Gość djseth Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Witam! Mam problem ze stukami (oraz drganiami) w ukladzie kierowniczym, ktore sa przenoszone na kierownice. Wymienilem wachacze, lozyska. Jak bylem na przegladzie to koles powiedzial ze galki sa ok tylko cos bije w krzyzaku kierownicy. Moje pytanie brzmi nastepujaco: - czy ktos ma doswiadczenie z tym elementem, a jesli tak to co tam moz bic i co trzeba wymienic (krzyzak,maglownica?) - czy sa jakies niepisane sposoby na podrasowanie albo moze mozliwa jest regeneracja tego elementu?Poza tym mam pytanie odnosnie doswiadczonych uzytkownikow co moze bic w tylnim zawieszeniu (pomijajac amortyzatory)- chodzi mi o elementy gumowe, tuleje itp, co z tych czesci naszybciej sie zuzywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 W ukladzie kierowniczym to moze krzyzak jest poluzowany, ktory laczy maglownice z kolumna kierownicy, albo masz luz na maglownicy. Z tylu oprocz amorkow to sprawdz gumy i laczniki stabilizatora. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 ja właśnie jestem w trakcie wymiany krzyżaka kolumny kierownicy, zdiagnozowano to u mnie własnie w postaci stuków, drgan i luzów na kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djseth Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 A jakie sa koszty takiego krzyzaka i samej wymiany? Da sie to zrobic w domowych warunkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 nowy krzyzak widzialem za 150zł, ja zamówilem uzywany z micry supers znalezionej na allegro, sprzedawanej na części, takze wyszlo mi to taniej... wlasnie na niego czekam, jak przyjdzie to ma mi go wymienic ojciec ale z tego co mowil trudne to to nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Wymienic sie da w domowych warunkach lecz bardziej w garazowych bo pod spod bedzie sie chyba trzeba polozyc. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość winiar31 Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 nie trzeba wchodzić pod samochód bo można sięgnąć to góry jest jedna śruba pod nogami a druga pod maską następnie trzeba go zbić w stronę kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaceksc Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 ja robiłem na warsztacie koszt to 60 zł regeneracja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.