Gość donald Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 czsc zastanawiam sie na zamiana nissana almery 2003r 1,8 na toyote 1,6 honde 1,6 lub golf IV Iewentualnie seat leon 1,6. w NISSANIE DRAZNIA MNIE STUKI Z ZAIWESZENIA W CZASIE JAZDY, DUZY HALAS W SRODKU - SLABE WYTLUMIENIE I OPORNIE DZILAJACA SKRZYNIA BIEG 1. zastanawiam sie na tymi modelami w zastepstwie almery. Czy moze macie jakie doswiadczenie z nimi. Bede wdzieczny za cenne uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 jeżeli już to ja bym zamienił tylko na Civica albo Corolle żadne szmelcwageny i pochodne nie wchodzą w grę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość genjusz Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 dokladnie, ewentualnie na innego japonczyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 N15 albo N14 to dobry wybór, tylko choroba już takich dobrych samochodów nie robią :evil: :neutral: :-((( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 dokładni to co teraz robią to prawie japończyki a jesli miałbym coś polecac to toyote corolle całkiem wygodne autko,a honda chyba mniej :roll: ze względu na to usportowione zawieszenie ,a VWi tym podobne jak na mój gust brrrrrrrry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Jak masz N16 to smialo zamieniaj na HONDE!!!!! dobrze chodzi ten samochodzik i mniej pali ewentualnie toyota tez bedzie dobra Reszta to ŻDŻORY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 A moze mazda 3? Tylko nie wiem jak stoja te autka cenowo. Ale jesli chodzi o stylistyke to jak dla mnie to bije na glowe wszystkie wymienione auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pron! Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Honda ma jak dla mnie cholernie niewygodne fotele. Siedziska krótkie jak dla standardowego wzrostu... kitajca A Civic 1.6 też koło 10l weźnie po mieście Civic pali mniej niż Corolla ale jest brzydszy, chyba ze 3drzwiowy, to jeszcze ujdzie. Corolka ma malutki bagażnik, Civic tylko o 15l większy niż Almera HTB. 1.4 benzyna to silniki "ciesz się ze się kulosz". W Corolli 1.4 D4D jest porównywalny z 1.6 benz. W Hondzie jest 1.7CDTi, tez jest spoko. W Corolli pisali ludzie, że jest głośno, szczególnie przy 130km/h, obojętnie czy 1.4 czy 1.6. Hondy są lepiej wyciszone. Ostatnio analizowałem sprawę, bo ojciec chciał sobie kupić któreś z tych dwóch, na razie zrezygnował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Kupujesz nowe czy używane? Jak dla mnie Mazda 3 vs. Honda Civic. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pron! Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Mazda 3 jest oczywiście najładniejsza z tych wszystkich (bo trochę podobna do Almery N16 ). Mazdy zawsze były solidne i jak by się trafiła okazja to bym się nie zastanawiał. Bagażnik ma o 15l mniejszy niż Almera. 1.6 ma 109PS... wystarczy ale wolałbym 2.0 150PS. Aha...no i jest najdroższa z tych wszystkich wymienionych tutaj kompaktów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 corolla jest za***iscie miekka i balem sie nia robic szybko zakrety. wyczuwalna podsterownosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bernas1977 Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Też się czasem nad tym zastanawiam (mam N16 1.8 2002) i tak mi wychodzi, że to nie ma sensu. Jeżeli drażni Cię stukanie w klamerce, to w każdym aucie tej klasy będzie Cię coś denerować - to wszystko kompakty i takie jest założenie. Rozważałem zakup corolli bo to auto niemal kultowe w tym segmencie, ale jak pojeździłem kilka dni to doszedłem do wniosku, że i plastiki i komfort jazdy i motor (1.4) są fajne, ale nie dużo fajniejsze niż w klamerce. Chyba trzeba przestać używać emocji w takich sprawach i kalkulować na chłodno. Ja pojeżdzę do czasu kiedy klamerka skończy pięć lat, ewentualnie zacznie się sypać i wtedy ją sprzedam. I na koniec, faktycznie plastiki strzelają, zawiesie też, dużo pali, ale tak na prawde nie ma się o co przyczepić, a mam masę znajomych, którzy w droższych i bardzie prestiżowych autach spędzają całe tygodnie w serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pron! Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Jak 1.4 może być fajniejszy od 1.8 ? Chyba tylko pod względem spalania przy spokojnej jeździe. Po mieście może OK, jakoś się tam pojeździ ale spróbuj wyprzedzić na trasie. Trzeba redukować zdrowo i kręcić do odcięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bernas1977 Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Ale pali ze dwa, trzy litry mniej, wacha drożeje...jak się zmienia auto, trzeba to rozważać. A swoją drogą te 1.4 w corolce jest IMO dużo zrywniejsze niż 1.5 w klamerce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donald Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 a czy jest jakis patent na poprawe 1 biegu -wchodzenie w almerce bo serwis mowi ze tak ma byc. Wedlug mnie wala bzdury bo nie potrafia naprawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Jakbym miał wybierac wsród kompaktów to tylko Mazda 3 lub nowy Civic (ma ogromny bagażnik jak na kompakt!), ze wskazaniem na tą pierwszą... tę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 a czy jest jakis patent na poprawe 1 biegu -wchodzenie w almerce bo serwis mowi ze tak ma byc. Wedlug mnie wala bzdury bo nie potrafia naprawic problem z biegiem wskazuje na jedna z dwóch przyczyn. Albo za gęsty, bo stary olej, albo wywalony synchronizator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bielszczak Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 u mnie [almera1.5 n16 2002 od nowości] biegi wchodzą super a zminiłem z corolli na nissana ze względu na bagaznik i sztywność zawieszenia oraz klima abs elektryka ect. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donald Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 czy gesty olei nie sadze bo tak samo jest przy kazdej porze roku a przebieg tez mam maly 21000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Jak o nowych to Mazda 3, byłem tym autem na jeździe testowej i świetnię się nią jeździ, tylko czy to kompakt.... Bo gabarytowo jest większa od Primy P11 (ale znacznie bardziej zwinna). Za to nowa Honda to tylko jeśli podoba ci się jazda takim kosmos-carem, mnie się osobiście nie podoba, tył szczególnie. A jesli w grę wchodzi zamiana na używane autko to wygodnej jazdy po mieście Corolka jest najlepsza, Civic wg mnie jest zbyt toporny i mało wygodne ma fotele. Deutcheshmeltze nie polecam. Są jeszcze Mitsu Colty ale one są mało fajne, a jadac czujesz się nie jak w autku klasy kompakt tylko jak w minivanie (mnie się coś takiego nie podoba). Ale jak ma być coś fajnego, wygodnego i mało awaryjnego (z tych nowych japońców to tylko Toyota się dobrze trzyma) to polecałbym Dodge'a Neon'a. Autko wielkości Almery w sedanie a nieporównawalnie bardziej przestronne, kosmicznie wielki bagażnik, dobre wyposażenie (nie ma tylko elektryki tylnych szyb, może to jakaś oszczedność ze strony producenta) i 2 litrowy silnik jak dobrze pamiętam by Mitsubishi 130 coś koni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 corolla jest za***iscie miekka i balem sie nia robic szybko zakrety. wyczuwalna podsterownosc. która? chyba nie 8? a czy jest jakis patent na poprawe 1 biegu -wchodzenie w almerce bo serwis mowi ze tak ma byc. Wedlug mnie wala bzdury bo nie potrafia naprawic tak ma być, podwójny synchronizator tak już ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Mialem okazje jezdzic corolla 1,4 (ojca) i almerka 1,8. corolle 1,6 spotkalem na miescie z malym wariatem za kierownica oto zestawienie mojego testu) COROLLA:1.4 (maly odkurzacz ale daje frajde;halas maly;spalanie o 1l(miasto) mniejsze niz N-16 1.8;plastiki lepszej jakosci, jak dla mnie troche za miekki zawias ale na dluzszej trasie na nieroownosciach sie go docenia, w zakretach troche za duze przechyly) 1.6 (dogania almerke ale dostaje baty ;halas maly;spalanie b.d;plastiki lepszej jakosci; zawias b.d) ALMERA: 1.8 (szybsza od corolli 1,6 - niewiele ale zawsze troche glosno;spalanie nie za duze jak na taka pojemnosc; plastiki gorsze niz przed FL :? ;zawieszenie zdecydowanie bardziej precyzyjne ale mniej komfortowe - troche twardsze ale mnie sie podoba) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Valdi Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Polecam najnowszą Hondę, która miałem okazje kilka dni pojeździć. Jednak to opcja dla tych, co zamierzają kupić nową furkę. Natomiast wracając do zamiany, nie wiem czy taki wariant byłby opłacalny. Powoli moja irytacja N16 się zmniejsza za sprawą oczywiście zwykłego przyzwyczajenia, bo skrzynia biegów pomimo wymiany nadal badziewiarska, reflektory parują i co w samochodzie skrzypiało to skrzypi nadal. Zamierzam dociągnąć do końca gwarancji, a potem sprzedać jakiemuś zakochanemu w Nissanach, który podobnie jak ja prędzej, nabierze się na mit niezawodnego japończyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 czy gesty olei nie sadze bo tak samo jest przy kazdej porze roku a przebieg tez mam maly 21000 to rzeczywiście nie olej, po 21 tysiącach żaden by się nie zestarzał, a jak to nowe auto, to musiało być syntetykiem zalane. Ale znowu przy takim przebiegu nie miało prawo nic się stać ze skrzynią biegów. Poddaję się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pron! Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Zamierzam dociągnąć do końca gwarancji, a potem sprzedać jakiemuś zakochanemu w Nissanach, który podobnie jak ja prędzej, nabierze się na mit niezawodnego japończyka Almera N16 to już niestety nie japończyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.