Coobcio Opublikowano 26 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Dolot Dolotem - rakiety nie uczyni choć różnica jest zaówarzalna. W tych silnikach to przede wszystkim trzeba zmienić SOFT w ECU np. na ten oferowany w V-techu no i przede wszystkim wywalić programowo drugą sondę lambdę coby można było wprowadzać zmiany w wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 A ja mam pytanko odnośnie GA16DS. Z gaźnika wychodzi pare małych przewodów ciśnieniowych i idzie do seryjnej puszki (owalnej) od filtra. Chce założyć storzek w błotniku lub innym w miare chłodnym miejscu, ale nie wiem czy to będzie chciało jeździć jak zdejme seryjną puszke i odepne te przewody ciśnieniowe. Co z nimi zrobić :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Z gaźnika wychodzi pare małych przewodów ciśnieniowych i idzie do seryjnej puszki (owalnej) od filtra Zgadza sie. Kiedys mi jeden z tych przewodow spadl i auto stracilo wolne obroty :? Ogolnie molowaty byl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgrywus Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 A ja mam pytanko odnośnie GA16DS. Z gaźnika wychodzi pare małych przewodów ciśnieniowych i idzie do seryjnej puszki (owalnej) od filtra. Chce założyć storzek w błotniku lub innym w miare chłodnym miejscu, ale nie wiem czy to będzie chciało jeździć jak zdejme seryjną puszke i odepne te przewody ciśnieniowe. Co z nimi zrobić :?: Mam ten sam problem i też nie wiem co z tymi przewodzikami zrobic:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Chłopaki odpowiedzcie mi dokładnie na moje pytanko, bo zależy mi na szybkiej odpowiedzi. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 sprawdz cdo czego idą te przewodziki - wydaje mi się że do tej puszki od ssania z ktorej to idzie rura nad kolektor wydechowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Dwa chyba ida do puszki od ssania tak jak mówisz do tej co jest na lewej kolumnie od zawieszenia. Jeden idzie do zaworu ciśnieniowego w układzie dolotowym który steruje klapką i kieruje w układ dolotowy ciepłe powietrze z kolektora lub zimnie z okolic nadkola. Załóżmy, że tego się pozbęde, bo nie będe miał nic seryjnego od gaźnika. A co zrobić z tymi przewodami od ssania :?: Czy jak je odepne od puszki to nie będzie działało ssanie :?: A może żeby nie mieć problemów to zostawić seryjną puszke i z niej wyjść rurą z nierdzewki i lecieć do nadkola do stożka :?: A i jeszcze jedno jakiej średnicy zastosować rure z nierdzewki i jakiej długości :?: Na stronie Goduli wyczytałem, że nieźle wypadła 40cm w przypadku Fiata. Max moment obr zszedł w owiele niższe obroty a o to mi głównie chodzi, bo autem jeżdze głównie po mieście. Elo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Idzie jeden od zaworu ktory steruje ssaniem. Jak to wywalisz nic sie zlego nie stanie. Jedynie jak auto bedzie zimne to bedzie troche kulalo. Ja jezdzilem bez tego i bylo ok. Kolejne dwa takie co sa wpiete obok siebie sa bardziej potrzebne. Nie wiem od czego sa ale jak sie je wyjmie to obroty bardzo spadaja i u mnie auto stalo sie mulowate. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 najprosciej by bylo grubą rurą z kwasa wjechać w nadkole... CO do efektywności tego to powinno być znacznie lepiej niż w przypadku serji - zimniejsze poweitrze i luzniejszy dolot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marins Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 siema. mam pytanie jaka srdnice ma miec stozek do n16 , chodzi mi o ta montazowa. 70-77 np taki http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=155189701 62-67 np taki http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=155947262 czy moze lepsze takie z tymi wektorami co maja filtr w filtrze np http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=155961337 ?? Głownie chodzi mi o ta srednice montazowa. Dzieki i Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 sówmiarka w dłoń ew. linijka i jedziesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 sądzę, że stary poczciwy DS da radę bez tych rurek. Tylkoproblem powstaje z szczelnościa kolektora ssącego po ich wywaleniu - stąd lewe powietrze byc moze i kuleją obroty. idący do ssania przewód mozna sobie darować, pozostałe, też z tym, że należałoby więcej pewnie przepustnice uchylić dla wolnych obrotów. Zawsze jak miałem problem z wolnymi obrotami - szukałem nieszczelności na kolektorze ssącym i na tych wężykach - tudzież wężu od kompensacji reduktora LPG. U mnie jeden z tych wężyków kończy się ślepo pod gaźnikiem, drugi idzie do ssania, trzeci to kompensacja reduktora - jest jeszcze jakiś? może fotki ktoś zrobi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJ One-Way Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Witam wszystkich, zaciekawił mnie experyment coobcia i postanowilem to sprawdzic w moim QG 1.8 jak to sie przedstawia. Gdy odpiąłem górrna pokrywę puszki filtra powietrza zobaczylem, ze wtedy powietrze bedzie dostawac sie do silniki nie przez filtr tylko górą, więc pomyślalem ze cos jest nie tak. Coobcio można tak robić wogole, zeby powietrze szło omijając filtr? Zostawiłem uchyloną górna pokrywe i postanowiłem sie przejechac. I co się okazało: odgłos silnika byl niepowtarzalny rodem ze sportowego auta:D ale mocy nie bylo wogóle, auto tak zamulało, że zaraz zapiąłem tą puszke spowrotem i zacząłem sie cieszyc jego fabryczna mocą Jak to wyjasnicie?? czemu coobciowi po rozpieciu puszki wyskoczyly przyrosty mocy i momentu obrotowego na hamowni? U mnie caly ten experyment jakby rozhermetyzowal puszke i auto doslownie stało w miejscu ale buczało jak sportowy bolid:) POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marins Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 na hamowni byla otwarta maska i byl wlaczony nawiew zimnego powietrza i ono dostawalo sie do silnik bez zadnych oporow(filtra) dlatego wyszlo lepiej, u Ciebie miales zamknieta maske i zasysal gorace powietrze z silnika dlatego bylo gorzej niz seria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJ One-Way Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 dzieki, tak tez przypuszczałem, czyli odpowiedz jest prosta: CAI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Także dobre rezultaty są po tym jak doprowadza się zimne poweitrze do seryjnej puszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Bardzo zaciekawił mnie ten wątek. Czy już ktoś z Panów zastosował opisywane rozwiązanie? Jakie są efekty takiego tuningu. Jeżeli można prosiłbym o jakieś zdjęcia poglądowe z opisem. Chciałbym zastosować coś takiego u siebie, oczywiście bez głębokiej ingerencji w układ dolotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Bardzo zaciekawił mnie ten wątek. Czy już ktoś z Panów zastosował opisywane rozwiązanie? Jakie są efekty takiego tuningu. Jeżeli można prosiłbym o jakieś zdjęcia poglądowe z opisem. Chciałbym zastosować coś takiego u siebie, oczywiście bez głębokiej ingerencji w układ dolotowy. Tu jest typowy wątek o CAI i tam jest tysiące zdjęć i opisów modów i wrażeń miłej lektury :one: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gonathel Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 zbieram już materiały do instalacji CAI w QG15DE 90km gdy wszystko zamontuje podzielę sie fotkami oraz opisze rezultaty w tym "słabiutkim" silniczku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 tzw sztuka dla sztuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasil Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Witam Jakiej srednicy rurke wstawic zmiast tlumika szmerów?? Czytałem u Coobcio, w poscie ze wstawil gdzies fi80. Ta rurka co zostala po wyjeciu tlumika szmerow ma gdzie z 50. Sprawdzilo by sie to jakbym kupil taka rurke fi 50 i polaczyl ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 raczej nie wstawił gdzieś - tylko cały dolot zrobił fi80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Jako że temat wypłynął to też dorzucę swoje 3 grosze. W sobotę jadę na hamownie sprawdzić ile ma całkowita seria, a po świętach biorę się za mody Na pierwszy ogień idzie CAI w postaci BMC-CDA i w świetle tego co piszecie może dać kilka kucy przyrostu. W maju jestem ustawiony w MG na wymianę kolektora oraz wydechu na "odpowiedniejsze", dodatkowo na pewno będzie ecumaster do podstrojenia. V-tech sporo chce za swój program więc narazie sobie podaruje. Zobaczymy jak to się skończy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 No zobaczymy co wyjdzie CDA zawsze cholernie mi się podobało, jak komuś to montowałem to ehhh łezka pragnienia płynęła... Ps. kolejne co dla tego silnika to kolektor wydechowy ze stanów... I czas się zabrać za tak niedocenioną rodzinę QG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 I czas się zabrać za tak niedocenioną rodzinę QG W końcu to powiedział nasz Ziom Nissanowy... Ech.. no to skoro tak to zgłaszam się - zresztą, wiedziałeś że prędzej czy później to zrobię ziom Jako że temat wypłynął to też dorzucę swoje 3 grosze. W sobotę jadę na hamownie sprawdzić ile ma całkowita seria, a po świętach biorę się za mody Na pierwszy ogień idzie CAI w postaci BMC-CDA i w świetle tego co piszecie może dać kilka kucy przyrostu. W maju jestem ustawiony w MG na wymianę kolektora oraz wydechu na "odpowiedniejsze", dodatkowo na pewno będzie ecumaster do podstrojenia Czekamy na wykresik z niecierpliwością... Coobciu, ten BMC-CDA to jest jakiś dobry grat? Bo tak jak na to patrze, wykonac to łącznie z dolotem fi 80 mm to nie jest jakaś duża filozofia (wiesz o czym myślę.. :027: ) Kolektor już w drodze, jeszcze właśny dolot i kto wie? :036: [ Dodano: Pią 03 Kwi, 2009 12:33 ] Nie wiem po ile ten CDA Airbox chodzi, ale taniej byłoby chyba zrobic zwykłego CAI... Coobcio otworzyl serie i dostal 4 KM a ponizej po zastosowaniu tego wynalazQ (fotka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.