Guest Pegaz123 Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem Nissana Almery N15 (japończyk, nie angol) na dodatek zagazowanego i muszę powiedzieć, że samochodzik super się spisuje spalanie gazu w zimie na poziomie 8-10 litrów gazu w mieście Wrocławiu w korkach, przy normalnej jeździe,a koło 13 przy pedale do podłogi... nie jest to mało, ale nie dużo . Jedna rzecz tylko mnie wkurza, a mianowicie hamulec ręczny. Strasznie wysoko zaczyna łapać mniej więcej na 7 ząbku... czy jest jakiś prosty sposób, aby go podciągnąć?? zaglądałem pod samochód, ale tam za bardzo regulacji nie ma. Almi jest bez ABS silnik 1.4. W normalnym przypadku, po podciągnięciu hamulca ręcznego powinien się również trochę wzmocnić zasadniczy na tylnych kołach. Mam rację?? tak było w poprzednich moich autkach, ponieważ odległość między bębnami i szczękami powinna ulec zmniejszeniu. Prosiłbym o odpowiedź i pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest genjusz Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 ja po zakupie mialem podobny problem, pojechalem do warsztatu wymienili linke i sprawuje sie super. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pegaz123 Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 ja po zakupie mialem podobny problem, pojechalem do warsztatu wymienili linke i sprawuje sie super. A bez wymiany linki sie nie da?? i ile taka przyjemność kosztuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ajac Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 ale w moim "angolu" to z tyłu tarcze są, a nie bębny . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest irek Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 co prawda mam sunny a nie almere ale wydaje mi sie ze powinno byc podobnie. W sunnym do regulacji linki trzeba odkręcić schowek między przednimi fotelami. Do regulacji można dostac sie tylko od góry. Jesli sie myle mam nadzieje ze ktos mnie poprawi pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest genjusz Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 A bez wymiany linki sie nie da?? i ile taka przyjemność kosztuje Mialem ten niefart ze w Warszawie takze ceny wyzsze niz powiedzmy te 40km za Pan krzyknal 80zl za ggodzine, robil z 15 minut i powiedzial 40zl z linka i z robocizna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbyszekN15 Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Do Pegaz 123: wszystkie N15 były produkowane w Japonii. Skok dźwigni hamulca awaryjnego w wersji z hamulcami tylnymi bębnowymi 7 do 8 zębów zapadki, z hamulcami tylnymi tarczowymi 8 do 9 zębów zapadki (WKŁ Nissan Almera) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.