Gość mdzalewscy Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 to i jak sie dolacze nigdy nie jezdzilem automatem, bylem ich przeciewikiem... mam niestety mozliwosc kupienia primki z instalacja i tiptroniciem... i jak bedzie w dobrym stanie to sie skusze. powiedzcie mi 1 czy ni ema problemow z ta skrzynia, czy naprawy sa kosztownei czy czesci do tego sa? ja też kiedyś byłem przeciwnikiem automatów, ale zostałem szybko wyleczony z choroby antyautomatowej, chocby dzisiaj jadę w koreczku w wawie, muzyczka ślicznie gra, klima załączona i patrzysz a tam z prawej kierowca z otwartą szybą łykający hałas i spaliny z językiem na brodzie i z wajchą w ręku wykonujący co chwila przełożenia - BEZCENNE !!!!! zakladam ze bede korzystal z trybu manualnego (przynajmniej podczas normalnej jazdy) ja pojeździsz na automacie to se d*py nie bedziesz zawracał zmianą biegów, bez sensu jest zmienianie ręczne biegów w skrzyni CVT, skoro to i tak tylko symulacja biegów, ta skrzynia zmienia przełożenia a nie biegi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 http://www.autocentrum.pl...le/p11_144.html No właśnie. To jest jakaś informacja z internetu. Moim zdaniem ktoś gdzieś kiedyś zrobił błąd wpisując 0-100 dla cvt i jest to powielane. Muszę zgrać 0-100 i na youtube wstawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Agiles Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Panowie co do spalania na LPG 13 w cyklu miejskim 11 w mieszanym Ale przecież komfort kosztuje, a jeżeli chodzi o wymianę oleju to wystarczy co 120 tylko nie badziew a oryginał nissana. Moja primka ma 180 tys [ Dodano: Czw 18 Wrz, 2008 00:02 ] a i jeszcze jedno pytanie do czego służ ten przycisk z boku gałki biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Agiles Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Sport? ja mam tiptronik. P11 z 2001 automat CVT więc co to jest ten przycisk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 jak masz tiptronic to niemasz trybu sport, tak mi się wydaje bo też mam tiptronic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komora Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 No własnie ja też mam taką skrzynię i nie mam takiego przycisku. Widocznie to było montowane w młodszych egzemplarzach. Ja mam 1999. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 te przyciski były montowane w primerach ze zwykłym automatem i niekoniecznie w starszych modelach bo po lifcie też miały zwykły automat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Agiles Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Więc co to jest na początku myślałem że to jakaś forma sprzęgła. Ten przycisk służy nie jako przełącznik tylko jako przycisk (taki wciskacz) Czy ktoś potrafi to sensownie opisać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 A nie chodzi Ci po prostu o guzior, który się wciska i potem zmienia położenie lewarka na pozycje P R N D i potem puszcza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Agiles Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 nooo właśnie o ten guzior więc jest to forma sprzęgła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 To zabezpieczenie przed przypadkowym przełączeniem skrzyni w pozycję "P" lub "R". Nie przesuniesz jak nie wciśniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Agiles Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Wynika z tego że tak. z D na N (lub ten na samym dole) wskakuje bez problemów nawet w czasie jazdy. Ale na P lub R jadąc to nie próbowałem !!!!!!!!!!!!!! i nie mam zamiaru. A przy okazji nasunęło mi się pytanie, jak odpalić z po pychu takie autko z automatem w skrzyni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.