Gość adalbert Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Witam Mam problem z silnikiem, nie wiem za bardzo o co chodzi. Najpierw silnik jak nie był rozgrzany przygasał na wolnych obrotach po wysprzęgleniu. Postanowilem sprawdzić wszystki podstawowe przyczyny. Wymieniłem świece, kable wysokiego napięcia filtr powietrza (nie wiem po co) i co się stało? Samochód przestał przygasać, ale zaczął ......wywalać kable ze świec. Przejeżdżam kilometr podnoszę maskę, a tam kable na dwóch świecach wywalone. Dociśnąłem je i pojechałem dalej i znowu słyszę bum bum podnoszę maskę i.......kable wywalone. Wykręciłem świece i wkręciłem jeszcze raz ale nie pomogło O co chodzi? Czy w okolicach świec może wytwarzać się takie ciśnienie? Samochód jeździ normalnie ale te kable już mnie......denerwują. Proszę o fachowe opinie co może być przyczyną tego zjawiska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 moze te swiece jakies dziwne i przepuszczaja cisnienie.... sprobuj wkrecic stare swiece, i zalozyc nowe kable.... jak bedzie slabo chodzil ale nie bedzie wywalal to bedziesz wiedzial... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 INC ma rację, ciśnienie z cylindrów musi wywalać te kable. Co to za świece??? Może coś z nimi nie tak i trzeba je reklamować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys2 Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Witam Mam problem z silnikiem, nie wiem za bardzo o co chodzi. Najpierw silnik jak nie był rozgrzany przygasał na wolnych obrotach po wysprzęgleniu. Postanowilem sprawdzić wszystki podstawowe przyczyny. Wymieniłem świece, kable wysokiego napięcia filtr powietrza (nie wiem po co) i co się stało? Napisz dokladnie co wymieniles i na jakie czesci, mam podobny problem z obrotami jak Ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adalbert Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Swiece standard NGK kable jakieś nie oryginalne za 140 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Swiece standard NGK kable jakieś nie oryginalne za 140 PLN. mzoe jakas uszkodzona partia swiec... sprawdz jak mowilem... i jak nie bedzie wywalac kabli na starych swiecach to je zareklamuj... ponoc z ngk we francji robionymi sa rozne jazdy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 To że wywala kable od ciśnienia w cylindrach to według mnie mało prawdopodobne. Jeżeli tak się dzieje to może to oznaczać uszkodzenie głowicy i poważną naprawę (ale wtedy to nie wiem czy byś wogóle auto odpalił). Załórz stare kabelki i zobacz czy problem zniknie, za 140 zeta dobrych kabli się nie kupi :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 To że wywala kable od ciśnienia w cylindrach to według mnie mało prawdopodobne. Jeżeli tak się dzieje to może to oznaczać uszkodzenie głowicy i poważną naprawę (ale wtedy to nie wiem czy byś wogóle auto odpalił). Załórz stare kabelki i zobacz czy problem zniknie, za 140 zeta dobrych kabli się nie kupi :-( chodzi o to ze swiece moga przepuszczac... a nie ze przepuszcza glowica pod swieca... wiec niech lepiej najpierw niech sprawdzi swiece. bo jakim cudem kable by wywalaly nwet gdyby byly kiepskie ? w kablach nie ma cisnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adalbert Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Kable kupiłem awaryjnie, bo podczas największego mrozu samochód odpalił na trzech cylindrach i pojechałem do najbliższego sklepu z częściami do japończyków. W tym tygodniu jadę do serwisu i zobaczę może wymienię na oryginały, ponad 300 stówy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Kable kupiłem awaryjnie, bo podczas największego mrozu samochód odpalił na trzech cylindrach i pojechałem do najbliższego sklepu z częściami do japończyków. W tym tygodniu jadę do serwisu i zobaczę może wymienię na oryginały, ponad 300 stówy dlatego sprawdz najpierw swiece, wkrec stare, zaloz nowe kable i zobacz czy bedzie wywalac. jak nie to znaczy ze kable sa ok. a nowe swiece to mniejszy wydatek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bercik Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Ja miałem taki sam problem w sunnym GA16DE. I u mnie okazało się ze była to wina uszczelniaczy które znajduja się w pokrywie zaworów. Uszczelniaja one świece zeby niedostawał się do nich olej z głowicy. Nie przepuszczały oleju ale ciscnienie które wytwarza sie w pokrywie zaworowej. Wynieniłem te okrągłe uszczelniacze i wszystko jest w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 To że wywala kable od ciśnienia w cylindrach to według mnie mało prawdopodobne. Jeżeli tak się dzieje to może to oznaczać uszkodzenie głowicy i poważną naprawę (ale wtedy to nie wiem czy byś wogóle auto odpalił). Załórz stare kabelki i zobacz czy problem zniknie, za 140 zeta dobrych kabli się nie kupi :-( chodzi o to ze swiece moga przepuszczac... a nie ze przepuszcza glowica pod swieca... wiec niech lepiej najpierw niech sprawdzi swiece. bo jakim cudem kable by wywalaly nwet gdyby byly kiepskie ? w kablach nie ma cisnienia Qrde, ostatni raz to taki problem miałem w motorowerze ;-) W maluchach i trabantach to potrafiło wypluć całą świecę, ale żeby w Nismo... Sorry, ale nie wierzę, żeby NGK nawet te zrobione we Francji powodowało puszczanie ciśnienia od sprężu...Bardziej prawodpodobne wydaje się to co pisze bercik, jak dla mnie to świadczyłoby o bardzo duż m przebiegu. A może fajka po prostu spada w czasie jazdy? To mogłaby również dać efekt "dupnięcia" ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adalbert Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Wszystko się wyjaśniło dzisiaj założyłem stare kable i nie ma takich objawów. Kable, które kupiłem miały wadę kabel "chodził" we wnętrzu i dlatego się wysuwały oprawki. Muszę kupić inne. :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 no szkoda kasy na kable nie mozesz tych zareklamowac ??:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Wszystko się wyjaśniło dzisiaj założyłem stare kable i nie ma takich objawów. Kable, które kupiłem miały wadę kabel "chodził" we wnętrzu i dlatego się wysuwały oprawki. Muszę kupić inne. :sad: A nie mówiłem Na kabelkach nie ma co oszczędzać, kup oryginały albo NGK! (za oryginały dałem w ASO 240 zeta) Żadne podróbki koreańskie z JCAuto :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.