Gość Schumi03 Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Od jakiegoś czasu podczas jazdy słysze w swojej Micrze podejrzane piski dochodzące z lewej strony samochodu. Myślałem, że to może łożysko albo coś innego w zawieszeniu, ale pojechałem do serwisu (nie ASO), gdzie miły pan mechanik stwierdził, że to sprzęgło. Troche trudno mi w to uwierzyć, więc pytam Was :smile: Dodam jeszcze, że od początku gdy mam ten samochód pedał sprzęgła chodził niesamowicie ciężko. Za kompletne sprzegło Valeo życzą sobie 420 PLN (+ 300 robocizny) i średnio podoba mi się ta perspektywa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Drogo coś... Jak świszczy ze sprzęgła to to możę być łożysko oporowy. W momęcie jak naciskasz na pedał sprzęgła to swisty wycisza się ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość po_co_mi_nick Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 o właśnie mam taki problem, jak wcisnę sprzęgło to cichnie ale na puszczonym to coś świszczy. Mam przejechane ok 182 tyś. km a sprzęgło wymieniałem przy ok 140 tyś.km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 to jest własnie objaw złurzytego łożyska dociskowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 taki objaw to ja mialem jak mi poszly łożyska w skrzynibiegów a nie sprzeglo czy oporowe :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Nie jest to dźwięk jednostajny, nie piszczy bez przerwy, tylko od czasu do czasu (mimo wszystko dość często). A sam dźwięk przypomina... hmm no nie wiem... jakby ktoś wkręcał nakrętke ? ( :wink: tylko takie skojarzenie przychodzi mi do głowy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maro Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Na 85% łożysko oporowe . :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Można coś z tym zrobić czy rzeczywiście tylko wymiana kompletnego sprzęgła wchodzi w grę? :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 taki objaw to ja mialem jak mi poszly łożyska w skrzynibiegów a nie sprzeglo czy oporowe :wink: doładnie jak wciskasz sprzęgło to łożysko oporowe jest w uzyciu i wtedy je słychać a cichnie skrzynia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 shumi... cos cie drogo za ten komplet Valeo pan policzyl... w k10 i k11 jest to samo sprzeglo o ile sie nie myle (taki sam komplet) a ja za komplet placilem niecale 250zl 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 a ja za komplet placilem niecale 250zl Po tyle właśnie widziałem jak chodzi na allegro. Cały komplet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Lawina zapewne masz rację, ale niestety jeśli chodzi o K11 to z silnikiem 1.3 (a taki jest w moim nismo) jest inne sprzego niż w 1.0. Zastanawiam się tylko czy pozostaje mi zbierać kase na nowe sprzęgło, czy da się ten problem jakoś inaczej rozwiązać....? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 to i tak niecale 290zl do Ciebie... sprawdzilem 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 No dobrze niech i tak będzie :smile: Jeśli to rzeczywiście łożysko oporowe tak jak mówicie, to jest jakiś sposób na rozwiązanie tego problemu poza wymianą kompletnego sprzęgła :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 powiem Ci tak... za samo lozysko pewnie bedziesz musial zaplacic cos ~100zl... ale sam widzisz ile kosztuje robocizna... wymienisz teraz samo lozysko... za robocizne tyle samo zaplacisz... musisz sobie zadac pytanie, czy sprzeglo jeszcze dlugo wytrzyma... bo jesli za rok bedziesz musial wymieniac, to znowu pieniadze za robocizne poleca... ja przezornie przy okazji wymiany skrzyni biegow caly komplet wymienilem, chociaz tylko lozysko mi szuralo, a sprzeglo jeszcze by troche pojezdzilo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 a ja 3 lata temu naprawialem skrzynie i mialem luźne spreżynki na tarczy sprzeglowej wiec przy okazji skrzyni wymienilem samą tarcze. mialem takie same objawy co ty tzn. coraz bardziej cos szumialo i huczalo- mialem do wymiany 3 lozyska SKF w skrzyni+ tarcza sprzegla i uszczeniacz walu za czesci i robocizne zapalacilem cos kolo 450zl i teraz jest cichutko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.