Guest Jazzy Posted October 16, 2004 Share Posted October 16, 2004 Czy jest ktos, kto moglby sie ze mna podzielic swoimi wrazeniami z jazdy ta skrzynia. Jesli chodzi o moja to mam mieszane odczucia, a serwis mowi ze wszystko jest OK Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tbartn Posted October 26, 2004 Share Posted October 26, 2004 a jakie masz problemy z CVT? ja zauważyłem lekkie drganie silnika na D przy wciśniętym hamulcu. w czasie jazdy jest wszystko dobrze. P11 CVT '99 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jazzy Posted October 31, 2004 Share Posted October 31, 2004 Czesc, Tez mam wibracje na D i hamulcu. U mnie przechodza one w lekki stukot pod maska. Serwis zdiagnozowal to na rozrząd (do wymiany). Podobno to lancuch wali o oslone silnika. Jak zdjemuje noge z hamulca wibracje i stukot znikaja. Poza tym strasznie dlugo trwa zmiana "biegow". Tak jakby przed 5 sekund jechal na polsprzegle. Starsznie tez jest pazerny na wache, w miescie przy normalnej jezdzie bez specjalnego wciskania 11,5 - 12 (wedlug kompa) . Czy to normalne ? Pozdrawiam Jazzy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jazzy Posted November 10, 2004 Share Posted November 10, 2004 Stukanie nie wiem dlaczego zniknęło. Teraz jest OK i wibracji tez nie ma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest consiniere Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 Moja Primerka ma 136 tys, od 130 tyś jeźdzę na LPG, wszystko u mnie jest OK - nic nie drga nic się nie dzieje. Co do spalania to po miescie to nawet 15l/100 km jeżeli są to któtkie odcinik. W trasie przy prędkości 120-140 pali 11 gazu. pzdr! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bruneros Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 jestem ciekawy jak sie jezdzi z CVT w porownaniu z moim starym 4 biegowym automatem :-) a co do spalania to jestem troche zdziwiony tak duza iloscia... wg. materialow propaandowych nissana zastosowanie skrzyni CVT mialo obnizyc spalanie a w zasadzie zblizyc je do spalania z wersji manualnej. 12-15 bajury to moi tez pali moj stary automacik z p10 :-) gazu 15-17 miasto - zalezy od korkow itd. natomiast w trasie udalo mi sie zejsc do 8,5 , w gorach 10-11 MK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest consiniere Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 jestem ciekawy jak sie jezdzi z CVT w porownaniu z moim starym 4 biegowym automatem :-) a co do spalania to jestem troche zdziwiony tak duza iloscia... wg. materialow propaandowych nissana zastosowanie skrzyni CVT mialo obnizyc spalanie a w zasadzie zblizyc je do spalania z wersji manualnej. 12-15 bajury to moi tez pali moj stary automacik z p10 :-) gazu 15-17 miasto - zalezy od korkow itd. natomiast w trasie udalo mi sie zejsc do 8,5 , w gorach 10-11 MK Poprzedni właściciel też mówi, że jemu palił mniej - może po prostu mam za ciężką noge? To fakt, ze jak sie postarałem jechac ekonomicznie (100-110 km/h) to na trasie komputer wskazał mi 6,8 l/100 - benzyna. Najmniejsze spalanie gazu przy w miarę delikatnej jeździe do 9,6 l w cyklu mieszanym trasa i i miasto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maro30 Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 Kupiłem sobie tydzień temu Primerkę 2.0 z CVT z 2001 roku. NIestety jak się okazuje nie jestem w stanie zejć ze spalaniem poniżej 12 l/100 w miecie choćbym nie wiem jak oszczęnie jedził. W tym momencie komp pokazuje 13,1 /100. Dzi jadę na trasę to sprawdzę jak na trasie jest żarłoczny ale co mi się wydaje że te 13 to trochę za dużo. A jeżdzę bardzo spokojnie. Fakt że to Warszawa ale 13??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bruneros Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 ten CVT to mial byc ekonomiczny a widac nie jest... automat to automat i do 30% wezmie wiecej... takie zycie. moj 12 spokojnie tyz lyka jak nie wiecej. gazowac i tyle. na trasie 8,5 minimalnie LPG przt stalej predkosci 100-120 mi palil... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest consiniere Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 A masz w swoim Nissanie gaz? Ja mam sekwencyjny Diego i generalnie mam 2 problemy. Dość często świeci mi się lampka Check Engine oraz samochód ma problemy ( zarówno na benzynie jak i gazie ) z utrzymaniem wolnych obrotów, tzn jak stoję w korku lub skrzynia jest na "P" to po prostu silnik gaśnie... Nie dzieje sie to co prawda zbyt czesto, czekam az usterka się rozwninie. pozatym chodzi wszystko bardzo dobrze! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maro30 Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Na trasie spalił mi 9 na 100 ale nie mogę powiedzieć że jechałem spokojnie. CZasami 160 a czasami 40. Zresztą na trasie do Łodzi inaczej się nie da. Za dwa tygodnie gazuję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ekiparr Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Cześć. Mam Primerke P11.144 2.0 gaz KME kombi z tą skrzynią . Spalanie miasto 13-14 l.Czyli tak samo jak benzyna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 13 w mieście to wcale nie tak dużo jak na automat 2.0. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maro30 Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Czy ja wiem czy tak nie dużo. Fakt, że robię krótkie trasy 7-8 km 2 razy dziennie więc większość idzie na ssaniu. Na dodatek to Warszawa a więc korki ponadprzeciętne. Ale dzięki automatowi korki mi już tak nie przeszkadzają jak dawniej. Zauważyłem też że to spalania mi spada. Jak kupiłem samochód to prze pierwszy tydzień brał prawie 15. A ten tydzień już tylko 13,5 choć jeżdż nawet szybciej niż poprzednio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bruneros Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 spadło, bo sie kolega widac nauczył automata... :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mrówa Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 jestem ciekawy jak sie jezdzi z CVT w porownaniu z moim starym 4 biegowym automatem :-) a co do spalania to jestem troche zdziwiony tak duza iloscia... wg. materialow propaandowych nissana zastosowanie skrzyni CVT mialo obnizyc spalanie a w zasadzie zblizyc je do spalania z wersji manualnej. 12-15 bajury to moi tez pali moj stary automacik z p10 :-) gazu 15-17 miasto - zalezy od korkow itd. natomiast w trasie udalo mi sie zejsc do 8,5 , w gorach 10-11 MK cvt skrzynki sa zajefane u mnie tez bylo drganie jak trzymalem na d i hamulcu potem padla skrzynie nie miala cisnienia w cvt jest fajne to ze jak puscisz hamulec to nie ruszy tak jak tradycyjny automat :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bruneros Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 w sensie ? rusza dopiero po dodaniu gazu ? mi sie tam akurat rusznie po puszczeniu hamulca w automacie wlasnie podoba... szczegolnie w korkach i przy manewrach - operowanie jednym pedalem hamulca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maro30 Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Oczywiście że rusza. W Primerze po puszczeniu hamulca P11 CVT po puszczeniu hamulca samochód zaczyna powolutku się toczyć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest macallan Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 Starsznie tez jest pazerny na wache, w miescie przy normalnej jezdzie bez specjalnego wciskania 11,5 - 12 (wedlug kompa) . Czy to normalne ? Właśnie obserwowałem i w dużych korkach komputer pokazywał nawet blisko 20 l/100 km, a tak w normalnej jeździe 11,8 - 12. Zatankowałem i weszło 50 l, przejechałem ok. 500 km, czyli ok. 10 l/100 km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maro30 Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 POwiem tak. POwoli przyzwyczajam się do CVT i powiem że coraz bardziej mi się to podoba. Spalanie 13-14 w warszawie nie jest niczym nadzwyczjnym. ZImą i manulae tyle w warszawie palą. NIestety takie juz mamy miasto. Zrobiłem 2 razy test do setki i dwa razy wyszło mi 9,8 więc chyba nie jest źle. Najbardziej dynamiczne przyspieszanie notuję przy 4,5 - 5 ka obrotów. Powyżej niby moc jest większa ale moment spada i na darmo wacha tylko idzie. To tyle moich spostrzeżeń Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted February 15, 2006 Share Posted February 15, 2006 ...Najbardziej dynamiczne przyspieszanie notuję przy 4,5 - 5 ka obrotów. Powyżej niby moc jest większa ale moment spada i na darmo wacha tylko idzie... To co że moment obrotowy spada? Fakt że czym dalej od obrotów przy których moment obrotowy jest najwyższy tym więcej "kosztuje" każda dodatkowy kW ale ma to sie nijak do dynamiki. Ten silnik ma maksymalną moc powyżej 5 tys obr/min a potem krzywa mocy spada na tyle delikatnie że jeszcze pod 7 tys obr/min silnik jest bardzo dynamiczny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dijkstra Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 to i jak sie dolacze nigdy nie jezdzilem automatem, bylem ich przeciewikiem... mam niestety mozliwosc kupienia primki z instalacja i tiptroniciem... i jak bedzie w dobrym stanie to sie skusze. powiedzcie mi 1 czy ni ema problemow z ta skrzynia, czy naprawy sa kosztownei czy czesci do tego sa? i teraz pare pytan typu, jak to uzytkowac, prosze nie zabijcie mnie smiechem zakladam ze bede korzystal z trybu manualnego (przynajmniej podczas normalnej jazdy) bo kocham zmieniac biegi i pytanie, czy mozna jezdzic tylko na manualu?? tzn, czy zaczynac i konczac jazde mozna bez przelaczania w tryb auto? jak wyglada ruszanie takim czyms? - odpalam silnik, "wrzucam 1" i daje gaz??? a jak z hamowaniem silnikiem? jade na jakims biegu i co, tak po prostu zrzucam na nizszy, czy musze wyhamowac i dopiero zrzucam? Ile to ba biegow? Sorki za takie pytanie, ale nigdy nie mialem z tym doczynienia wiec to dla nie zupelna nowosc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dijkstra Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 jak w temacie, jak sie to zbiera? czy nie ma efektu "slizgania sie" sprzegla? - dodajesz gazu, silnik wchodzi na obroty, a nie ma takigo przyspieszenia jak by sie zakladalo - pytam o jezdzie na tiptronicu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dijkstra Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Dijkstra tutaj po wlaczeniu D auto zaczyna juz "pełzac". Te co widziałem nie miały efektu o ktorym piszesz a pytam bo ostatnio przeczytalem artykul w auto swiecie - mitsubishi lancer 1,8 ze skrzynia cvt. ogolnie narzekano na skrzynie, ze dynamiki mu ubywa, ze wlasnie po wcisnieciu gazu samochod "ryczy" i nie jedzie. cos jakbysmy na polsprzegle jechali. Poza tym tiptronic zastosowany w primerce powinien szybko biegi zmieniac wiec powinien miec lepsze przyspieszenie niz w manualu, ale czy rzeczywiscie tak jest? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kn Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Dijkstra wg danych producenta roznica jest ok 3 s na korzysc manuala. Co do jakości, to nie jest to wyscigowka, a raczej ułatwienie do toczenia sie w miescie. A skąd masz dane producenta? Bo mi przyspiesza szybciej do setki na lpg niż z informacji które można znaleźć w internecie, (na benzynie oczywiście szybciej). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.