Gość Pegaz123 Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem Nissana Almery N15 (japończyk, nie angol) na dodatek zagazowanego i muszę powiedzieć, że samochodzik super się spisuje spalanie gazu w zimie na poziomie 8-10 litrów gazu w mieście Wrocławiu w korkach, przy normalnej jeździe,a koło 13 przy pedale do podłogi... nie jest to mało, ale nie dużo . Jedna rzecz tylko mnie wkurza, a mianowicie hamulec ręczny. Strasznie wysoko zaczyna łapać mniej więcej na 7 ząbku... czy jest jakiś prosty sposób, aby go podciągnąć?? zaglądałem pod samochód, ale tam za bardzo regulacji nie ma. Almi jest bez ABS silnik 1.4. W normalnym przypadku, po podciągnięciu hamulca ręcznego powinien się również trochę wzmocnić zasadniczy na tylnych kołach. Mam rację?? tak było w poprzednich moich autkach, ponieważ odległość między bębnami i szczękami powinna ulec zmniejszeniu. Prosiłbym o odpowiedź i pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość genjusz Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 ja po zakupie mialem podobny problem, pojechalem do warsztatu wymienili linke i sprawuje sie super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pegaz123 Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 ja po zakupie mialem podobny problem, pojechalem do warsztatu wymienili linke i sprawuje sie super. A bez wymiany linki sie nie da?? i ile taka przyjemność kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ajac Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 ale w moim "angolu" to z tyłu tarcze są, a nie bębny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irek Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 co prawda mam sunny a nie almere ale wydaje mi sie ze powinno byc podobnie. W sunnym do regulacji linki trzeba odkręcić schowek między przednimi fotelami. Do regulacji można dostac sie tylko od góry. Jesli sie myle mam nadzieje ze ktos mnie poprawi pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość genjusz Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 A bez wymiany linki sie nie da?? i ile taka przyjemność kosztuje Mialem ten niefart ze w Warszawie takze ceny wyzsze niz powiedzmy te 40km za Pan krzyknal 80zl za ggodzine, robil z 15 minut i powiedzial 40zl z linka i z robocizna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekN15 Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Do Pegaz 123: wszystkie N15 były produkowane w Japonii. Skok dźwigni hamulca awaryjnego w wersji z hamulcami tylnymi bębnowymi 7 do 8 zębów zapadki, z hamulcami tylnymi tarczowymi 8 do 9 zębów zapadki (WKŁ Nissan Almera) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.