Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Filtr powietrza i obudowa ---> stożek

Gość Mara

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnimi czasy duż czytałem o BLOSIE i szczerze powiem, że się napaliłem :D

Niestety nie znam się za bardzo na mechanice samochodowej, choć staram się ciągle uczyć:) Stąd moje pytanie. Mam zwykły filtr powietrza w takiej plastikowej obudowie, a chciałbym założyć najpierw stożek (coś na styl CAI) a później BLOSA. Niestety jak przeglądam fora i zdjęcia nigdzie nie widze już takiej obudowy filtra tylko zwykłą rurę założoną chyba bezpośrednio na przepustnicę (mam rację??). Może próbowałbym to jakoś zdjąć gdyby nie plątanina, wężyków, przewodów, a i po otwarciu obudowy filtra i wyjęciu go widzę tam jakieś dziwne ustrojstwa (chyba elektronika jakaś) co skutecznie zniechęca mnie do dalszej penetracji:(

Prosze aby ktoś wytłumaczył mi łopatologicznie jak do tego się zabrać... Acha i jeżeli wywale obudowę to co stanie się z podciśnieniem??

Z góry dziękuje za odpowiedź...

Pozdrawiam Marek

Witam

Ostatnimi czasy duż czytałem o BLOSIE i szczerze powiem, że się napaliłem :D

Niestety nie znam się za bardzo na mechanice samochodowej, choć staram się ciągle uczyć:) Stąd moje pytanie. Mam zwykły filtr powietrza w takiej plastikowej obudowie, a chciałbym założyć najpierw stożek (coś na styl CAI) a później BLOSA. Niestety jak przeglądam fora i zdjęcia nigdzie nie widze już takiej obudowy filtra tylko zwykłą rurę założoną chyba bezpośrednio na przepustnicę (mam rację??). Może próbowałbym to jakoś zdjąć gdyby nie plątanina, wężyków, przewodów, a i po otwarciu obudowy filtra i wyjęciu go widzę tam jakieś dziwne ustrojstwa (chyba elektronika jakaś) co skutecznie zniechęca mnie do dalszej penetracji:(

Prosze aby ktoś wytłumaczył mi łopatologicznie jak do tego się zabrać... Acha i jeżeli wywale obudowę to co stanie się z podciśnieniem??

Z góry dziękuje za odpowiedź...

Pozdrawiam Marek