Guest mrówa Posted October 16, 2004 Share Posted October 16, 2004 WIDZIAŁEM PRIMERKE 2,0 1996R STAN IDEALNY ZADBANY 2 WŁASCICIELI PEŁNA DOKUMENTACJA APSOLUTNIE BEZWYPADKOWY ALE POD KARZDA KLAMKĄ NA DRZWIACH W ZAGŁEBIENU BYŁA BARDZO MOCNA KOROZJA NA WYLOT AZ 2 KLAMKI SIE RUSZAŁY SZKODA ZE APARATU NIE MIAŁEM ALE WIEM GDZIE GOSCIU STAJE WIEC ZROBIE FOTKI PRZY OKAZJI :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted October 16, 2004 Share Posted October 16, 2004 Hmm to ciekawe.Jestem zaszokowany.Ja mam Primerke z 95r. i wogóle rdzy nie mam, bynajmnij w tym miejscu bo dokłdnie codziennie jej nie oglądam (może gdzieś już zaczyna dzewieć).Czekam na fotki. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 16, 2004 Share Posted October 16, 2004 Jest rdza fura byla bita... nie ma takiej opcji ! ! ! Kolega ma nie bita i nie najmlodsza prime z roku 90tego nigdy nie byla garazowana i nigdzie nie ma ani grama rdzy :wink: Jak miala wyrdzewale klami to pewno od wytarcia lakieru i warstyw cynku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted October 17, 2004 Share Posted October 17, 2004 nuie powiedziane, że jak jest rdza to była bita z resztą było to już opisane w innych postach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwinto Posted October 18, 2004 Share Posted October 18, 2004 Prosze zwrocic uwage, czy przypadkiem te wglebienia nie byly pod srebrnymi klamkami ?? Widzialem juz 2 takie modele Te z czarnymi klamkami nie maja tego problemu, tak mi sie wydaje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scyzor Posted October 19, 2004 Share Posted October 19, 2004 nuie powiedziane, że jak jest rdza to była bita z resztą było to już opisane w innych postach Owszem było, ale wszystkie Nissanki rdzewieją w kilku charakterystycznych dla nich miejscach. I wgłębienia pod klamkami do nich zdecydowanie nie należą... pzd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwinto Posted October 19, 2004 Share Posted October 19, 2004 nuie powiedziane, że jak jest rdza to była bita z resztą było to już opisane w innych postach I wgłębienia pod klamkami do nich zdecydowanie nie należą... pzd Tak, wiem jakie to miejsca. Jednak widzialem juz dwie Primerki P10 (granatowa i czerwona), obie ze srebrnymi klamkami, obie z identycznymi sladami rdzy... Lewa strona: http://www.nissanprimera.prv.pl/klamka_p.jpg http://www.nissanprimera.prv.pl/klamka_t.jpg PS. Mam do sprzedania takie klamki(komplecik), moze ktoś chce kupić ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mrówa Posted October 19, 2004 Share Posted October 19, 2004 tak były srebrne klamiki ale COOBCIO ma takie i nie ma RDZY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arseci Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 96 i taka rdza! :shock: z drugiej strony musze potwierdzic fakt ze przy srebrnych klamkach pojawia sie rdza, nawet jesli drzwi nie byly bite, auto od zawsze garazowane, wiec bardzo prawdodobne sa takie dziury! u mnie w tej chwili wyskoczyly banki na jednej ze srebrnych klamek, pod nimi pewnie kryje sie rdza... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BRS Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 przepraszam bardzo ale rdza pod klamkami jest bardo mozliwa .... przerabialem to r11... autko stalo przez 2 miechy bo gazniczek sobie przerabialem.. pod klamkami mialem zdarty lakier i rdza zaczela tam odrazu chwytac :/ wiec ze tutaj byla mocna korozja to jest dla mnie do przyjecia.. poprostu wcale autko niebylo zadbane i tyle ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woj Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 potwierdzam, sam mam Primerę p10 z 96 Invitation z srebrnymi klamkami, jest dokładnie tak jak chłopaki piszą - nie była bita a pod klamką kierowcy jest ognisko rdzy. Zaczyna się też pod drugą klamką. Oczywiście to co jest na zjdęciach powyżej to koszmar, ale pewnie na jesieni będę się musiał tym zając. To jedyne miejsce gdzie pojawia się rdza, więc myślę, że to jakiś bug fabryczny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KaZeLoT Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 Też mam Primerę z chromowanymi klamkami i też, mimo że nie bita, miała ogniska rdzy. Teraz mam już zakonserwowane i zamalowane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woj Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 sam robiłeś, czy warsztat? jaka cena, dużo babrania? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest primeraW10 Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 Rdza tez może sie pojawiać od tego, że jest to połączenie dwóch różnych metali, a to jest korozjo twórcze, ale do tego potrzeba czasu i wystepuje gdy właściciel nie dba o auto.Pozdrawiam rada na to jest prosta: trzeba podkleic klamki od spodu tasma, nie bedzie jej widac ma metale nie beda mialy ze soba kontaktu pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LESZEK Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 Rdza tez może sie pojawiać od tego, że jest to połączenie dwóch różnych metali, a to jest korozjo twórcze, ale do tego potrzeba czasu i wystepuje gdy właściciel nie dba o auto. Pozdrawiam rada na to jest prosta: trzeba podkleic klamki od spodu tasma, nie bedzie jej widac ma metale nie beda mialy ze soba kontaktu pozdrawiam Ja już kiedyś pisałem, że mam problemy z rdzą w P11, 144 z 2001r. Wówczas niektórzy eksperci na forum użyli sformułowania cyt. „był dzwon”. Widziałem Primery z tym samym problemem. Zresztą dwa autoryzowane przez Nissana warsztaty napraw powypadkowych potwierdziły, że te typy tak mają. Tak więc można przyjąc, że Nissany lubią rdzewiec i nie ma co zaprzeczac. Osobiście walczyłem z rdzą pod klamkami tydzień temu. Zajęło mi to 2 dni po kilka godzin. Z moich uwag w tym zakresie to mam takie: 1. Nikt tak dobrze tego nie zrobi jak sam sobie to zrobisz. Te dwa warsztaty, o których wspomniałem stwierdziły, że od wewnątrz nie ma dojścia, tak więc drzwi i tak będą rdzewiec. 2. Dojście od wewnątrz jest, tylko trzeba się zdrowo nagimnastykowac (myślę, że warto). 3. Oprócz warstwy podkładowej, ostatecznie użyłem biteksu, który aż wyszedł spod klamek. 4. Klamka jest osadzona w gnieździe plastikowym, jedyny bezpośredni kontakt klamki z drzwiami to śruby mocujące. P.S. Taka moja drobna uwaga dot. wypowiedzi osób, które doradzają na wyczucie nie znając tematu. Wypowiedzi takie mogą spowodowac, iż ktoś zasugeruje się nimi i w efekcie poniesie duże straty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest seal75 Posted February 27, 2010 Share Posted February 27, 2010 Hehe mam P10 invitation z 96 1,6 i to samo purchle pod chromowymi klamkami, to wada fabryczna !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.