne felgi nie pasuja do autka, radził bym abuys wrucił do wczesniejszych aluskow, bo autko na tych wczesniejszych wyglada za***iscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Xandi Ty to szybki jestes. Dzisiaj o 17 byly jeszcze srebrne a teraz sa czarne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sieszput Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Xandi Ty to szybki jestes. Dzisiaj o 17 byly jeszcze srebrne a teraz sa czarne?? chyba moj post wprowadził cie w bład bo ja oceniłem jego autko z fotek na pierwszej stronie, wiec jak cos tos sorka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 No jak już o tych felach padło to ja powiem, ze wg mnie czarne fele to w sam raz do japońskiej maszyny, albo w gunmetal'u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 No jak już o tych felach padło to ja powiem, ze wg mnie czarne fele to w sam raz do japońskiej maszyny, albo w gunmetal'u Ja też tak uważam Wkrótce się wszystko wyjaśni w którym kierunku projekt pójdzie - do przodu more power czy 4 sale... Zrobie wszystko żeby to pierwsze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Ok, auto jest na sprzedaż za 7000zł. Do wymiany jest pompa paliwa (ok. 100zł), włożenie uszczelki na flanszach od wydechu i praca przy głowicy za jakies 500-600zł. Trzeba wymienić/dorobić jakieś tam gumki pierdółki czy co. Coobcio mam nadzieje powie co tam trzeba zrobić. W remont silnika wydałem już ok. 5000zł. Wiązka tam jest na pewno ok. Razem za niecałe 8000zł jest GTi które ma potencjał jak Samiego. Jeśli ktoś z was jest mechanikiem lub ma zapał do tych aut i możliwości pogrzebania to będzie to super auto za niską kasę. Sprzedam auto z 2 kubłami Bimarco - 1 do zamontowania i z niebieską kierą Raida + orginalną z poduszką, którą można zamontować bezproblemowo oraz pasami szelkowymi Sparco 4pkt dla kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Szkoda szkoda, myslalem, ze bede mial konkurencje, po dopracowaniu tych pier**l u Ciebie nie mialbym lekko Co zamiast Sunnego bedzie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 tez kupujesz Honde :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 ojojoj wielka szkoda. myslalem ze cos z tego bedzie. no coz. tak bywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Hmm, nie wiem co dalej. Sprzedaję to tylko dla własnego spokoju i rodziców, którzy nieustannie dają kasę na naprawy jakiś partaczy. Niestety jeśli ktoś się nie zna na mechanice silników i jest zmuszony dawać auto do napraw z byle czym to traci na to mnóstwo kasy. Wydałem tysiące na remont, których ktoś taki jak Coobcio czy jakiś zapalony mechanik wcale by nie wydał bo zrobiłby sobie sam. Nie mam już pieniędzy żeby wymieniać części za kilkadziesiąt złotych płacąc za robociznę ponad 500zł. To nie dla mnie. Roboty w aucie jest już naprawde niewiele - auto z 2 osobami robi 100kmh w 7,5s... Kivi zrobiłby z tego za pare stów killera ale ja już opadłem z braku sił i zapału. Chętnie sprzedam innemu zapaleńcowi, który lubi pomajsterkować. Poza robotą przy głowicy za pare stów jest do wymiany pompa paliwa. Po tym auto będzie śmigać... Mnie już nie stać nawet na to ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 w takim razie powodzenia mistrzu i czekamy na nowy nabytek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Ani się wasz go sprzedawać, Kivi z pewnośią po atrakcyjnej cenie Ci zrobi głowice a ja przeszukam swój przydomowy śmietnik w porzukiwaniu jakiejś pompy dla Ciebie. Ew. tak jak wspominałem udeż do GREGa76 on ma taką z 200Sx S14 100% srpawna - wsadziśz i poczujesz różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 !!!jesli go nie spylisz zasponsoruje ci walbro 255LPH. identyczna jak moja!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 O To i pod turbo się nada i pod mega hardkorowe N/A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 a dokladnie to o czyms takim mowie http://cgi.ebay.com/ebaymotors/WALBRO-255-...1QQcmdZViewItem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Dzięki za pomoc... Nie wiem jak to wszystko się skończy. Na razie czekam na chętnych. Jutro jade kłócić się o zwrot kasy za tą dziwną naprawę, po której dalej mi cieknie z uszczelki głowy tylko, że w innym miejscu :? Do tego poskręcali głowę wsadzając cześci nie w to samo miejsce i strasznie dziwnie to chodzi. Jeśli nie dostanę kasy z powrotem to auto dalej na sprzedaż. Jeśli dostanę to postaram się coś zrobić, ale marne szanse. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 zobacz może to z aparatu zaplonowego CI wali, jak u Ciebie byłem nie zwracałem uwagi. Tak czy siak masz wycieki z pokrywy zaworowej, umyj wszystko i włacz silnik obserówjąc skąd zaczyna się pocić... Uszczelka pod głowicą raczej nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KIVI Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Wpadaj do mnie z ta głowicą. Naklejka <rallyProject> na zderzak i masz wyregulowaną głowicę za free-pasi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.