Guest KORZEN Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 W ostatni wekend zrobiłem sobie wycieczkę na narty w obie strony 1200 km po powrocie sprawdzam olej i okazuję się że przybyło mi oleju na bagnecie. To jest pewne bo przed wyjazdem sprawdzałem stan i było 3/4 stanu, a po przyjeżdzie jest full. Co to może być skąd ten olej. Sprawdzałem miskę nie ma żadnych wgnieceń. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 Przypuszczam ze do oleju dostal sie plyn chlodniczy :sad: Co to oznacza,chyba kazdy wie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KORZEN Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 Nie wydaję mi się bo stan płynu pozostał bez zmian a olej ma normalny wygląd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest artoor Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 Zobacz też czy olej nie śmierdzi benzyną. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KORZEN Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 Właśnie nie śmierdzi sprawdzałem i nie wydaje mi się żeby był żadszy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
widaw Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 1. podczas poprzedniego pomiaru - auto stało na pochyłej nawierzchni 2. pomiar był dokonany zaraz po zalaniu olejem lub pracy silnika - nie zdążył ściec do miski olejowej. 3. Zbyt bogata mieszanka paliwa powoduje ze niespalone paliwo dostaje się do komory korbowej i miski olejowej. 4. Płyn chlodniczy - widać wtedy na korku wlewu oleju charakterystyczny budyniowy osad. 5. ktoś dolał oleju Innych mozliwości nie ma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 1. podczas poprzedniego pomiaru - auto stało na pochyłej nawierzchni2. pomiar był dokonany zaraz po zalaniu olejem lub pracy silnika - nie zdążył ściec do miski olejowej. 3. Zbyt bogata mieszanka paliwa powoduje ze niespalone paliwo dostaje się do komory korbowej i miski olejowej. 4. Płyn chlodniczy - widać wtedy na korku wlewu oleju charakterystyczny budyniowy osad. 5. ktoś dolał oleju Innych mozliwości nie ma. Amen :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scyzor Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 Olej ma to do siebie, że raczej go ubywa, nigdy nie przybywa. Podpisuję się pod wykazem ewentualnych przyczyn sporządzonych przez widaw'a. pzd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chuck Norris Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 jest jeszcze jedna możłiwość. To auto produkuje olej. W zbiorniku paliwa też przybyło? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eden Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 a może miska przywaliles i sie wgniotla zmniejszyla sie jej pojemnosc i teraz masz oleju wiecej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaca V6 Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 Sprawdzałem miskę nie ma żadnych wgnieceń. :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krawczynski Marcin Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 CUDA sie zdarzają :-))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stranger Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Ja obstawiam różne warunki pomiaru. Auto przy obu pomiarach stało z innym pochyleniem albo silnik był względnie niedawno zgaszony i olej nie spłynął cały do miski. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kramar Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 No ja to nic nie mowie, ale u mnie jest sytuacja, ze po wymianie oleju silnikowego bylo ok, pozniej okazalo sie ze jest go za malo, dolalem odrobine i teraz mam dopiero jazdy, bo sie okazuje ze czasem mam ok (kolo polowy) a czasem ponad stan a auto sprawdzane zawsze na plaskim terenie nie odpalane w ogole albo na tyle by wyjechac z garazu. Kto mi to wytlumaczy bo ja to juz glupi jestem :?: i juz nie wiem ktory pomiar z nich jest ok. PS. Oczywiscie obstawiam, ze ten ktory mi pokazuje, ze jest ok (czyli w polowie) dlatego jezdze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maro Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Przestań się martwić do soboty coś się wymyśli :roll: :-))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPEEDY Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 :roll: Dokonać jeszcze raz pomiaru na idealnie płaskiej powierzchni i poczekac jak caly olej spłynie do miski,10 min po zgaszeniu silnika,bo jak wszystkie negatywne objawy nie mają miejsca to Kana Galilejska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KORZEN Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 Mierzyłem co chwilę przez cały dzień i nic się nie zmieniło. Spuściłem olej z moim majstrem do stanu 3/4 (0,5 litra). Oglądaliśmy olej i wygląda normalnie, nie śmierdzi bęzyną, nie ma w nim płynu, a na korku nic się nie zbiera, K.. jakieś cuda, no ale nic pojeżdżę trochę i zobaczę co będzie się działo. No i chyba spuszczę cały olej i zobaczę ile go jest może coś się stało z bagnetem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michalgtx Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 KORZEN, kolego ja mam taki sam problem. nie wiem co mama zrobic. może mi pomożesz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 Moja teoria jest taka - część oleju zawsze jest zasysana w pompę i pchana pod ciśnieniem gdzie trzeba. potem czasem z pompy ścieka do miski, a czasem nie - nie ze wszystkich zakamarków zawsze ścieka do miski. Jak olej wygląda normalnie - nie przejmowałbym się tym. Cuda się zdarzają - ale zawsze wychodzi jakaś prozaiczna przyczyna - ... zjawisk nadprzyrodzonych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michalgtx Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 olej jest (tak mi się wydaje) zbyt brudny jak po przejechanie 1000km oraz zbyt rzadki. [ Dodano: Czw 06 Lip, 2006 11:28 ] tego oleju jest zadużo około 1,5 litra (spuszczałem) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 olej jest (tak mi się wydaje) zbyt brudny jak po przejechanie 1000km oraz zbyt rzadki. [ Dodano: Czw 06 Lip, 2006 11:28 ] tego oleju jest zadużo około 1,5 litra (spuszczałem) Gdzie tankowales paliwo? Zostales nabity w butelke bo sprzedano Ci szemrane paliwko.... w paliwie jest beznyna lakowa i rozpuszczalnik ktory sie nie spala i przenika do oleju przez styk gladzi cylindorwej i piercieni.... u mnie w firmie jest wlasnie afera z tego powodu. Wiecej niebawem jak sie to wszystko wyjasni... poki co probki paliwa pojechaly do laboratorium. Bedzie zadyma jak zloto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michalgtx Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 bylem w serwisie podłączyli auto pod komputer. wszystok ok. gosciu powiedzial zebym kupil mobila 1 tylko nie z beczki. jutro bede wymienial. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciejka_sz Posted July 6, 2006 Share Posted July 6, 2006 bylem w serwisie podłączyli auto pod komputer. wszystok ok. gosciu powiedzial zebym kupil mobila 1 tylko nie z beczki. jutro bede wymienial. Olej trzeba wymienic i jezeli po wymiane nadal bedzie go przybywalo to jest to sprawa paliwa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.