Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

"Zapach" ROPY wewnątrz auta :(


Gość misztan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie wiem, czy to dobre miejsce na takie pytanie (jeżeli nie to proszę to umieścić w odpowiednim miejscu).

Przytrafiła mi się dziwna „doległość” wczoraj wieczorem jak przyjechałem z pracy jakoś dziwnie poczułem „zapach” ropy wewnątrz samochodu. Pomyślałem, że skoro to diesel to przecież nic dziwnego. Dzisiaj rano jadąc do pracy stwierdziłem, że ów aromat pojawił się jak bumerang prosto z kratek wentylacyjnych. Nadmieniam, że wcześniej nie miałem styczności z takimi objawami. Przy samochodzie nic nie było robione ...

Może mam przypchany jakiś filtr, albo coś innego :roll:

Wybieram się w trasę z córką i niechciałbym aby taki zapaszek był moim towarzyszem w drodze. Może macie jakieś doświadczenia w takim temacie, chętnie przyjmę wszelkie rady.

Z góry dziękuję za pomoc

 

P11 2.0TD '98

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jurgenik

Miałem dokładnie ten sam problem, ale sam się nie pojawił. Były wykręcane wtryskiwacze i mimo że założono nowe podkładki to i tak 2 przewody podciekały. Pooglądaj bardzo dokłądnie cały układ paliwowy w komorze silnika - gdzieś musi być nieszczelność - napewno zauważysz jeżeli miałeś do tej pory suchy silnik. Przyjrzyj się wtryskiwaczom, przewodom, pompie i wszystkim złączkom. Może wężyki na filtrze paliwa. Wystarczy bardzo niewielki podciek a już śmierdzi w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że zaglądałem wczoraj pod maskę i nic szczególnego nie zauważyłem

Dzisiaj bardziej przyłoże się do oględzin :wink:

 

Dzięki za wskazówki :grin:

 

No i poszły przewody elastyczne przy wtryskiwaczach :( póki co troszke je poskracałem, ale trzeba kupić nowe - mam pytanie odnośnie tych przewodów Czy ważna jest kolejność jak są założone?? bo niewiem czy dobrze założyłem (chodzi czyba o to aby zachowana była kolejność) od 1 do 2 potem 3 i na końcu 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jurgenik

Jakie przewody elastyczne do wtryskiwaczy? :609: Przecież tam idą mosiężne rurki ciśnieniowe. Od pompy aż do samego wtryskiwacza nie ma ani jednego kawałka gumy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość heineken72

Mówiąc o tych rurkach masz pewnie na mysli przelewy ze wtryskiwaczy. Nie ma znaczenia do którego złacze podłaczyłeś bo i tak to sa naczynia połączone. Przelew z wtryskiwacza powraca do pompy i do zbiornika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie przewody elastyczne do wtryskiwaczy? :609: Przecież tam idą mosiężne rurki ciśnieniowe. Od pompy aż do samego wtryskiwacza nie ma ani jednego kawałka gumy!!!

 

otóż są przewody gumowe - właśnie przelewowe :)

wymienione na nowe i wszystko gra 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie przewody elastyczne do wtryskiwaczy? n Przecież tam idą mosiężne rurki ciśnieniowe. Od pompy aż do samego wtryskiwacza nie ma ani jednego kawałka gumy!!!

 

Są są - ale w modelach po 97 roku chyba -modele z żółtymi kierunkami i pompami Boscha zamiast Zyxela

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jurgenik

Przepraszam - mój błąd. Tak to jest jak sobie człowiek coś ubzdura i pisze zamiast najpierw sprawdzić. Mam pompę Zexela i są eleganckie węże gumowe do przelewów. Jeszcze raz sorki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...