gre Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Odpowiednik serii GT GARRETTA model HX40 - niezły bydlak, zobaczmy co z niego wyrośnie na kiedy planowany koniec ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mathew Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Coobcio dawaj jakieś newsy na temat modów jakie tam majstrujesz......Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Coobcio dawaj jakieś newsy na temat modów jakie tam majstrujesz......Pozdro Kuba nic nie pisze to ja wkleję foty gratów które dziś przyniósł człowiek z polamera a przeznaczeniem ich jest srebrna primera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 No no no jutro do CIebie z rańca biję, dziękuje chłopaki za pomoc nad projektem, teraz to aż mi się chce składać srebrną Turbinę wysłałem do pana coby hybrydę mi zrobił, ma szybko wstawać i dawać tyle towaru by wyszło ok 300KM. Po weekendzie wchodzę na grubo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 1. widze ze mikolaj i w srodku lata dziala 2 osa ale masz paskudne lapy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 1. widze ze mikolaj i w srodku lata dziala 2 osa ale masz paskudne lapy 1.taa mikolaj przyszedl :one: 2.piekny sie odezwal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 coobcio hybrydę z hx40 ? coś ze stroną gorącą robisz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Nie nie Holset jest zdecydowanie za duzy, zwłaszcza że to największa jego odmiana... podjerzewam że po zmianie byegów wytracałą by boost... Puki co wlezie pod stare orururowanie Garrett T3 z dużą d*pą wydechową + strona zimna ze SKY LINE z RB25DETT - mnimalnie mniej wydajna jak w moim poprzednim garreciku na którym miałem te 320KM... ale za to brak laga [ Dodano: Pią 27 Lip, 2007 00:32 ] A nie chwaliłem się że nowy silnik będzie o ok 350-400gram lżejszy jak stary a to za sprawą tego żelastwa: Zgadnijcie co to za część jest ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kicek Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Zgadnijcie co to za część jest mocowanie alternatora do bloku silnika SR20 :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Kicek, d*pa nie zgadłeś :P no dalej zgadujcie, choć powiem Ci że blisko byłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Strzelam -wywalasz wspomaganie ? ? ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 chodziło o wspomaganie, nie pozbywam się go ale zamieniam podstawkę od niego, dorwałem u nas pod śmietnikiem jakiegoś SR20Di tak się mu przyjrzałem i patrze o takie ładne srebrne to ciach podmieniłem Wracając do tematu silnika, zanabyłem już do niego odpowiednie bardziej agresywne wałki tzn Brian CROWER stage 2 tak się one prentują: No i męską uszelkę pod łep - COMETIC, teraz jeszcze trzeba odwiedzić Ose bo dzisaj się nie udało i odebrać trochę gratów, miedzy innymi śroby pod łep ARP i jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Oj dędzie się działo ! To wałki typowo pod turbo czy w CZERWONEJ będziesz je testował też ? HX40 za duży ? większe wirniki mają większą bezwładność - duży BOV +podtrzymanie i może by banglało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Wałki te testuje na czerwonej puki co efekt jest taki że łep muszę zrzucić bo uszczlkę wywaliło i chłodnice rozdmuchało HX40 jest ogromny, żeby go rozpędzić jakiś podtlenek azoty by się przydał... podtrzymanie turbo to już koszty rzędy AEM + strojenie jakieś 8 tyś zł ekstra... więc odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 coś o srebrnej ostatnio nic nie słychać, co tam Coobcio kminisz ? są jakieś postępy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Po malutu do przodu, składam nowy silnik dół z Almery GTi do tego odprężenie za sprawą tego: Seryjny rdzeń COMETICA i nowy grubaśny: Nowa całość prezentuje się tak: Dzięki temu silnik odpręże do 9,3:1 więc 1bara będzie można dmuchać... Do tego zanabyłem nieco mniejszą turbiną z 300ZX Z31 - powinna błyskawicznie wstawać a i do 300KM dać radę, tak się ona prezentuje w stosunku do pierwszej mojej turbnki: AR kompresora .50 a strona wydechowa taka jak w starej z SVO AR.63 Jakoś w połowie październik myślę że poskładam to do kupy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 chyba czas znowu odświeżyć temat z tego co słyszałem to Coobcio masz kilka nowych ciekawych gratów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 w poniedziałek odebrałem wreszcie zawory trwało to wieki... do tego dwa schaby na głowie i moje dziecko czeka i czeka no ale do rzeczy: Łep przygotowany najlepiej jak pan Juzio potrafił, kanały ssące mają większy przekrój o 2,5mm a wydechowe 3,5mm, do tego skorygowane kształty i wszytko wypolerowane, teoretyczny przepływ przez tak przygotowane kanały powinien wystarczyć do osiągnięcia okolic 900KM, żeby tak hardkorowo przygotować głowicę musiałem panu dostarczyć drugą taką na poświęcenie - ciął ją na plasterki i sprawdzał jaka jest odległość kanałów od kanałów wodnych i olejowych... No a teraz nowe zaworki w komplecie, twardsze sprężyny zaworowe CAT CAMS 84KG od wujka Kiviego, talerzyki to tytanowy BC nad którymi się pocieszałem już wcześniej... Co z tego wyjdzie okaże się, oby szybko nie wybuchło :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 kanały w głowicy robią wrażenie. piękna robota :!: ile zostało materiału na ściankach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 ile zostało materiału na ściankach? W skrajnych miejscach od płaszcza wody jest ok 2mm jak coś popęka to będzie wiadomo że za tłusto było wchodzone no ale puki się nie zepsuje to się nikt nie dowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 piękna sprawa bajera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 w poniedziałek odebrałem wreszcie zawory trwało to wieki... do tego dwa schaby na głowie i moje dziecko czeka i czeka no ale do rzeczy:Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Łep przygotowany najlepiej jak pan Juzio potrafił, kanały ssące mają większy przekrój o 2,5mm a wydechowe 3,5mm, do tego skorygowane kształty i wszytko wypolerowane, teoretyczny przepływ przez tak przygotowane kanały powinien wystarczyć do osiągnięcia okolic 900KM, żeby tak hardkorowo przygotować głowicę musiałem panu dostarczyć drugą taką na poświęcenie - ciął ją na plasterki i sprawdzał jaka jest odległość kanałów od kanałów wodnych i olejowych... Obrazek No a teraz nowe zaworki w komplecie, twardsze sprężyny zaworowe CAT CAMS 84KG od wujka Kiviego, talerzyki to tytanowy BC nad którymi się pocieszałem już wcześniej... Co z tego wyjdzie okaże się, oby szybko nie wybuchło :D fajnie !!! a to nie moja głowica przypadkiem ?? :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 fajnie !!! a to nie moja głowica przypadkiem ?? Łby nasze robią się równorzędnie, wszędzie wożę obydwa naraz ale Twój został u Mańka na dużo dłużej, mój ma tylko poskładać a twój dodatkowo wyregulować - współczuje mu, dobrze że u mnie nie ma mechaniki :D Wracając do mojej srebrnej primy to dzisiaj wreszcie odebrałem zapomnianą pełna poduszkę tylną którą odbieram już 3ci miesiąc I powolutku zacząłem składanie srebrnej do kupy, po dzisiejszych operacjach jej stan prezentuje się następująco: Tak czuje że jeszcze trochę się zejdzie, od razu wymieniam wszystkie 4ry przeguby - a nigdzie ich nie mogę dostać wewnętrznych... Tak samo brakuje mi przepustnicy gazu - chcę taką z mechanicznym ssaniem z Primery P11 no i czeka mnie mnóstwo roboty z regulacją zaworów... Ponownie prace ruszą po weekendzie, teraz masę roboty z remontami GA16 się nazbierało... [ Dodano: Sro 21 Lis, 2007 02:09 ] No dzisiaj przejąłem łep ale nie było wolnej chwili by zająć się wkładaniem go na wóz, być może jutro to nastąpi... Przed wsadzeniem prezentuje się on tak: No i zbliżenie na prawdziwy tytan: A udało mi się dorwać przeguby, jakiejś nieznanej mi firmy firmy, zimę na spokojną jazdę i docieranie powinny wytrzymać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mitch Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Kuba, aż się boję spytać, ale ile to tak circa about kosztuje, albo raczej ile planujesz, że będzie Cię kosztowało? Bo jak się patrzę na te wszystkie diwajsy, to mała fortuna poszła już, nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 no parę tysiączków poszło w tym roku A przecież turbo orurowanie stare zostaje, jedynie zmieniona turbina na bardziej uliczną no i z głowicą i wałkami grubo poszedłem, oby nie za grubo, jak coś klęknie a to się zdarza przy takich eksperymentach to operacje trzeba powtórzyć ale w delikatniejszym stopniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.