Guest andrew Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 Mam maximke 96 (3,0 V6) z LPG na wtrysku, przez ponad rok bez zarzutu, teraz jak rano odpalm autko to musze przycisnąc sporo gazu i chwile przytrzymać żeby nie zgasł (bez gazu nawet nie odpali). Pewien elektronik samochodowy powiedział mi że jest to wina sterownia wtryskiem gaz/ benzyna i kazał pojeżdzić cały dzien na benzynie i spróbowac rano odpalić i faktycznie pomogło odpalił bez gazu jak za dawnych dobrych lat:) Co w tym wypadku zrobić, ustawić inaczej zasilanie gazu czy co? Mam obawy że któregoś pięknego ranka nie odpali mi wogóle (świece, filtry zostały wymienione). Dzieki za poradę z góry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 odpalasza auto na gazie czy na benzynie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest andrew Posted February 26, 2006 Share Posted February 26, 2006 odpalam na benzynie, ustawienie jest takie: temp. 30 st C i pzrekroczenie 2000 obr/min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted February 26, 2006 Share Posted February 26, 2006 odpalam na benzynie, ustawienie jest takie: temp. 30 st C i pzrekroczenie 2000 obr/min. no to pewnie jakis czujnik strzelil skoro na benzynie problem z odpaleniem. sprawdz czy nie masz jakis kodow w komputerze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szynol Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 Niech zgadne... jak juz odpalisz to nie chodzi tak regularnie jak powinien, a dopoki wskazowka temperatury nie drgnie - to po zgasnieciu nie mozesz go odpalic wogole? ja mialem to samo, jak mialem za duze przedwy na swiecach... poprawilem i jak reka odjal:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest andrew Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 oki, ale świece fabrycznie mogą mieć zły rozstaw? ale sprawdzę, a co do tych błędów to sprawdzę, chyba któreys czujnik ostatnio był wymieniany bo przeciekał więc może/ dzięki AS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szynol Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 tu nie chodzi o zly rozstaw fabrycznych... wiadomo, ze podczas jezdzenia dzialaja temperatury i co za tym idzie - metal sie troche rozszerza i zweza - czyli pracuje.... z czasem moze sie zmienic rozstaw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.