Gość Misiu Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Siemka wszystkim NISSAN-o maniakom,ludzie czy ktoś ma jeszcze takiego NISSAN-a jak NISSAN SUNNY B-11 proszę o kontakt maik18@interia.pl bo ja właśnie się wziołem za remont takiego i potrzebóję drobnostek kilku pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość colombo68 Opublikowano 24 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2006 Witam ja posiadam takiego nissana ale mam go dopiero 10 dni i nic onim niewiem jest to mój pierwszy japoniec i to dieselek .szukam jakiegos info na temat B11.MOŻE COS WIESZ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiu Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 co ja ci mogę powiedzieć ogólnie to te nissany są wpożądku ja mam z silnikiem benzynowym + gaz ale idzie maszynka i do t4ego ma już przejechane 510 000 i tylko troszkę kopci aha a masz jakieś dodatkowe części do tego nissana ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissuser Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 moi rodzice sa pierwszym właścicielami b11 z 86r, 1,7d. Autko nie do zajechania, ma ponad 300,000 obecnie. Nie mamy do niego żadnych manuali, rzadko kiedy trzeba coś przy nim robić. Ale fura miała zawsze świeży olej i do dziś leje się do niego tylko sprawdzone paliwo. gorąco polecam wszystkim zastanawiającym się nad takim modelem. tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiu Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 no i widzisz , mój sunniak ma 500 000 i jeżdzi na gazie ale dalej ma moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zornica Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 napisz co by Cię interesowało ,miałem kiedyś takie autko i coś tam jeszcze bym znalazł to był 1500 benz. w nadwoziu coupe. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ptomas Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Od dwóch miesięcy jestem dumnym ;-) posiadaczem B11 1.7D z 1986 roku. Jak na razie musiałem wymienić tylko bezpiecznik ogrzewania szyby tylnej i dolać oleju do silnika. Zobaczymy jak będzie dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morbid Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Witam - gdyby ktoś był zainteresowany częściami to ja mam B12 na chodzie , w marcu mam zamiar go złomować jest to 1,7D rok 1989 -pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adx79 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 siema mam n13 1.6 B +lpg jest super ale dostępnośc części pozostawia wiele do życzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ptomas Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Fajnie, tylko czemu piszecie w topicu o B11? A a propos mojego B11 - znowu musiałem wlać oleju i to było całe 2 litry. Niepokoi mnie aż taki apetyt mojego dieselka na motor oil... Czy to normalne w 20-letnim aucie, że po około 2,5 tys. musiałem dolać 2 litry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yaroslawy Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 mój B11 1,7D 86r. bierze 0,5litra oleju/1000km; cały rok jeżdżę na 20W-50 Lotos City Diesel pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Devill Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 morbid w jakim stanie masz przednie fotele? interesuje mnie siedzenie kierowcy bo moim N13 jest ono zaspawane wiece nie mam regulacji pochylenia oparcia a ze przewaznie jezdze sam to mi wszystko jedno od jakiego modelu jest siedzenie! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kevin1986 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 no siema siema ja mam nissana B11 coupe 1.5 + LPG ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PASTYL Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 ja tez mam Sunny B11 1.7D; dostałem go 'w prezencie' od brata we wrześniu; wymieniałem już w nim alternator (na używkę oczywiście) wyrzuciłem automat od świec żarowych (przez popsuty automat padł alternator); do tego amorki przednie, przegub zewnętrzny, poprawki blacharskie (był po puknięciu); uszczelka pokrywki zaworów; tłumik końcowy z kawałkiem rurki i dwururka za kolektorem; obecnie trwające prace to przemycie silnika z oleju celem lokalizacji wycieków oleju, przed jego wymianą, 'odnowienie' instalacji szczęk hamulców, nowe bębenki, hamulec awaryjny.. do wakacji czeka mnie jeszcze wymiana lewego progu tylne amorki i sworzeń tylnego wahacza... z mniej potrzebnych 'napraw' dorzuciłem autoalarm z centralem i radyjko plus głośniczki we drzwi i soprany na desce... przymierzam się też do lekkiego wytłumienia drzwi.. co do wrażeń z jazdy -> auto ma zaj#$@!$%#$ kopa ;D jest bardzo lekkie i dynamiczne; kierowanie jest precyzyjne, mimo iż kierownica 'chodzi' znacznie sztywniej niż w nowszych autach, ale to chyba normalne.. dodam jeszcze, że auto było katowane przez mojego brata biopaliwami, i zimą zeszłego roku odmówiło przez to współpracy (świece się przegrzał, rozpadł wspomniany aparat i alternator) -> bo kto normalny 'budyń' do ciągników leje w nissanka ?? :kosci: na koniec mam prośbę -> jeśli ktoś jest w posiadaniu niepotrzebnego zegarka (mierzy czas) analogowego do takiego nissanka jak mój to bardzo bym reflektował go nabyć, najlepiej razem z ramką, od radia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ptomas Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Posiadacze B-11 1.7D, napiszcie mi, ile Wam palą Wasze słoneczka. Moja 11 pali coś pod 7 litrów ON na setkę, przy mieszanym cyklu, z przewagą trasy! I nie jest tak, że zawsze bardzo ją gazuję. Sami wiecie, że z tego staruszka wiele się nie wyciągnie ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PASTYL Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Posiadacze B-11 1.7D, napiszcie mi, ile Wam palą Wasze słoneczka. Moja 11 pali coś pod 7 litrów ON na setkę, przy mieszanym cyklu, z przewagą trasy! I nie jest tak, że zawsze bardzo ją gazuję. Sami wiecie, że z tego staruszka wiele się nie wyciągnie ;-) mój nissanik nie spala więcej niż 6 litrów w trasie, a gazuję niemiłosiernie... bo w porównaniu do innych aut, którymi jeździć miałem okazję ('92 astra 1.4l; '04 transit 2.0l TD; '96 transit x.xD; '98 lublin II x.xD; '94 corsa 1.2l; '88 golf II 1.6l D; i jakiś poldek truck do tego, być może coś jeszcze, czego nie pamiętam... aaa!! jeszcze punto na kursie oczywiście i jakieś cinqueciento...) to B11-tka to ogier nieokiełznany po prostu rwie się do jazdy i pedał sam w podłogę wchodzi, żeby tylko wyrwać na światłach :D a poważniej to wyciągnąłem nim wczoraj 160km/h :!: (przynajmniej tyle licznik wskazywał), gdzie podobno jego Vmax to 140km/h.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość freak Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 hehe, moj latem wyszedł 5,4 l/100 km po miescie, w trasie poniżej 5, zima po miescie 6, moze troche wiecej, ale ja szybko nie jezdze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vid Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Mojego ojca 1.7 D 1986 spala max 7 [ Dodano: Pią 16 Mar, 2007 23:31 ] a ma ponad 280 tys przebiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ptomas Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 W piątek padła mi uszczelka pod głowicą :/ Przy okazji naprawy wymienię też rozrząd, tak na wszelki wypadek. Mój ma obecnie 277 tys km, ale trudno mi orzec, czy to jego oryginalny przebieg (wątpię w to ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PASTYL Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 mam pytanie do kolegów z takim samym autem jak ja (sedan): Czy wiecie gdzie można, jeśli w ogóle można, dostać te listwy/uszczelki bocznych szyb, te takie na dole szyby, dosyć szerokie, z metalowym paskiem blaszki w środku od zewnętrznej strony chromowane (łączące się z chromowanym paskiem).. :?: za wszelką pomoc będę bardzooo wdzięczny muszę wymienić je po obu stronach na całej długości, bo obecnie woda leje się do wnętrza drzwi (na szczęście te są dosyć dobrze zabezpieczone czarną maźą) i wiaterek hula w tych drzwiach przy większych prędkościach, dając bardzo niemiłe efekty zagłuszające radio; ale z tyłu, przy trójkątnych szybach to już w ogóle masakra, pod uszczelkami pełno śmieci typu liście nasiona klonu itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ptomas Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Z uszczelką Ci nie pomogę. Zapytam Was za to na jakich oponkach jeździcie. Chodzi mi właściwie o rozmiar. Ja mam 165/70/R13, a Wy? [ Dodano: Wto 11 Gru, 2007 18:37 ] Hurra, po 8 miesiącach doczekałem się wreszcie mojego suniaka Zauważyłem jeden problem. Po zapaleniu świateł podświetlenie tablicy z zegarami jest OK, ale po kilku sekundach gaśnie żaróweczka z lewej, potem następna i zostaje tylko jedna podświetlająca wskaźnik temperatury. Co może być przyczyną takiego dziwnego zachowania? [ Dodano: Sro 13 Lut, 2008 21:27 ] Czyżby pozostałe B11 z forum umarły? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ishimo Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Jestem nowy i zielony zeby pozniej niebyło, ale chyba odpowiedni topic wiec nie powinno byc tak źle. Od jakiegos czasu jestem posiadaczem B11 '83 1.7D i mam kilka pytan, mam nadzieje ze ktos bedzie potrafił na nie odp;) Mianowicie, szukalem tych nissanow w necie ale niegdzie nie znalazlem go w kolorze takim jak moj, czy ktos z was posiada go, albo widzial w kolorze kości słoniowej? Moj tata kiedys kupił go od pierwszego własciciela i od tamtego czasu jest u nas w rodzinie a kolor jest bardzo nietypowy. Pisze o tym bo powaznie zastanawiam sie (przy drobnych naprawach karoserii, lekko rdzewieje z racji wieku, nadkola itp.)nad zmiana lakieru i niewiem czy ten jest orginalny? Drugie to...silnik jak pisalem dieselek 1.7 chodzi jak marzenie, nigdy niebyło z nim problemu, zawsze zadbany, w sumie nic tam chyba wiekszego niebyło wyminiane poza olejem oczywiscie, ale troche mało mocy, opłaca sie wymieniac na wiekszy? i silnik od np 240SX bedzie pasował? Odrestaurowywał juz ktos z was taki samochod? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ishimo Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 a był jakis wiekszy mocniejszy diesel ktory pasował by do niego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Po pierwsze primo masz już mocno leciwe i nietypowe autko, więc dbaj o nie, po drugie primo w temacie wzmacniania silnika to w Twoim przypadku mija się z celem (można wszystko tylko kwestia kosztów i czasu...), Jest duża szansa na to, że CD20 (następca Twojego CD17) będzie pasował (CD20 to modernizacja CD17) ale jak dla mnie bez sensu operacja (napewno przy okazji wyszłoby z 1000 pierdół przez które miałbyś już dość tego autka)... Co do koloru to wychodziły one w kolorze właśnie takiej kości słoniowej (znajomy miał takiego)... Temat odrestaurowywania - droga przez mękę jeśli w porę wszelkich nieprawidłowości nie usuniesz i doprowadzisz do zaniedbania... Po pierwsze blacharka - na tym nie wolno oszczędzać (oczywiście jeśli chcesz tym jeździć i cieszyć się posiadaniem nietypowego już rodzynka). Części mechaniczne (silnik i skrzynia) ogólnie dostępne (zawsze można przerzucić cały CD17 z nowszego N13). Nie wiem jak z elementami zawieszenia ale to też wydaje się być do ogarnięcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eksterminator Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Też jestem posiadaczem B11 Ma power ta zabawka :diabel2: Podczas rajdowania przywaliłem bokiem o krawężnik i jego wiek dał o sobie znać... B11 ma słaby punkt - otwór na przewód hamulcowy (koroduje dookoła :zly2: ). Przekosiło mocowania wahacza i kawałek podwozia przez to. Musiałem odkroić go trochę żeby to naprawić ... 3 tyg. mi się z tym zeszło... A wszyscy mówili, że "tego nie da się zrobić"... :fuckyou2: Przydałyby mi się do niego nowe blachy :/ - progi w zasadzie już nie istnieją, błotniki się sypią i drzwi zaczyna brać - reszta całkiem OK. Szkoda go złomować, bo na to nie zasłużył :606: Podwozie ma jeszcze całkiem dobre i jeździ rewelacyjnie Jeśli ktoś wie gdzie można do niego kupić blachy w rozsądnych cenach (lub ma jakieś przyzwoite z odzysku) to pisać do mnie ! Wiecie może czy europejskie blachy będą pasowały do japońskiej wersji :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.