Guest marx1 Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 Mam kolejne pytanko do kolegów Mam LPG i strzelił mi gaz co spowodowało rozp... obudowy filtra niestety. Po wymianie świec i przewodów jest ok , ale obudowa klejonka , za używaną chcą około 90 zł , więc pomyślałem że może złożyć stożek i problemy się skończą nawet jak strzeli to nic nie rozwali . Kumpel miał warsztat i często je zakładał w BM-kach bo notorycznie strzelały. Może ktoś już ma i podzieli się spostrzeżeniami. Gdzie zdobyć przelotkę tak żeby pasowała do przepływomierza i czy założenie takiego filtra nie spowoduję jakichś zakłóceń w pracy silnika _________________ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polak Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 Mam kolejne pytanko do kolegów Mam LPG i strzelił mi gaz co spowodowało rozp... obudowy filtra niestety. Po wymianie świec i przewodów jest ok , ale obudowa klejonka , za używaną chcą około 90 zł , więc pomyślałem że może złożyć stożek i problemy się skończą nawet jak strzeli to nic nie rozwali . Kumpel miał warsztat i często je zakładał w BM-kach bo notorycznie strzelały. Może ktoś już ma i podzieli się spostrzeżeniami. Gdzie zdobyć przelotkę tak żeby pasowała do przepływomierza i czy założenie takiego filtra nie spowoduję jakichś zakłóceń w pracy silnika _________________ Z Twojego wypisy wynika ze masz instalke 1 albo 2 generacji.Stozek w ogole sie do nich nie nadaje, chyba ze masz blosa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=14488 :arrow: filtr stożkowy http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13868 :arrow: blos http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=12621 :arrow: stożek bez adaptera (link do działu zrób to sam) A to po co :?: :mrgreen: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=14562 To co napisał Polak to niestety smutna prawda. Ale prawda jest też taka, że jak chcesz spróbować stożka to mozna jeszcze pokombinować ze zmieniarką dolotów od Citrynki AX1.4 Gti, przy 2.0 na jednopunkcie ma tak zrobione qwasar http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...2&start=195 Ja bym wybrał z wszystkich dostępnych opcji Blosa, zobacz na wykres goago moc i moment jak na benie. Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velociraptor Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 Ja bym wybrał z wszystkich dostępnych opcji Blosa, zobacz na wykres goago moc i moment jak na benie.Pozdr A ja bym przeniósł temat do działu LPG. Sławek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest j4r0 Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 Z Twojego wypisy wynika ze masz instalke 1 albo 2 generacji.Stozek w ogole sie do nich nie nadaje, chyba ze masz blosa. Co ty opowiasz. Rozmawiałem z kilkoma gazownikami i każdy z nich utwierdza mnie przekonaniu ze stożek jest dużo lepszm rozwiazaiem niż tradcjny filtr powietrza. zwłaszcza ze moza go samodzielie wymyc. Prz gazie (nizealeznie od generacji) bardzo istotne jest powietrze a stożek moj drogi dużo lepiej je doprowadza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 A grzybek przeciwstrzałowy masz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest j4r0 Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 mam, tyle ze nie tradycyjny grzybek tylko spadajaca opaske gumowa. Jak gadalem z gazownikiem to powiedzaial ze mozna ja smialo wy***ac jak sie zdecyduje na CAI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 apropo CAI u Siebie takie zrobiłem, myślę że do Gaziku też by sie nadało: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=14486 (na sam dół) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Deeno Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Co ty opowiasz. Rozmawiałem z kilkoma gazownikami i każdy z nich utwierdza mnie przekonaniu ze stożek jest dużo lepszm rozwiazaiem niż tradcjny filtr powietrza. zwłaszcza ze moza go samodzielie wymyc. Prz gazie (nizealeznie od generacji) bardzo istotne jest powietrze a stożek moj drogi dużo lepiej je doprowadza. Ja tam sie moze nie znam za bardzo ale po co powietrze ma byc lepiej doprowadzone skoro przy montazu instalacji i tak dlawi sie dolot ???? Za duzo powietrza doprowadza do gasniecia silnika jak sie zrzuca na luz. Mam na mysli oczywiscie instalke do jezdzenia "standardowego" a nie jakiej tam sringi tuningi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 więcej powietrza = więcej mocy bez względu czym jest zasilany silnik spalinowy. Mikser jest swojego radzaju zwęrzką dzięki ktorej powstaje na tyle silne podcisnienie żeby odpowiednio dawkować ten cholerny gazik... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 ja tam założyłem stożek ,rura 60 średnica,i na gazie piknie mi hula[może dlatego że i mikser jest w dolocie]kręci na LPG do 6500 obr i jeżdzi 185 na 4 biegu-jeszcze jakieś pytania co do stożków i LPG????[ps mam monowtrysk] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Deeno Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 ja tam założyłem stożek ,rura 60 średnica,i na gazie piknie mi hula[może dlatego że i mikser jest w dolocie]kręci na LPG do 6500 obr i jeżdzi 185 na 4 biegu-jeszcze jakieś pytania co do stożków i LPG????[ps mam monowtrysk] Tak jak pisalem wczesniej - jak ktos nie ma zadnych sringow tuningow to ma sens zakladanie stozka bez zadnych innych modyfikacji ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Pewnie że ma sens - w razie strzalu z gazu nie tracisz puszki filtra poweitrza no i zyskujesz nieco na dynamice, poprawia się wygląd pod maską i zmienia barwa dzwięku... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sr20di Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 a ja polecam wszystkim montaż stożka do LPG !!! w szczegulności jednopunktów , same zalety - w jakiś sposub stożek ogranicza wady założenia tradycyjnego miksera przez łatwiejsze zasysanie powietrza , lepsza dynamika reakcja na wciśnięcie gazu , lepsze zachowywanie się silnika powyżej 4000 obrotów , szybki zwrot kosztów zakupu i montażu , jak wiadomo to papierowe badziewie na LPG trzeba często zmieniać a stożek wystarczy umyć ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 popieram ,jestem takiego samego zdania w monowtrysku stożek jest świetnym rozwiązaniem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Deeno Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 popieram ,jestem takiego samego zdania w monowtrysku stożek jest świetnym rozwiązaniem W Toyocie mam akurat kwadrowtrysk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest j4r0 Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Ja już w tym miechu sie przymierzma do kolekcjonowania i składania gratów. Popieram zdanie chlopaków którzy sa za i bede próbował na własnej skórze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 21, 2006 Share Posted March 21, 2006 :-))) a ja niedawno wsadziłem taki filtr i jest zajefajnie :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kazek Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 może panowie więcej coś poweidzą o stożku, jakie częsci, ile kasy to kosztuje no przedewszystkim fotki jak to zrobione, mnie interesuje stożek do lpg II gen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 kazek jak będę w zamości w kwietniu to oblukasz na zywym organiźmie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polak Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 NO i jak postepy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marex9 Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 witam Chyba tez czas pomyslec o stozku, bo juz mam dosc ciaglej wymiany tego papierka, tylko szukam czesci ktore beda potrzebne przy tej operacji i samego filterka. Pewnie bedzie maly problem bo mam zalozony jakis mieszacz po przerobkach pod obecny filter powietrza, tak ze ten aktualnie prawie dotyka do maski... Aktualnie na gazie nia dziala mi ograniczenie obrotow i bez zadnych modyfikacji na dwojce brakuje mi obrotomierza ( na zegarze ok 115 ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maras Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 Pokręcisz go tak jeszcze parę razy na gazie i przesiądziesz się na autobus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wszok Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 Aktualnie na gazie nia dziala mi ograniczenie obrotow i bez zadnych modyfikacji na dwojce brakuje mi obrotomierza ( na zegarze ok 115 n ) - tylko po co?.... "ale swir" bez urazy..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marex9 Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 po co?- bo mi "mechanik" kazał zajezdzic silnik, bo sie swiecila kontrolka oleju i uslyszalem : zajezdzic, zalozymy nowy silnik. a przyczyną byla uderzona miska i zatkany smok- skonczylo sie na wymianie panewek... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.