Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Hamulec ręczny


Guest Pegaz123

Recommended Posts

Guest Pegaz123

Witam,

jestem szczęśliwym posiadaczem Nissana Almery N15 (japończyk, nie angol) na dodatek zagazowanego i muszę powiedzieć, że samochodzik super się spisuje :) spalanie gazu w zimie na poziomie 8-10 litrów gazu w mieście Wrocławiu w korkach, przy normalnej jeździe,a koło 13 przy pedale do podłogi... nie jest to mało, ale nie dużo :). Jedna rzecz tylko mnie wkurza, a mianowicie hamulec ręczny. Strasznie wysoko zaczyna łapać mniej więcej na 7 ząbku... czy jest jakiś prosty sposób, aby go podciągnąć?? zaglądałem pod samochód, ale tam za bardzo regulacji nie ma.

 

Almi jest bez ABS silnik 1.4. :)

 

W normalnym przypadku, po podciągnięciu hamulca ręcznego powinien się również trochę wzmocnić zasadniczy na tylnych kołach. Mam rację?? tak było w poprzednich moich autkach, ponieważ odległość między bębnami i szczękami powinna ulec zmniejszeniu.

Prosiłbym o odpowiedź i pomoc w tej sprawie.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest genjusz

ja po zakupie mialem podobny problem, pojechalem do warsztatu wymienili linke i sprawuje sie super.

Link to comment
Share on other sites

Guest Pegaz123
ja po zakupie mialem podobny problem, pojechalem do warsztatu wymienili linke i sprawuje sie super.

 

A bez wymiany linki sie nie da?? i ile taka przyjemność kosztuje :)

Link to comment
Share on other sites

co prawda mam sunny a nie almere ale wydaje mi sie ze powinno byc podobnie.

W sunnym do regulacji linki trzeba odkręcić schowek między przednimi fotelami. Do regulacji można dostac sie tylko od góry. Jesli sie myle mam nadzieje ze ktos mnie poprawi

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest genjusz
A bez wymiany linki sie nie da?? i ile taka przyjemność kosztuje :)

 

Mialem ten niefart ze w Warszawie takze ceny wyzsze niz powiedzmy te 40km za :)

Pan krzyknal 80zl za ggodzine, robil z 15 minut i powiedzial 40zl z linka i z robocizna.

Link to comment
Share on other sites

Do Pegaz 123: wszystkie N15 były produkowane w Japonii. Skok dźwigni hamulca awaryjnego w wersji z hamulcami tylnymi bębnowymi 7 do 8 zębów zapadki, z hamulcami tylnymi tarczowymi 8 do 9 zębów zapadki (WKŁ Nissan Almera)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...