Gość Mara Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Witam Ostatnimi czasy duż czytałem o BLOSIE i szczerze powiem, że się napaliłem Niestety nie znam się za bardzo na mechanice samochodowej, choć staram się ciągle uczyć Stąd moje pytanie. Mam zwykły filtr powietrza w takiej plastikowej obudowie, a chciałbym założyć najpierw stożek (coś na styl CAI) a później BLOSA. Niestety jak przeglądam fora i zdjęcia nigdzie nie widze już takiej obudowy filtra tylko zwykłą rurę założoną chyba bezpośrednio na przepustnicę (mam rację??). Może próbowałbym to jakoś zdjąć gdyby nie plątanina, wężyków, przewodów, a i po otwarciu obudowy filtra i wyjęciu go widzę tam jakieś dziwne ustrojstwa (chyba elektronika jakaś) co skutecznie zniechęca mnie do dalszej penetracji:( Prosze aby ktoś wytłumaczył mi łopatologicznie jak do tego się zabrać... Acha i jeżeli wywale obudowę to co stanie się z podciśnieniem?? Z góry dziękuje za odpowiedź... Pozdrawiam Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Witam Ostatnimi czasy duż czytałem o BLOSIE i szczerze powiem, że się napaliłem Niestety nie znam się za bardzo na mechanice samochodowej, choć staram się ciągle uczyć Stąd moje pytanie. Mam zwykły filtr powietrza w takiej plastikowej obudowie, a chciałbym założyć najpierw stożek (coś na styl CAI) a później BLOSA. Niestety jak przeglądam fora i zdjęcia nigdzie nie widze już takiej obudowy filtra tylko zwykłą rurę założoną chyba bezpośrednio na przepustnicę (mam rację??). Może próbowałbym to jakoś zdjąć gdyby nie plątanina, wężyków, przewodów, a i po otwarciu obudowy filtra i wyjęciu go widzę tam jakieś dziwne ustrojstwa (chyba elektronika jakaś) co skutecznie zniechęca mnie do dalszej penetracji:( Prosze aby ktoś wytłumaczył mi łopatologicznie jak do tego się zabrać... Acha i jeżeli wywale obudowę to co stanie się z podciśnieniem?? Z góry dziękuje za odpowiedź... Pozdrawiam Marek Chyab powinna byc inna kolejnosc, najpierw blos a potem stozek :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mara Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 wiem wiem... Ale chcialem to zrobić później na zasadzie upgrade'u:) No ale nie o to chodzi:) Proszę o pomoc z tym filtrem to dla mnie ważne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mushroom Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Poczytaj na Nissan Power Team, tam jest cały wątek na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAMIL_01 Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Odnośnie filtra powietrza: 1. Co ile tysięcy kilometrów należy wymieniac wkład filtra powietrza?? 2.Jakie są oznaki że należy wymienić wkład filtr powietrza?,auto np. się dławi,czy inne??? 3.Zasyfiony wkład filtra powietzra możebyc przyczyną że auta maksymalna prędkość to 140-142km/h na LPG( na prostym odcinku drogi)?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.