Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coobciowóz - aktualnie 320KM & 420Nm @ 1 bar


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Coobcio dawaj jakieś newsy na temat modów jakie tam majstrujesz......Pozdro :D

Kuba nic nie pisze to ja wkleję foty gratów które dziś przyniósł człowiek z polamera a przeznaczeniem ich jest srebrna primera :D

DSCF3882.jpg

DSCF3884.jpg

DSCF3885.jpg

DSCF3886.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no no jutro do CIebie z rańca biję, dziękuje chłopaki za pomoc nad projektem, teraz to aż mi się chce składać srebrną :)

Turbinę wysłałem do pana coby hybrydę mi zrobił, ma szybko wstawać i dawać tyle towaru by wyszło ok 300KM.

Po weekendzie wchodzę na grubo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. widze ze mikolaj i w srodku lata dziala

 

2 osa ale masz paskudne lapy

1.taa mikolaj przyszedl :one:

 

2.piekny sie odezwal :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie Holset jest zdecydowanie za duzy, zwłaszcza że to największa jego odmiana... podjerzewam że po zmianie byegów wytracałą by boost... Puki co wlezie pod stare orururowanie Garrett T3 z dużą d*pą wydechową + strona zimna ze SKY LINE z RB25DETT - mnimalnie mniej wydajna jak w moim poprzednim garreciku na którym miałem te 320KM... ale za to brak laga :)

 

[ Dodano: Pią 27 Lip, 2007 00:32 ]

A nie chwaliłem się że nowy silnik będzie o ok 350-400gram lżejszy jak stary a to za sprawą tego żelastwa:

24072007480.jpg

 

Zgadnijcie co to za część jest :D ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodziło o wspomaganie, nie pozbywam się go ale zamieniam podstawkę od niego, dorwałem u nas pod śmietnikiem jakiegoś SR20Di tak się mu przyjrzałem i patrze o takie ładne srebrne to ciach podmieniłem :D

 

Wracając do tematu silnika, zanabyłem już do niego odpowiednie bardziej agresywne wałki tzn Brian CROWER stage 2 tak się one prentują: 23072007473.jpg

 

No i męską uszelkę pod łep - COMETIC, teraz jeszcze trzeba odwiedzić Ose bo dzisaj się nie udało i odebrać trochę gratów, miedzy innymi śroby pod łep ARP i jazda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj dędzie się działo ! To wałki typowo pod turbo czy w CZERWONEJ będziesz je testował też ? HX40 za duży ? większe wirniki mają większą bezwładność - duży BOV +podtrzymanie i może by banglało ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałki te testuje na czerwonej puki co efekt jest taki że łep muszę zrzucić bo uszczlkę wywaliło i chłodnice rozdmuchało :D

 

HX40 jest ogromny, żeby go rozpędzić jakiś podtlenek azoty by się przydał... podtrzymanie turbo to już koszty rzędy AEM + strojenie jakieś 8 tyś zł ekstra... więc odpada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Po malutu do przodu, składam nowy silnik dół z Almery GTi do tego odprężenie za sprawą tego:

 

Seryjny rdzeń COMETICA i nowy grubaśny:

IMG_6310.jpg

 

Nowa całość prezentuje się tak:

IMG_6325.jpg

 

Dzięki temu silnik odpręże do 9,3:1 więc 1bara będzie można dmuchać...

 

Do tego zanabyłem nieco mniejszą turbiną z 300ZX Z31 - powinna błyskawicznie wstawać a i do 300KM dać radę, tak się ona prezentuje w stosunku do pierwszej mojej turbnki:

04092007599.jpg

AR kompresora .50 a strona wydechowa taka jak w starej z SVO AR.63

Jakoś w połowie październik myślę że poskładam to do kupy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

w poniedziałek odebrałem wreszcie zawory trwało to wieki... do tego dwa schaby na głowie i moje dziecko czeka i czeka no ale do rzeczy:

IMG_6658.jpg

IMG_6649.jpg

IMG_6657.jpg

IMG_6644.jpg

Łep przygotowany najlepiej jak pan Juzio potrafił, kanały ssące mają większy przekrój o 2,5mm a wydechowe 3,5mm, do tego skorygowane kształty i wszytko wypolerowane, teoretyczny przepływ przez tak przygotowane kanały powinien wystarczyć do osiągnięcia okolic 900KM, żeby tak hardkorowo przygotować głowicę musiałem panu dostarczyć drugą taką na poświęcenie - ciął ją na plasterki i sprawdzał jaka jest odległość kanałów od kanałów wodnych i olejowych...

 

 

14112007767.jpg

No a teraz nowe zaworki w komplecie, twardsze sprężyny zaworowe CAT CAMS 84KG od wujka Kiviego, talerzyki to tytanowy BC nad którymi się pocieszałem już wcześniej...

 

Co z tego wyjdzie okaże się, oby szybko nie wybuchło :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile zostało materiału na ściankach?

W skrajnych miejscach od płaszcza wody jest ok 2mm jak coś popęka to będzie wiadomo że za tłusto było wchodzone no ale puki się nie zepsuje to się nikt nie dowie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w poniedziałek odebrałem wreszcie zawory trwało to wieki... do tego dwa schaby na głowie i moje dziecko czeka i czeka no ale do rzeczy:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Łep przygotowany najlepiej jak pan Juzio potrafił, kanały ssące mają większy przekrój o 2,5mm a wydechowe 3,5mm, do tego skorygowane kształty i wszytko wypolerowane, teoretyczny przepływ przez tak przygotowane kanały powinien wystarczyć do osiągnięcia okolic 900KM, żeby tak hardkorowo przygotować głowicę musiałem panu dostarczyć drugą taką na poświęcenie - ciął ją na plasterki i sprawdzał jaka jest odległość kanałów od kanałów wodnych i olejowych...

 

 

Obrazek

No a teraz nowe zaworki w komplecie, twardsze sprężyny zaworowe CAT CAMS 84KG od wujka Kiviego, talerzyki to tytanowy BC nad którymi się pocieszałem już wcześniej...

 

Co z tego wyjdzie okaże się, oby szybko nie wybuchło :D :D :D

fajnie !!! a to nie moja głowica przypadkiem ?? :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie !!! a to nie moja głowica przypadkiem ??

Łby nasze robią się równorzędnie, wszędzie wożę obydwa naraz ale Twój został u Mańka na dużo dłużej, mój ma tylko poskładać a twój dodatkowo wyregulować - współczuje mu, dobrze że u mnie nie ma mechaniki :D :D :D

 

Wracając do mojej srebrnej primy to dzisiaj wreszcie odebrałem zapomnianą pełna poduszkę tylną którą odbieram już 3ci miesiąc :D

19112007802.jpg

 

I powolutku zacząłem składanie srebrnej do kupy, po dzisiejszych operacjach jej stan prezentuje się następująco:

19112007804.jpg

 

Tak czuje że jeszcze trochę się zejdzie, od razu wymieniam wszystkie 4ry przeguby - a nigdzie ich nie mogę dostać wewnętrznych... Tak samo brakuje mi przepustnicy gazu - chcę taką z mechanicznym ssaniem z Primery P11 no i czeka mnie mnóstwo roboty z regulacją zaworów...

 

Ponownie prace ruszą po weekendzie, teraz masę roboty z remontami GA16 się nazbierało...

 

[ Dodano: Sro 21 Lis, 2007 02:09 ]

No dzisiaj przejąłem łep ale nie było wolnej chwili by zająć się wkładaniem go na wóz, być może jutro to nastąpi...

Przed wsadzeniem prezentuje się on tak:

20112007815.jpg

No i zbliżenie na prawdziwy tytan:

20112007818.jpg

 

A udało mi się dorwać przeguby, jakiejś nieznanej mi firmy firmy, zimę na spokojną jazdę i docieranie powinny wytrzymać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba, aż się boję spytać, ale ile to tak circa about kosztuje, albo raczej ile planujesz, że będzie Cię kosztowało? Bo jak się patrzę na te wszystkie diwajsy, to mała fortuna poszła już, nie? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no parę tysiączków poszło w tym roku :D

A przecież turbo orurowanie stare zostaje, jedynie zmieniona turbina na bardziej uliczną no i z głowicą i wałkami grubo poszedłem, oby nie za grubo, jak coś klęknie a to się zdarza przy takich eksperymentach to operacje trzeba powtórzyć ale w delikatniejszym stopniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...