malin_f1 Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 własnie fortuna poszła... a samochód ciągle stoi i stoi i stoi... kiedy był taki okres że chociaż z miesiąc bezproblemowo jeździł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 własnie fortuna poszła... a samochód ciągle stoi i stoi i stoi... kiedy był taki okres że chociaż z miesiąc bezproblemowo jeździł? Kiedyś dawno temu jak była wolnossąca, ale teraz czasy się zmieniły jest ciągła zabawa z modyfikacjami i nie liczy się czy to będzie jeździć 1 dzień czy tydzień bezawaryjnie ważne żeby ciągły postęp był i nauka. Doszedłem do pułapu niestabilnych 320KM (małe wtryski paliwa były), teraz chce 300KM bezpieczne i stabilne, jak się znudzi to się dołoży trochę Kucy i zadba o rozłożenie mocy na poszczególnych biegach. Jak już wóz poskładam to docieranie docieranie jakieś cyferki mocy wystrugam i daje go na zimnę do lakiernika wreszcie przywrócenie mu trochę dawnego wdzięku + mały bonusik Ps. co do dnia dziś to wleciały stare nie zmęczone półosie + nowe przeguby (wewnętrzne EUROdriveshafts a zewnętrzne jakiś PASCAL... ?? nie znalazłem więcej czasu na nic więcej, jutro ponownie zapierdziel z robotą choć może znajdzie się chwilka by chociaż głowicę wyregulować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 ten projekt pochłonoł już pewnie ze 20tyś w sumie...ciekawe jakie efekty,może jakaś 14 na zawodach?czy chcesz szybciej?prima to ciężka locha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 20tyś no troszkę więcej i od cholery mojej pracy PS. Łep już wyregulowany z dokładnością 0,005mm (seryjnie tolerancja wynosi 0,029mm) i nasadzony na blok Tak powoli zaczynam gratów szukać bo trochę przeszło do czerwonej primery hehe, jutro kolejne zakupy i może w przyszłym tygodniu odpał ale jako wolnossak, na spokojnie polatam sobie te 2 tyś km często zmieniając oliwę po czym wrzucę sprężarkę i wszytkie te rurki... Trochę fotek: "Półtora kilo" w takim małym pudełeczku: rurki i igreki wprost z ASO, dzięki znajomości wyszło sporo taniej no i regulowane zębatki oraz szpilki ARP... Metalowa wielowarstwowa uszczelka na miejscu (wyższa względem serii o nieco ponad 1mm): Nie ma to jak połącznie agresywniejszych wałków z regulowanymi zębatkami... Foto całej komory silnikowej, jak widać trochę osprzętu zostało do skompletowania: [ Dodano: Sro 28 Lis, 2007 00:09 ] Pacjent żyje Miał karę a teraz przebudził się po hmmm 9-10 miesięcznej przerwie Do zrobienia jeszcze tylko heble (piaskowane malowane...), plastiki pod silnik, w nadkola i można spokojnie jeździć i docierać, puki co bez zamontowanej turbiny - coby nie swędziało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 dawno nie zagladalem. ale postanowilem ze taki projekt to trzeba obejrzec i widze ze wszysto idzie do przodu :one: naprawde ogromne gratulacje i tak dalej!! pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 Dzisiaj dobiłem do przebiegu 700Km i postanowiłem odwiedzić hamownię, wóz nie wystrojony, odprężony i mocna zdławiony kolektorem wydechowym pod turbo i gorącą stroną turbiny, moim oczą ukazał się ten ciekawy wynik: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadam Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 a jak ma sie seria do tego?? i mocna zdławiony kolektorem wydechowym pod turbo i gorącą stroną turbiny znaczy ze strona zimna po prostu niepodlaczona i lta sobie bo sobie lata tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 Nie ma ani strony zimnej ani centralnej, sama muszla wydechowa od turbiny siedzi... Obstawiam że jakbym założył kolektor wydechowy taki jak trzeba to jakieś 30KM by doszło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 a jak ma sie seria do tego?? i mocna zdławiony kolektorem wydechowym pod turbo i gorącą stroną turbiny znaczy ze strona zimna po prostu niepodlaczona i lta sobie bo sobie lata tak? Kolektor pod turbo wygląda zupełnie inaczej jest praktycznie zwężką aby mocniej pompować turbinę chyba nie widziałeś widziałeś jak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadam Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 chyba nie widziałeś widziałeś jak to wygląda widzialem bo sam juz mialem zestaw turbo w garazu jak mialem honde i mialem zreszta mozliwosc ogladania wszelkiego rodzaju aut z turbo ale nie moglem rozkminic jak to wyglada kiedy jest kolektor od turbo a nie ma turbo sama muszla wydechowa od turbiny siedzi... teraz juz wiem o co chodzi [ Dodano: Czw 06 Gru, 2007 07:54 ] zreszta jest fotka ale ja oczywiscie jej niebylem w stanie zauwazyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ratyn Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Kuba, wiesz co? Weź mi zablokuj dostęp do tego wątku bo mi spokoju nie daje, a ja tylko chce sobie dupowóz trochę szybszy zrobić hehe, kusisz i to nawet nie wiesz jak bardzo kusisz Gratki i oby jak najlepiej się działo u Ciebie Pozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Tak więc pod maskę zawędrował na parę tygodni nowy kolektor wydechowy i do tego wystrugałem jakiś dolot, prezentuje się to następująco: Obydwie te modyfikacje dały w efekcie taki przyrościk: Tak więc silnik odprężony budowany z myślą o turbo a względem serii ma blisko o 50KM i 35Nm więcej. A przede mną jeszcze strojenie rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 wystrugałem jakiś dolot Jakis mowisz hhhhmmmm jak dla mnie super sie prezentuje :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 jakim cudem tam jest 180 kuca i tyle Nm to ja nie rozumiem walki dalej seryjne? PS. aha, juz znalazlem odpowiedz;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Kuba zrób wreszcie tą budę bo psuje cały efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Kuba zrób wreszcie tą budę bo psuje cały efekt W wakacje w nią zajdę, przed nią wolę troszkę dopieścić to i owo no i dobić do tych 400KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pulpet Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 http://www.g20.net/forum/showthread.php?t=...=fastest+poland cholerni amerykanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 No dwano nic się nie działo ale tak dzisiaj nadszedł ten dzień i przyniósł mi to: W wolnej chwili od razu wchodzę z tematem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drejk Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 ulala ;-) Prezentuje się męsko ;-) Czekam z niecierpliwością na końcowy efekt. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Fajna turbinka od czego to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Jest to hybryda tzn. T3/T4 potencjał do ok 360KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadam Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 strona ciepla od T3, zimna od T4 czy odrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 ciepła duża T3 AR.63 a ssąca T4 AR.60. We wtorek zwalnia mi się garaż i w wolnej chwili będę zachodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 nio to trzeba odkopać by właściciel nie zapomniał ...jak tam dotarty już ten sr20det choć t sie jeszcze nie podłączyło chętnie zobaczę ci mistrzu teraz wydłubie Powodzenia i życze więcej wolnego czasu na srebrną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 wczoraj widzano podobno srebrną na wiatracznej i hałas robila ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.