Gość Jazzy Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 Czy jest ktos, kto moglby sie ze mna podzielic swoimi wrazeniami z jazdy ta skrzynia. Jesli chodzi o moja to mam mieszane odczucia, a serwis mowi ze wszystko jest OK Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tbartn Opublikowano 26 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2004 a jakie masz problemy z CVT? ja zauważyłem lekkie drganie silnika na D przy wciśniętym hamulcu. w czasie jazdy jest wszystko dobrze. P11 CVT '99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jazzy Opublikowano 31 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2004 Czesc, Tez mam wibracje na D i hamulcu. U mnie przechodza one w lekki stukot pod maska. Serwis zdiagnozowal to na rozrząd (do wymiany). Podobno to lancuch wali o oslone silnika. Jak zdjemuje noge z hamulca wibracje i stukot znikaja. Poza tym strasznie dlugo trwa zmiana "biegow". Tak jakby przed 5 sekund jechal na polsprzegle. Starsznie tez jest pazerny na wache, w miescie przy normalnej jezdzie bez specjalnego wciskania 11,5 - 12 (wedlug kompa) . Czy to normalne ? Pozdrawiam Jazzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jazzy Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Stukanie nie wiem dlaczego zniknęło. Teraz jest OK i wibracji tez nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość consiniere Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Moja Primerka ma 136 tys, od 130 tyś jeźdzę na LPG, wszystko u mnie jest OK - nic nie drga nic się nie dzieje. Co do spalania to po miescie to nawet 15l/100 km jeżeli są to któtkie odcinik. W trasie przy prędkości 120-140 pali 11 gazu. pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 jestem ciekawy jak sie jezdzi z CVT w porownaniu z moim starym 4 biegowym automatem :-) a co do spalania to jestem troche zdziwiony tak duza iloscia... wg. materialow propaandowych nissana zastosowanie skrzyni CVT mialo obnizyc spalanie a w zasadzie zblizyc je do spalania z wersji manualnej. 12-15 bajury to moi tez pali moj stary automacik z p10 :-) gazu 15-17 miasto - zalezy od korkow itd. natomiast w trasie udalo mi sie zejsc do 8,5 , w gorach 10-11 MK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość consiniere Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 jestem ciekawy jak sie jezdzi z CVT w porownaniu z moim starym 4 biegowym automatem :-) a co do spalania to jestem troche zdziwiony tak duza iloscia... wg. materialow propaandowych nissana zastosowanie skrzyni CVT mialo obnizyc spalanie a w zasadzie zblizyc je do spalania z wersji manualnej. 12-15 bajury to moi tez pali moj stary automacik z p10 :-) gazu 15-17 miasto - zalezy od korkow itd. natomiast w trasie udalo mi sie zejsc do 8,5 , w gorach 10-11 MK Poprzedni właściciel też mówi, że jemu palił mniej - może po prostu mam za ciężką noge? To fakt, ze jak sie postarałem jechac ekonomicznie (100-110 km/h) to na trasie komputer wskazał mi 6,8 l/100 - benzyna. Najmniejsze spalanie gazu przy w miarę delikatnej jeździe do 9,6 l w cyklu mieszanym trasa i i miasto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maro30 Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 Kupiłem sobie tydzień temu Primerkę 2.0 z CVT z 2001 roku. NIestety jak się okazuje nie jestem w stanie zejć ze spalaniem poniżej 12 l/100 w miecie choćbym nie wiem jak oszczęnie jedził. W tym momencie komp pokazuje 13,1 /100. Dzi jadę na trasę to sprawdzę jak na trasie jest żarłoczny ale co mi się wydaje że te 13 to trochę za dużo. A jeżdzę bardzo spokojnie. Fakt że to Warszawa ale 13??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 ten CVT to mial byc ekonomiczny a widac nie jest... automat to automat i do 30% wezmie wiecej... takie zycie. moj 12 spokojnie tyz lyka jak nie wiecej. gazowac i tyle. na trasie 8,5 minimalnie LPG przt stalej predkosci 100-120 mi palil... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość consiniere Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 A masz w swoim Nissanie gaz? Ja mam sekwencyjny Diego i generalnie mam 2 problemy. Dość często świeci mi się lampka Check Engine oraz samochód ma problemy ( zarówno na benzynie jak i gazie ) z utrzymaniem wolnych obrotów, tzn jak stoję w korku lub skrzynia jest na "P" to po prostu silnik gaśnie... Nie dzieje sie to co prawda zbyt czesto, czekam az usterka się rozwninie. pozatym chodzi wszystko bardzo dobrze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maro30 Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Na trasie spalił mi 9 na 100 ale nie mogę powiedzieć że jechałem spokojnie. CZasami 160 a czasami 40. Zresztą na trasie do Łodzi inaczej się nie da. Za dwa tygodnie gazuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ekiparr Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Cześć. Mam Primerke P11.144 2.0 gaz KME kombi z tą skrzynią . Spalanie miasto 13-14 l.Czyli tak samo jak benzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 13 w mieście to wcale nie tak dużo jak na automat 2.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maro30 Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Czy ja wiem czy tak nie dużo. Fakt, że robię krótkie trasy 7-8 km 2 razy dziennie więc większość idzie na ssaniu. Na dodatek to Warszawa a więc korki ponadprzeciętne. Ale dzięki automatowi korki mi już tak nie przeszkadzają jak dawniej. Zauważyłem też że to spalania mi spada. Jak kupiłem samochód to prze pierwszy tydzień brał prawie 15. A ten tydzień już tylko 13,5 choć jeżdż nawet szybciej niż poprzednio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 spadło, bo sie kolega widac nauczył automata... :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 jestem ciekawy jak sie jezdzi z CVT w porownaniu z moim starym 4 biegowym automatem :-) a co do spalania to jestem troche zdziwiony tak duza iloscia... wg. materialow propaandowych nissana zastosowanie skrzyni CVT mialo obnizyc spalanie a w zasadzie zblizyc je do spalania z wersji manualnej. 12-15 bajury to moi tez pali moj stary automacik z p10 :-) gazu 15-17 miasto - zalezy od korkow itd. natomiast w trasie udalo mi sie zejsc do 8,5 , w gorach 10-11 MK cvt skrzynki sa zajefane u mnie tez bylo drganie jak trzymalem na d i hamulcu potem padla skrzynie nie miala cisnienia w cvt jest fajne to ze jak puscisz hamulec to nie ruszy tak jak tradycyjny automat :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 w sensie ? rusza dopiero po dodaniu gazu ? mi sie tam akurat rusznie po puszczeniu hamulca w automacie wlasnie podoba... szczegolnie w korkach i przy manewrach - operowanie jednym pedalem hamulca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maro30 Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Oczywiście że rusza. W Primerze po puszczeniu hamulca P11 CVT po puszczeniu hamulca samochód zaczyna powolutku się toczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macallan Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Starsznie tez jest pazerny na wache, w miescie przy normalnej jezdzie bez specjalnego wciskania 11,5 - 12 (wedlug kompa) . Czy to normalne ? Właśnie obserwowałem i w dużych korkach komputer pokazywał nawet blisko 20 l/100 km, a tak w normalnej jeździe 11,8 - 12. Zatankowałem i weszło 50 l, przejechałem ok. 500 km, czyli ok. 10 l/100 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maro30 Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 POwiem tak. POwoli przyzwyczajam się do CVT i powiem że coraz bardziej mi się to podoba. Spalanie 13-14 w warszawie nie jest niczym nadzwyczjnym. ZImą i manulae tyle w warszawie palą. NIestety takie juz mamy miasto. Zrobiłem 2 razy test do setki i dwa razy wyszło mi 9,8 więc chyba nie jest źle. Najbardziej dynamiczne przyspieszanie notuję przy 4,5 - 5 ka obrotów. Powyżej niby moc jest większa ale moment spada i na darmo wacha tylko idzie. To tyle moich spostrzeżeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 ...Najbardziej dynamiczne przyspieszanie notuję przy 4,5 - 5 ka obrotów. Powyżej niby moc jest większa ale moment spada i na darmo wacha tylko idzie... To co że moment obrotowy spada? Fakt że czym dalej od obrotów przy których moment obrotowy jest najwyższy tym więcej "kosztuje" każda dodatkowy kW ale ma to sie nijak do dynamiki. Ten silnik ma maksymalną moc powyżej 5 tys obr/min a potem krzywa mocy spada na tyle delikatnie że jeszcze pod 7 tys obr/min silnik jest bardzo dynamiczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dijkstra Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 to i jak sie dolacze nigdy nie jezdzilem automatem, bylem ich przeciewikiem... mam niestety mozliwosc kupienia primki z instalacja i tiptroniciem... i jak bedzie w dobrym stanie to sie skusze. powiedzcie mi 1 czy ni ema problemow z ta skrzynia, czy naprawy sa kosztownei czy czesci do tego sa? i teraz pare pytan typu, jak to uzytkowac, prosze nie zabijcie mnie smiechem zakladam ze bede korzystal z trybu manualnego (przynajmniej podczas normalnej jazdy) bo kocham zmieniac biegi i pytanie, czy mozna jezdzic tylko na manualu?? tzn, czy zaczynac i konczac jazde mozna bez przelaczania w tryb auto? jak wyglada ruszanie takim czyms? - odpalam silnik, "wrzucam 1" i daje gaz??? a jak z hamowaniem silnikiem? jade na jakims biegu i co, tak po prostu zrzucam na nizszy, czy musze wyhamowac i dopiero zrzucam? Ile to ba biegow? Sorki za takie pytanie, ale nigdy nie mialem z tym doczynienia wiec to dla nie zupelna nowosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dijkstra Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 jak w temacie, jak sie to zbiera? czy nie ma efektu "slizgania sie" sprzegla? - dodajesz gazu, silnik wchodzi na obroty, a nie ma takigo przyspieszenia jak by sie zakladalo - pytam o jezdzie na tiptronicu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dijkstra Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Dijkstra tutaj po wlaczeniu D auto zaczyna juz "pełzac". Te co widziałem nie miały efektu o ktorym piszesz a pytam bo ostatnio przeczytalem artykul w auto swiecie - mitsubishi lancer 1,8 ze skrzynia cvt. ogolnie narzekano na skrzynie, ze dynamiki mu ubywa, ze wlasnie po wcisnieciu gazu samochod "ryczy" i nie jedzie. cos jakbysmy na polsprzegle jechali. Poza tym tiptronic zastosowany w primerce powinien szybko biegi zmieniac wiec powinien miec lepsze przyspieszenie niz w manualu, ale czy rzeczywiscie tak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Dijkstra wg danych producenta roznica jest ok 3 s na korzysc manuala. Co do jakości, to nie jest to wyscigowka, a raczej ułatwienie do toczenia sie w miescie. A skąd masz dane producenta? Bo mi przyspiesza szybciej do setki na lpg niż z informacji które można znaleźć w internecie, (na benzynie oczywiście szybciej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.