Coobcio Opublikowano 20 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Powiem wam tak - jak jest mowa o struminicach to zaraz mam na myśli strumienice łuskowe, ktore są kiczem nie wartym złotówki. Jest w polsce paru ekspertów którzy są w stanie wyliczyć odpowiednią strumienice i zamontować ją w odpowiednim miejscu - to wymaga sporych kosztów (wiele pomiarów na hamowni i ciągle cięcie i dospawywanie) Najprostrzym i zarazem najbardizej sprawdzonym rozwiązaniem jest PROSTA RURA tej samej średnicy co reszta wydechu wmontowana w miejsce kata - w przypadku nissana zawsze przynosi przyrosty mocy. Prosze tu nie dyskutować więcej na temat strumienic, temat dotyczy DOLOTU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 A czy wiadomo ile daje cai w tych silnikach? Jezeli poprzez wyjecie tego badziewia poszlo na 127 to z cai moze byc nawet ponad 130 :shock: Kurde ktos sie musi wziasc sie za ten silnik i sprawdzic na co go stac :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 A czy wiadomo ile daje cai w tych silnikach? Jezeli poprzez wyjecie tego badziewia poszlo na 127 to z cai moze byc nawet ponad 130 :shock: Kurde ktos sie musi wziasc sie za ten silnik i sprawdzic na co go stac :wink: Nie sądze zebym po CAI miał az 130KM, ale myśle ze cos w okolicach 122-125 max! Po założeniu CAI jazda jest za to nieporównywalnie lepsza! Zreszta wczesniej czas do 100 jaki mierzyłem stoperem był zawsze w okolicach 10s, natomiast po CAI G-Tech do 96 wypluwał zawsze ok. 8,5s (i to na felgach 17"!). Więc efekt jest baaaaardzo odczuwalny! Auto jeździ o niebo lepiej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marins Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 ja mialem na seryjnym 123KM a Ty na stozku 125Km?? mysle ze po załozeniu stozka u mnie bedzie ok 128/129KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 ja mialem na seryjnym 123KM a Ty na stozku 125Km?? mysle ze po załozeniu stozka u mnie bedzie ok 128/129KM Wiesz, seryjny silnik drugiemu nie równy, u mnie też wydaje mi sie, ze może sa jakieś bonusy, bo niejedno teoretycznie mocniejsze auto już dostało :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marins Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 licza sie tez umiejetnosci jazdy dlatego mocniejsze auto mogło dostac...hehee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 moze z zimnym dolotem to jest szansa na 6KM ale sam stozek to watpie zeby dal taki przyrost mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marins Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 nie no dolot bedzie oczywiscie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 moze z zimnym dolotem to jest szansa na 6KM ale sam stozek to watpie zeby dal taki przyrost mocy. Tez tam myśle ze max jakieś 5KM z zimnym dolotem moze być, także może z jakimś małym bonusem od fabryki i CAI ja może mam jakieś 122KM, to tak "na oko" bo tylko hamownia prawde powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 hmm na wykresie z pierwszej strony jest 127km na seryjnym filtrze. Fakt ze z uchylona obudowa ale z seryjnym filtrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marins Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 dokładnie dylson dlatego na samym stozku powinno byc wiecej jak 127KM a razem z CAI mysle ze bedzie ładny wynik:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Kurde jakbym nie chciał sprzedać Almery to bym teraz odżałował na hamownie, tak mnie to zaciekawiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marins Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 no to nie sprzedawaj:) Coobcio po 31 bede dzwonil zeby sie umowic na CAI + stozek bo teraz brak srodków na mody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Okey No problem, przed Toba jeszcze sprawdze jeszcze jak w innych N16 się to sprawóje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAFAR Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Prosba do Coobcia Wyslalem ci maila w sprawie umowienia sie na montaz CAI do almery n16 FL 1.8 z LPG sekwencja. Mam czas tylko w soboty. Co ty na to, jesli mozesz to daj znac jak i kiedy, a jesli mozesz to i numer telefonu to bysmy pogadali w tej sprawie. Moj mail to jml@jml.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 dokładnie dylson dlatego na samym stozku powinno byc wiecej jak 127KM a razem z CAI mysle ze bedzie ładny wynik:) tzn ile :?: 150 :?: nie moge sie sie doczekac kiedy zobacze wykres na stozku i z dolotem.......... ps. czasem kubel zimnej wody pomaga :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Wydaje mi się że będzie efekt podobny do tego jaki występuje przy rozłorzonej obudowie - lepszego wątpie żeby można było się spodziewać. Fakt że bedzie fitlr poweitrza o mniejszych oporach, poweitrze zimne spod zderzaka itd... No Zobaczymy - sam jestem ciekaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 150 No tyle to raczej nie Ale nie powinno byc mniej jak 127. Jak bedzie cai to moze jeszcze te 3km dojda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Dlaczego nie powinno byc mniej niz 127 :?: Producent na swojej stronie podaje moc 116 koni. Zalozenie stozka powoduje wzrost 11 :?: fajnie jak na hamowni wychodzi troche wiecej ale nie sugeruj sie ze koniecznie bedzie 127 lub wiecej. jest jeszcze cos takiego jak warunki pomiaru. w sobote bylo cos kolo 0C a wewnatrz kilka stopni. kolega zamontuje stozek akurat sie ociepli zamknie maske i na stozku wyjdzie 123 lub mniej. Bedzie zdziwienie :?: dla mnie nie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Mam nadzieje ze juz wkrotce wszystko sie wyjasni i nie bedziemy musieli sie domyslac jak to bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAFAR Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Pytanko do Coobcia: No i co z tymi dolotami do N16, miales zrobic kilka zeby bylo szybciej, bo ja jestem juz prawie zdecydowany wlozyc to do mojej almerki. Czekam na info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Trzeba narazie przetestować jedno proste rozwiązanie bo nie wiadomo co będzie lepsze czy np. CAI ze stozkiem czy CAI oparty o seryjną puszkę z wkładką bawełnianą w niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAFAR Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Do Coobcia- no i jak się sprawy mają z tymi dolotami do N16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Hamownia nie czynna jeszcze, ale dobra nowina bo dalej będize oa ul. Mineralnej Ps. Modyfikacje dolotu w przypadku CZUPORA ograniczyliśmy jedynie do zdjęcia tłumika szmerów i zastąpiniem go rury kominkowej fi80 wpuszczonej w nadkole gdzie jak wiadomo panuje zimna atmosfera :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAFAR Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Cześć to znowu ja, cały czas jestem zdecydowany założyć CAI do mojej almy N16 1.8. Czy są jakieś szanse że Coobcio lub inny fachman pomoże mi zrobić z mojej almi rakietę. Jakby co jestem z Wawy z Bródna, czekam na info co do możliwości i ceny tego zabiegu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.