Gość macallan Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Czy w silniku SR20DE zaznaczona rurka (zdjęcie) powinna być pełna czy z otworem. U mnie jest otwór i ciągle syczy. Po zatkaniu palcem czuje, że silnik zasysa powietrze poprzez ten otwór. Po zatkaniu spadają obroty i potem jest ok. Jak to powinno wyglądać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 a to przypadkiem jakas odma nie jest ?? nie znam sie na sr20..... ale jak to odma to nie powinno byc dziury zeby lewego powietrza nie ssal.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macallan Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Chyba raczej to nie jest żadna odma. Moim zadaniem też nie powinno być żadnego otworu, ale niech się wypowiedzą koledzy co mają takie silniki w swoich autach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 to wycinek z fotki mojego silnika. U mnie ta rurka nie ma żadnych dziur. Tylko że ja mam przekładnię manualną, względem CVT sa pewne różice w rurkach przy silniku. Poza tym np u mnie jest zawór PCV bez filtra, a u Ciebie foltr PCV występuje. POowienieneś sprawdzić w programie nissan fast jaka powinna byc rurka u Ciebie, lub czego brakuje a powinno byc do niej podłączone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 nie powinno byc dziury... i to jednak jest odma, rys pokazuje to co w modelu z cvt jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 no to sprawa wyjaśniona. Jakie obroty ma silnik bez obciążenia światłami czy nawiewem, na luzie i gdy jest ciepły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macallan Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Wolne obroty są ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 pytałem konkretnie i liczyłem że powiesz też konkretnie czyli że podasz jakąś liczbę, ok to mało powiedziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macallan Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 ok to znaczy ok. 800 obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 czy spadają delikatnie po zatkaniu tej dziurki? Tak czy inaczej musisz wymienić ten element (100zł w serwisie, w dodatkowej plecionej osłonce), względnie zaślepić dziurkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macallan Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 po zatkaniu obroty spadają i to sporo, zdarza się nawet, ze silnik gaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 przy zatkanej powinno się na nowo ustawić położenie zerowe przepustnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macallan Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 czyli wrócić do obrotów 750 +/- 50 obr/min tak właśnie jest czyli zaślepić i po klopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Hehe toż to jest system przepoweitrzania silnika, on powinien być szczlny w przeciwnym wypadku do kolektora ssacego zasysane jest lewe niezmierzone przez przepływke poweitrze i może silnik nie osiągać maksymalnej mocy, moga być zaburzenia w wolnych obrotach. Mozna tą rurkę łączącą wymienić albo nieco stuningować oddech naszego SR20De po przez odizolowanie calego przepowietrzacza - nie będzie nam zasysał gorących oparów olejowych. Poprostu zaślepiamy kolektor ssacy i wywalamy łacznik miedzy pokrywą a gumową rurą od dolotu i zaslepiamy dolot a na pokrywe zakładamy filterek. Tak to wygląda u naszego klubowego kolegi Akarczmy (czerwone to miejsca zaślepień): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.