Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

tankujcie pod korek!!


Gość Misiek_okecie
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Misiek_okecie

Wczoraj od dłuższego czasu Almera dostała pełny zbiorniczek Pb98, po paru kilometrach okazało sie ze to zupelnie inny samochod. Smiga jak oszalała, przyśpiesza lepiej, wkreca sie na obroty slicznie, wieksza kultura pracy silnika. Cud miod, chlopaki nie jeździjcie za Żydzie bo szkoda autka. Czy to wina etgo ze jeżdząc na malej ilosci paliwa zasysane sa syfy ze zbiornika??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzykacz

Ja zawsze tankuję pod korek ile wlezie aż widzę wachę we wlewie.

Popieram - żadne oszczędzanie jak się zalewa po 50pln :D

A co do syfów to racja. Co więcej w dłygotrwale niezapełnionym zbiorniku paliwa zbiera się para wodna z powietrza tam obecnego, skrapla i mamy wodę w paliwie. jak jest dużo wachy to się nie miesza po jest na dnie paliwa, jak jest mało i wacha się przelewa to silnik chcąc nie chcąc zasysa trochę tej wody i inne syfy z dna zbiornika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj od dłuższego czasu Almera dostała pełny zbiorniczek Pb98, po paru kilometrach okazało sie ze to zupelnie inny samochod. Smiga jak oszalała, przyśpiesza lepiej, wkreca sie na obroty slicznie, wieksza kultura pracy silnika. Cud miod, chlopaki nie jeździjcie za Żydzie bo szkoda autka. Czy to wina etgo ze jeżdząc na malej ilosci paliwa zasysane sa syfy ze zbiornika??

 

Syfy ze zbiornika - możliwe! to filtr paliwa oceni :wink:

Ale ja myśle że dobrej jakości paliwo wlałeś ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlałem tam gdzie zawsze Neste, Łopuszańska. tylko tym razem nie za 20-50 żł ale pod korek.

NO TO CHYBA WYPLATE MIALES...

 

 

 

a tak na marginesie to wy lejecie 98 czy 95 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlałem tam gdzie zawsze Neste, Łopuszańska. tylko tym razem nie za 20-50 żł ale pod korek.

 

Tam gdzie zawsze nieznaczy to samo!

Nowa dostawa nowe paliwo :wink:

Na pewno pomka paliwowa się cieszy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Misiek_okecie

Wypłaty nie miałem:D Ruszyłem żelazny zapas na czesne :D bardzo możliwe, ale czasem tankowałem na innych stacjach, verve 98 itd ale zawsze za 20-50zl. A tu nagle mam zupelnie nowy samochod :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze masz subiektywne wrazenie ;) jazda z calym bakiem=masa=balast jest na pewno tylko w twoim odczuciu lepsza :) tak jak moowili poprzednicy zatankowales po prostu lepsze paliwo :) hehe. jazda z pelnym bakiem jest o tyle zdrowsza ze paliwo chlodzi ci pompe paliwa,a co dalej idzie ta dluzej pozyje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno pomylili 98, która miała pójść na Stadoil... Niedługo ukarze się w prasie informacja ze na Stadoil gwałtownie spadła jakość 98 :)

Tankowanie do pełna oczywiście oczyszcza układ zasilania z wody jak pisali poprzednicy - za zatrzymywanie syfów odpowiedzialny jest filtr i to czy jest ich mniej czy więcej nie odczujesz podczas jazdy. Natomiast chłodzenie pompy? Co za różnica czy masz pełny bak czy zalany za 50 zł? Właściwości chłodzące się nie zmienią - chyba ze chłodzenie obudowy ale to już lekka przesada w toku rozumowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mooj znajomy tankujac po 50zl w koncu dorobil pompe paliwa-spalila sie i to przy przebiegu 90kkm. wiec uwazam ze poziom paliwa a co za tym idzie stopien zanuzenia pompy w paliwie ma znaczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec uwazam ze poziom paliwa a co za tym idzie stopien zanuzenia pompy w paliwie ma znaczenie

Ostatnio chyba byla 'afera' z fiatem panda - zapewne slyszeliscie

Notorycznie w wielu samochodach z niewielkim przebiegiem padala pompa paliwa, w wiekoszsci aso fiata tlumaczyla ze powodem bylo "zaniedbanie uzytkownika przez niski poziom paliwa w baku"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki fakt dowodzi jedynie zaniedbań ze strony konstruktora - nie przewidział, że auto może jeździć z niskim poziomem paliwa - a tłumaczenie przez aso że to "zaniedbanie uzytkownika ..." to zakrawa na paranoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec uwazam ze poziom paliwa a co za tym idzie stopien zanuzenia pompy w paliwie ma znaczenie

Ostatnio chyba byla 'afera' z fiatem panda - zapewne slyszeliscie

Notorycznie w wielu samochodach z niewielkim przebiegiem padala pompa paliwa, w wiekoszsci aso fiata tlumaczyla ze powodem bylo "zaniedbanie uzytkownika przez niski poziom paliwa w baku"

 

A ja czytałem skarge właściciela nauki jazdy że wymienia pomki paliwa w pandach co 2-3mies :!:

Tam musi być jakaś wada bo gość opisuje 5 pand i we wszystkich to samo 8)

A fiat nie chciał uznać reklamacji i naprawić na gwarancji więc

Sprzedał je i kupił idne auta i spokój ma :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Misiek_okecie

nauka jazdy na rezerwie raczej nie jeździ. Niech ktos zrobi sobie eksperyment i jeździ miesiąc z benzynąp oniżej 1 kreski, potem niech zaleje do pełna. poczujecie róznice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam musi być jakaś wada

Pewnie, ze musi... nic tylko czekac az 'gora' zacznie wysylac pisemka o stawienie sie w ASO na darmowe wymiany pomp w zawiazku z wykryta wada ;)

Ale zeby nie jechac offtopem, to ja tam zawsze jade do rezerwy i pod korek, rezerwa i pod korek... jakos nie udalo mi sie zatankowac za jakas okreslona kwote np. 50pln i juz nie oplaca mi sie takie czastkowe dotankowywanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co fakt to fakt, benzyna benzynie nie rowna. Ostatnio tez zauwazylem jedno tankowanie i duza lepsza kulture pracy silnika. Jesli ktos robi wiecej niz 300km tygodniowo to lepiej raz zatankowac za przynajmniej 100 PLN niz tak cykac po 20 PLN.

I tak musi to wydac na paliwo, a jednak oszczednosc na bezcennym czasie, filterku, pompie zauwazalna w szybkim czasie.

Przy rezerwie zauwazylem ze auto juz nie pracuje tak zwawo i rowno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tankowałem już na Statoilach, Jetach, Orlenach i Shellach, co tankowanie to różnica, raz przejście z 98 Statoil na 95 V-Power dało mega efekt, 2 tankowania później 95 Statoil lepszy od V-Power, następne tankowanie to Verva i total d*pa, Jet 98 lepszy ale też przy Statoilu nie dobry. Chyba coraz się mylą im zbiorniki i ja biorę częściej z tego gorszego zbiornika. No ale narazie zostaje przy 95 Statoil bo różnicy na 98 nie widzę, a V-power to raz lepszy raz gorszy, zresztą póki mam gaz mikser i brak dolotu to i tak sobie gadać mogę. Kolejny test paliw jak się cieplej zrobi.

A co do lania po korek to faktycznie lepiej jeździ jak coś w baku ma niż jak brakuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast chłodzenie pompy? Co za różnica czy masz pełny bak czy zalany za 50 zł? Właściwości chłodzące się nie zmienią - chyba ze chłodzenie obudowy ale to już lekka przesada w toku rozumowania.

 

pompa paliwa jest chlodzona paliwem i nie ma w tym nic ani dziwnego ani nadzwyczajnego. pompa powinna byc zanuzona w cieczy wiec zasadnicze znaczenie ma czy tankujesz za dyche czy do pelna. dziwi cie ze paliwo chlodzi obudowe :?: a slyszales zeby ktos lal borygo do silnika :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ostatnimi czasy jezdzil czesto na rezerwie swoja octavia 1.6 i nawet ostatnio mu sie skonczylo wogole paliwo. Niby nic ale jest ok 400zl w plecy bo mu sie zupelnie niechcaco zatarla pompa paliwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...