Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Sprężyny progresywne (obniżające) Wasza opinia!!


Guest DJ One-Way
 Share

Recommended Posts

Guest DJ One-Way

Witam wszystkich, mam zamiar obniżyć moją almerkę!Zastanawiam się pomiędzy sprężynami Weiteca 30mm na każdą oś oraz Cobra 40mm na każdą!!Chodzi mi tutaj głównie o twardość sprngów, zależy mi na jak najbardziej miękkich nie super twardych!!Napewno wielu z Was obniżało Weitecami ale mam też w opcji Cobry, używał ktoś może takich??A może macie jakieś inne propozycje co do producentów sprężyn...Proszę o posty z opiniami właściwości jezdnych i twardości!Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ja kupowalem do primery weiteca zielone, pojezdzilem miesiac i wywalilem. Z tylu na dolach opony stykaly sie z nadkolem i zdzieralo, z przodu za twardo. Wstawilem oryginalne ale przyciete i przez 2 lata jezdzilem, bylo ok. Primere sprzedalem z tymi cietymi sprezynami, i mysle ze nowy wlasciciel bedzie tez tak jezdzil...

Link to comment
Share on other sites

Guest --Mlody--

ja mam progresywy H&R `a i powiem szczerze ze jestem zadowolony, fakt ze sa twarde, ale naprawde fajnie sie autko prowadzi, niestety na duzych wybiciach przy wyzszej predkosci troche za bardzo podskakuje jak na moj gust . . . .

Link to comment
Share on other sites

Podobno przycinanie sprezyn nie jest ani dobre ani bezpieczne. Ja u siebie w N14 mam od 3 miesiecy niedrogie premium tec progresywne -30mm i jak na razie elegancko mi sie na nich jezdzi :)

Link to comment
Share on other sites

Moze i nie jest bezpieczne ani dobre ale znam przypadki np. pekania nowiotkich amortyzatorow i sprezyn. Fakt, takie operacje trzeba robic z glowa, jak ktos ma jakies pojecie o sprawach technicznych i samochodowych to zrobi to porzadnie. Ale to indywidualna sprawa kazdego kierownika...

Link to comment
Share on other sites

Guest EnDrIu WAWA
Moze i nie jest bezpieczne ani dobre ale znam przypadki np. pekania nowiotkich amortyzatorow i sprezyn. Fakt, takie operacje trzeba robic z glowa, jak ktos ma jakies pojecie o sprawach technicznych i samochodowych to zrobi to porzadnie. Ale to indywidualna sprawa kazdego kierownika...
tez jezdzilem rok na przycietych sprezynach. Sa rozne opinie, ale ja sobie chwalilem.Potem sprzedalem auto i nie wiem co dalej z nim bylo.
Link to comment
Share on other sites

Ja kupowalem do primery weiteca zielone, pojezdzilem miesiac i wywalilem. Z tylu na dolach opony stykaly sie z nadkolem i zdzieralo, z przodu za twardo.

Zapewne mialeś amorki w kiepskim stanie albo nieodpoweidnie i to bylo powodem a nie spręzyna.

Weitechy w połączeniu z seryjnymi amorkach przy hamowaniu na nierównościach powodowały odrywanie kół od nawieszchni do tego non stop bujało jakby amortyzatorów wogle nie było, a przy wjechaniu w jakąś dziure było wrarzenie jakby skorupa wozu pękała.

 

W chwili obecnej do WEITECów - 40mm dodałem amorkami KONI Sport z przódu oraz BILSTAIN B6 z tyłu jezdzi się niesamowicie, zadnego bujania, wszystko jest tlumione jakby płynniej i bez podskakiwania, auto prowadzi się niesamowicie precyzyjnie i już tak nie wali jak się po dziurach jedzie - nie ma tego strachu że zaraz coś popęka, połamie się...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...