Gość mas444 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 rafalski Masz przerwę na jednej diodzie ( zimny lut ) albo zwarcie od wilgoci, czy brudu. Świecenie kontrolki wody w filtrze to właśnie objaw problemów z mostkiem diodowym. Ja kupiłem sobie na allegro za 15PLNów cyfrowy wskaźnik napięcia i podłączyłem w kabinie. Teraz mam na bieżąco kontrolę nad ładowaniem. Dodatkowo do listwy świec żarowych podłączyłem kabelek i dałem go na wolną kontrolkę na zegarach. Dzięki temu widzę kiedy i jak długo grzeją świece, oraz jak to wpływa na ładowanie. Generalnie po rozruchu i włączeniu świateł napięcie na wolnych obrotach jest około 12,7V, czyli mało ( 750obr/min ). Po wyłączeniu się świec jest już normalne 14,45V. Aby zapewnić ciągłe ładowanie nawet podczas grzania świec mam zamiar na zimę zwiększyć jałowe obroty do około 900 - 950obr.min, taka prędkość zapewnia już ładowanie poprawne. Polecam, dobry patent dla tych, co jeżdżą na krótkich trasach po mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Od wczoraj już się kontrolki przestały swiecic w czasie jazdy :zdziw: Mam tylko pytanie czy akumulator jest ładowany !?Bo wg mnie jest jakieś zwarcie albo uszkodzony czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.