Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] Rurka przy SR20DE


Gość macallan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość macallan

Czy w silniku SR20DE zaznaczona rurka (zdjęcie) powinna być pełna czy z otworem. U mnie jest otwór i ciągle syczy. Po zatkaniu palcem czuje, że silnik zasysa powietrze poprzez ten otwór. Po zatkaniu spadają obroty i potem jest ok. Jak to powinno wyglądać?

 

_583349_n.jpg

_583350_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to przypadkiem jakas odma nie jest ?? :| nie znam sie na sr20..... ale jak to odma to nie powinno byc dziury zeby lewego powietrza nie ssal....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość macallan

Chyba raczej to nie jest żadna odma. Moim zadaniem też nie powinno być żadnego otworu, ale niech się wypowiedzą koledzy co mają takie silniki w swoich autach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

to wycinek z fotki mojego silnika. U mnie ta rurka nie ma żadnych dziur. Tylko że ja mam przekładnię manualną, względem CVT sa pewne różice w rurkach przy silniku. Poza tym np u mnie jest zawór PCV bez filtra, a u Ciebie foltr PCV występuje. POowienieneś sprawdzić w programie nissan fast jaka powinna byc rurka u Ciebie, lub czego brakuje a powinno byc do niej podłączone

kawaeksilnika4hv.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

czy spadają delikatnie po zatkaniu tej dziurki? Tak czy inaczej musisz wymienić ten element (100zł w serwisie, w dodatkowej plecionej osłonce), względnie zaślepić dziurkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe toż to jest system przepoweitrzania silnika, on powinien być szczlny w przeciwnym wypadku do kolektora ssacego zasysane jest lewe niezmierzone przez przepływke poweitrze i może silnik nie osiągać maksymalnej mocy, moga być zaburzenia w wolnych obrotach.

 

Mozna tą rurkę łączącą wymienić albo nieco stuningować oddech naszego SR20De po przez odizolowanie calego przepowietrzacza - nie będzie nam zasysał gorących oparów olejowych.

 

Poprostu zaślepiamy kolektor ssacy i wywalamy łacznik miedzy pokrywą a gumową rurą od dolotu i zaslepiamy dolot a na pokrywe zakładamy filterek.

 

Tak to wygląda u naszego klubowego kolegi Akarczmy (czerwone to miejsca zaślepień):

9d162856.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...