Gość Encor Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Od 3 dni mam niefajny objaw: po odpaleniu auta i przejechaniu pierwszych 2 - 3 mocniejszych zakrętów słychać hałas (ni to warkot, ni bzyczenie) z układu kierowniczego. Hałas zwiększa się i zmniejsza wraz z kręceniem kierownicą i jest nawet, gdy samochód stoi (np. na światłach jak chcę skręcić w lewo i czekam). Z reguły ustaje tylko na prostych kołach, choć czasem wtedy też słychać leciutkie rzężenie. Wygląda mi to na problem w układzie wspomagania:( Pytanie na ile (PLN) poważny... Czy to tylko pasek, czy problem z przekładnią... może z pompą? Macie jakieś sugestie? Naprawa chyba nie będzie tania? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Zacząłbym od wymiany paska i odpowietrzenia układu wspomagania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Znam te objawy. Była to jedyna awaria jaka spotkała moją N16. Zaczeło sie od delikatnego stukania, potem dziwne ubywanie gdzieś płynu z wspomagania - nigdzie nic nie wyciekało. A skończyło się na nagłym braku wspomagania kierownicy i przeraźliwym zgrzynianiu w przekładni. Po rozebraniu samochodu w ASO okazało się, ze do wymiany kalifikuje sie cała przekładnia kierownicza. Kosztu takiej imprezu nie znam bo naprawa był przeprowadzona w ramach gwarancji. Ale na pewno nie mało bo części było trzeba ściągać z głównej centrali - w polsce nie były dostepne i musiałem czekac na naprawę prawie 2 tygodnie. Oby tylko coś takiego nie było w twoim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Zacząłbym od wymiany paska i odpowietrzenia układu wspomagania. do tego sprawdzenie stanu płynu od wspomagania ewentualna jego wymiana.W moim poprzednim autku wymiana pomogła. powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 ja tak mialem. patrze a plynu prawie nie bylo. dolalem ale znowu. okazalo sie ze wezyk pekl od przewodow wspomagania i pusczal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Encor Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 No, jesli to byłby tylko pasek albo płyn to z kosztami nie byłoby pewnie tak źle. Dzięki za sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 u mnie skonczylo sie wymiana pompy wspomagania (przy skreconych kolach puszczala plyn) - wymiana na gwarancji. Jak czekalem na pompke dostalem plyn na dolewki gratis - nie ma to jak mila obsluga (ASO Jaworski-Gajewski Warszawa-polecam ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 ja miałem przypadek z chłodnica płynu wspomagania , często w N15 korodowała i niestety popzredni właściciel ja wywalił, w zimę płyna tak się nie nagrzewa ale w lato nawet do 180 stopni, tam też miałem ubytek płynu. Popatrzcie na swoje chłodnice wspomagania słyszałem że korodując odpadają cząstki aluminium i przytykaja układ, co prowadzi do zatarcia pompy wspomagania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Encor Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Dobra, na dzień dzisiejszy już wiem, że problem spowodowany jest wyciekiem z układu wspomagania. Mam mokrą całą osłonę silnika od strony zbiornika. Mokro jest też nieco wyżej - jakby pod rurkami chłodnicy układu. Pytanie, na ile to korozja samej chłodnicy... Co tam jeszcze może ciecw tym miejscu? Maglownica chyba odpada. Może pompa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 u mnie padlo na pompe sikalo z niej jak z rznietej swini :502: a rozchlapaly plyn paski na kolach pasowych po calej komorze silnika (ale najbrudniej bylo w okolicach pompy i paskoow - u mnie po lewej stronie komory stojac twarza do auta) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.