Gość mrówa Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 WIDZIAŁEM PRIMERKE 2,0 1996R STAN IDEALNY ZADBANY 2 WŁASCICIELI PEŁNA DOKUMENTACJA APSOLUTNIE BEZWYPADKOWY ALE POD KARZDA KLAMKĄ NA DRZWIACH W ZAGŁEBIENU BYŁA BARDZO MOCNA KOROZJA NA WYLOT AZ 2 KLAMKI SIE RUSZAŁY SZKODA ZE APARATU NIE MIAŁEM ALE WIEM GDZIE GOSCIU STAJE WIEC ZROBIE FOTKI PRZY OKAZJI :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 Hmm to ciekawe.Jestem zaszokowany.Ja mam Primerke z 95r. i wogóle rdzy nie mam, bynajmnij w tym miejscu bo dokłdnie codziennie jej nie oglądam (może gdzieś już zaczyna dzewieć).Czekam na fotki. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 Jest rdza fura byla bita... nie ma takiej opcji ! ! ! Kolega ma nie bita i nie najmlodsza prime z roku 90tego nigdy nie byla garazowana i nigdzie nie ma ani grama rdzy :wink: Jak miala wyrdzewale klami to pewno od wytarcia lakieru i warstyw cynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 17 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 nuie powiedziane, że jak jest rdza to była bita z resztą było to już opisane w innych postach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 Prosze zwrocic uwage, czy przypadkiem te wglebienia nie byly pod srebrnymi klamkami ?? Widzialem juz 2 takie modele Te z czarnymi klamkami nie maja tego problemu, tak mi sie wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 nuie powiedziane, że jak jest rdza to była bita z resztą było to już opisane w innych postach Owszem było, ale wszystkie Nissanki rdzewieją w kilku charakterystycznych dla nich miejscach. I wgłębienia pod klamkami do nich zdecydowanie nie należą... pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 nuie powiedziane, że jak jest rdza to była bita z resztą było to już opisane w innych postach I wgłębienia pod klamkami do nich zdecydowanie nie należą... pzd Tak, wiem jakie to miejsca. Jednak widzialem juz dwie Primerki P10 (granatowa i czerwona), obie ze srebrnymi klamkami, obie z identycznymi sladami rdzy... Lewa strona: http://www.nissanprimera.prv.pl/klamka_p.jpg http://www.nissanprimera.prv.pl/klamka_t.jpg PS. Mam do sprzedania takie klamki(komplecik), moze ktoś chce kupić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 tak były srebrne klamiki ale COOBCIO ma takie i nie ma RDZY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arseci Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 96 i taka rdza! :shock: z drugiej strony musze potwierdzic fakt ze przy srebrnych klamkach pojawia sie rdza, nawet jesli drzwi nie byly bite, auto od zawsze garazowane, wiec bardzo prawdodobne sa takie dziury! u mnie w tej chwili wyskoczyly banki na jednej ze srebrnych klamek, pod nimi pewnie kryje sie rdza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BRS Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 przepraszam bardzo ale rdza pod klamkami jest bardo mozliwa .... przerabialem to r11... autko stalo przez 2 miechy bo gazniczek sobie przerabialem.. pod klamkami mialem zdarty lakier i rdza zaczela tam odrazu chwytac :/ wiec ze tutaj byla mocna korozja to jest dla mnie do przyjecia.. poprostu wcale autko niebylo zadbane i tyle ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 potwierdzam, sam mam Primerę p10 z 96 Invitation z srebrnymi klamkami, jest dokładnie tak jak chłopaki piszą - nie była bita a pod klamką kierowcy jest ognisko rdzy. Zaczyna się też pod drugą klamką. Oczywiście to co jest na zjdęciach powyżej to koszmar, ale pewnie na jesieni będę się musiał tym zając. To jedyne miejsce gdzie pojawia się rdza, więc myślę, że to jakiś bug fabryczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Też mam Primerę z chromowanymi klamkami i też, mimo że nie bita, miała ogniska rdzy. Teraz mam już zakonserwowane i zamalowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 sam robiłeś, czy warsztat? jaka cena, dużo babrania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Rdza tez może sie pojawiać od tego, że jest to połączenie dwóch różnych metali, a to jest korozjo twórcze, ale do tego potrzeba czasu i wystepuje gdy właściciel nie dba o auto.Pozdrawiam rada na to jest prosta: trzeba podkleic klamki od spodu tasma, nie bedzie jej widac ma metale nie beda mialy ze soba kontaktu pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LESZEK Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Rdza tez może sie pojawiać od tego, że jest to połączenie dwóch różnych metali, a to jest korozjo twórcze, ale do tego potrzeba czasu i wystepuje gdy właściciel nie dba o auto. Pozdrawiam rada na to jest prosta: trzeba podkleic klamki od spodu tasma, nie bedzie jej widac ma metale nie beda mialy ze soba kontaktu pozdrawiam Ja już kiedyś pisałem, że mam problemy z rdzą w P11, 144 z 2001r. Wówczas niektórzy eksperci na forum użyli sformułowania cyt. „był dzwon”. Widziałem Primery z tym samym problemem. Zresztą dwa autoryzowane przez Nissana warsztaty napraw powypadkowych potwierdziły, że te typy tak mają. Tak więc można przyjąc, że Nissany lubią rdzewiec i nie ma co zaprzeczac. Osobiście walczyłem z rdzą pod klamkami tydzień temu. Zajęło mi to 2 dni po kilka godzin. Z moich uwag w tym zakresie to mam takie: 1. Nikt tak dobrze tego nie zrobi jak sam sobie to zrobisz. Te dwa warsztaty, o których wspomniałem stwierdziły, że od wewnątrz nie ma dojścia, tak więc drzwi i tak będą rdzewiec. 2. Dojście od wewnątrz jest, tylko trzeba się zdrowo nagimnastykowac (myślę, że warto). 3. Oprócz warstwy podkładowej, ostatecznie użyłem biteksu, który aż wyszedł spod klamek. 4. Klamka jest osadzona w gnieździe plastikowym, jedyny bezpośredni kontakt klamki z drzwiami to śruby mocujące. P.S. Taka moja drobna uwaga dot. wypowiedzi osób, które doradzają na wyczucie nie znając tematu. Wypowiedzi takie mogą spowodowac, iż ktoś zasugeruje się nimi i w efekcie poniesie duże straty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seal75 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Hehe mam P10 invitation z 96 1,6 i to samo purchle pod chromowymi klamkami, to wada fabryczna !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.