Guest fizyk Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 Proszę o pomoc. Moja Micra (1.0 KAT) pali ok. 8-9 litrów E95 i nie wiem co może być tego przyczyną. Na początek postanowiłem zmienić świece. Czy to dobry pomysł? Jakie świece pasują? Czy Champion RC 9 YCC 4 lub NGK BKR 5 E-11? Jaka jest średnica klucza do odkręcenia świec? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 a sonda lambda nie ześwirowała? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fizyk Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 jak sprawdzić sondę lambda? samochód jeżdzi normalnie, przyspieszenie jest, nic nie kapie z rury Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gray5 Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 a zalej 98 bene ;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blue Frog Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 Był podobny temat (co prawda o 1,3) http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=14132 Zimą zawsze więcej pali. Zależy też jakie odcinki przejeżdżasz? Mi ostatnio spaliła 8,6 :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fizyk Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 a co z wymianą świec, pomoże? jakie kupić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawcior Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 O kurde to dużo i to bardzo !! Mi 1.3 pali 8 litrów w cyklu mieszanym ale gazu. Zalej może na jakiejs lepszej stacji ( ja od kiedy tankuje na Shell to spalanie spadlo o prawie 2 litry na setke :shock: . A może masz po prostu za cieżka noge ? :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fizyk Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 nie wiem, leje na Jet zauważyłem jeden objaw, czasem wydaje się że moja pralka/Micra jeżdzi lepiej, a czasem jakby traciła troszkę mocy Ponawiam pytanko: Jakie świece? Jaki klucz 16 czy 22mm. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maacieq Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 mi paliła i 12 gazu( instalacja za 2000) w dodatku wszystko z nia ok podobna wszyscy mowia tylko parownik leciutko nieszczelny. :roll: klucz 16 polecam ale nie wiem czy swiece pomoga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dariusz Nikiel Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 U minie w lutym wyszło ponad 9/100. Ale w poprzednim miesiącu spalałem średnio 7,5/100 Dodam, że spalanie dotyczy cyklu mieszanego. Latem spalam około 6/100. Kilka dni temu pytałem o otwieranie się dużego obiegu chłodzenia silnika, a dokładniej o moment otwarcia termostatu. Moim zdaniem mam uszkodzony termostat i po odpaleniu silnika duży obieg jest otwarty. Silnik ogrzewa się wolniej, a więc dłużej pracuje na ssaniu. Zobaczymy co będzie po wymianie termostatu. Zmieniam płyn w chłodnicy i przy okazji zmienię termostat. Groszowa sprawa, a może pomóc jeśli faktycznie jest cały czas w stanie otwarcia. Dodam jeszcze, że ostatnio mam ciężką nogę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 Hahaha pisałem o ty 100 razy i napisze 101. Moja przy 1.0 pali nawet 10-11l/100. Nie wiem czy jakość paliwa ma coś tu do rzeczy (ale na pewno coś ma) bo jeżdżę tylko na bp Ultimate (98 oktan). Najważniejsze to ciężar nogi :!: Moja jest ciężka więc sporo pali Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 moja k10 1,2l ostatnio spaliła 11l gazu (wcześniej paliła w granicy 8,9 litrów) ale przyznam sie bez bicia że grzebałem przy mikserze bo chciałem mieć niezłe przyśpieszenia dziś dołożyłem elektronike i zobacze czy coś sie poprawi jutro czeka mnie trasa wienc będzie odrazu wiadomo :] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 A kolejna sprawa to, że takie wysokie spalanie obserwuje zimą przy ostrej jeździe, kiedy to włączone są światła, ogrzewanie - to wszystko zwiększa spalanie. Latem natomiast przy oszczędnej jeździe po mieście schodzę nawet pniżej 6l/100km, za miastem nawet do 4,5l/100km. Jak jeździłem na Pb95 to maszynka paliła ok.0,5l/100km więcej, chodziła troszkę inaczej. Teraz na Pb98 bp Ultimate silnik chodzi spokojniej, ciszej, bardziej rownomiernie, pali troszkę mniej i jest troszkę mocniejszy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukeswirus Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 najlepiej opisz swoje spalanie gdzies w kwietniu jak bedzie ok +10-15 stopni C. Jak narazie zapewne gdy naprzykład ośnierzasz auto i drapiesz szyby to masz włączony silnik by szybciej się szyby odmroziły, a co daje, żę nie nabijasz km a silnik cały czas pracuje. MI przez to spalanie wyszło ponad 8l/100 gdzie normalnie mam max 6/100 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.