Guest janeks13 Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 http://www.cleaned.be/garage.php?action=toonmeer&id=10 całkiem przyzwoita N15 :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polak Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 Ciekawe gdzie mozna dostac taki zderzak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scyzor Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 Znów się potwierdza, że nie zaglądacie na stronę główną... Ta Almerka wisi tam od zarania dziejów... http://www.nissanklub.pl/prezentacje.php?p...;p=10&tid=1 pzd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MIS Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 no to sie chyba kolesiowi pomysly skonczyly i teraz juz tylko kolory zmienia... a tak na marginesie to mi sie nie podoba - no ale to moje zdanie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulture30 Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 nie jest źle, ale po co koles zalepił kierunki ?? no i te wystajace koła z tyłu - bleeeeeeeeeeeee Znów się potwierdza, że nie zaglądacie na stronę główną... Ta Almerka wisi tam od zarania dziejów... http://www.nissanklub.pl/prezentacje.php?p...;p=10&tid=1 pzd tam nie można jej skomentowac. tak jak sie komentuje newsy tak i prezentacje można komentowac :] no nie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 Mase roboty wsadzone w auto a ma tragiczny silnik Disela który nie zapewni osiągów nawet na poziomie beznynowego 1,6 czegoś tu nie rozumiem... Ciekawe co ma w nim nadłubane że osiągnął z neigo 100KM - bydnajmniej nie samym filtrem poweitrza. Co do resztym to hmmm. zderzak przód i ten bad lock mi się nie podoba, jeszcze mozna by nieco nadkola z tylu poszerzyć żeby kapcie tak nie wystawayły. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Adig Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 fakt, tylen nadkola powinny byc poszerzone. zmienilbym jewscze tylne lampy na ciekawsze i przyciemnil szybki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 ja bym zaczal od zmiany silnika bo z tym klekotem to sie nie wiele da zrobic.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adams Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 ja tez nie do konca kapuje czemu gosc tak zabral sie do samochodu (no ale na tym chyba polegaja rozne podejscia do tuningu). musial wlozyc kupe kasy w auto, a czy nielepiej byloby zmienic silnik na sr20 a reszte kasy wlozyc w styling? auto wygladaloby b.dobrze i jezdzilo jeszcze lepiej... a tak "only looks..." pzdr! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 ja tez nie do konca kapuje czemu gosc tak zabral sie do samochodu (no ale na tym chyba polegaja rozne podejscia do tuningu). musial wlozyc kupe kasy w auto, a czy nielepiej byloby zmienic silnik na sr20 a reszte kasy wlozyc w styling? auto wygladaloby b.dobrze i jezdzilo jeszcze lepiej... a tak "only looks..."pzdr! Podobno niektórzy tak mają... niestety, ludzi nie zmienisz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BRS Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 no sory ale niewiem o co wam chodzi... moze koles sie niesciga tylko lansuje? przeciez niekazdy musi miec niewiadomo jaka moc pod maska.... na tuning szołach niewygraywaja auta lekko zmienione wizaulnie z 1000koni pod maaska a bardzo zewnetrznie przerobione, bo to konkursy "wizual".. osobiscie wole miec pare koni mniej a jezdzic ekonomicznie (lansowaac sie) odjebanym autem.. wogole to marzy mi sie by miec jedno auto do lansu (moze byc nawet klekot) a drugie -> wydmuszka na jazdy w nocy i zawody... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 albo można połączyć jedno i drogie, auto po przyjemnych dla oka zmianach wizualny i stano koni pod maską... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BRS Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 czasem niemozna bo wbrew pozorom zrobienie autka "mega" z zewnatrzn jest baaaardzo kosztowne... dla przykladu : pug 307 - cena auta 50tys, dolozone 40-50tys juz (a dopiero zdobyl 1 nagrode:P i dalej sie zmienia:D) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 teraz nic nie stoi na przeszkodzie żęby te 20-30 tyś wpakować w napęd tego 307 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adams Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 no sory ale niewiem o co wam chodzi...moze koles sie niesciga tylko lansuje? przeciez niekazdy musi miec niewiadomo jaka moc pod maska.... to co ktos robi z samochodem to moim zdaniem jego prywatna sprawa. jednak staram sie rowniez pamietac ze samochod sluzy glownie do jezdzenia wiec jezeli "modyfikujemy" nasze autko to przydaloby sie zrobic cokolwiek z tym jezdzeniem... nie stoi to przeciez na przeszkodzie temu zeby wyglad byl mocno zmieniony. zreszta tak jak mowilem - to sprawa kazdej osoby. pzdr! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 najwarzniejsza zasada odnośnie samochodu to moim zdaniem: AUTO MA CIESZYĆ Robiąc co kolwiek u siebie tą zasadą sie kieruje, jednych kręci wygląd a innych performance... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adams Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 zgadzam sie w pelni :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.