Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] rdza pod klamkami


Guest mrówa
 Share

Recommended Posts

WIDZIAŁEM PRIMERKE 2,0 1996R STAN IDEALNY ZADBANY 2 WŁASCICIELI PEŁNA DOKUMENTACJA APSOLUTNIE BEZWYPADKOWY ALE POD KARZDA KLAMKĄ NA DRZWIACH W ZAGŁEBIENU BYŁA BARDZO MOCNA KOROZJA NA WYLOT AZ 2 KLAMKI SIE RUSZAŁY SZKODA ZE APARATU NIE MIAŁEM ALE WIEM GDZIE GOSCIU STAJE WIEC ZROBIE FOTKI PRZY OKAZJI :shock:

Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo

Hmm to ciekawe.Jestem zaszokowany.Ja mam Primerke z 95r. i wogóle rdzy nie mam, bynajmnij w tym miejscu bo dokłdnie codziennie jej nie oglądam (może gdzieś już zaczyna dzewieć).Czekam na fotki.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Jest rdza fura byla bita... nie ma takiej opcji ! ! !

Kolega ma nie bita i nie najmlodsza prime z roku 90tego nigdy nie byla garazowana i nigdzie nie ma ani grama rdzy :wink:

 

Jak miala wyrdzewale klami to pewno od wytarcia lakieru i warstyw cynku :lol:

Link to comment
Share on other sites

Prosze zwrocic uwage, czy przypadkiem te wglebienia nie byly pod srebrnymi klamkami ?? Widzialem juz 2 takie modele :)

Te z czarnymi klamkami nie maja tego problemu, tak mi sie wydaje.

Link to comment
Share on other sites

nuie powiedziane, że jak jest rdza to była bita z resztą było to już opisane w innych postach

 

Owszem było, ale wszystkie Nissanki rdzewieją w kilku charakterystycznych dla nich miejscach. I wgłębienia pod klamkami do nich zdecydowanie nie należą...

 

pzd

Link to comment
Share on other sites

nuie powiedziane, że jak jest rdza to była bita z resztą było to już opisane w innych postach

 

I wgłębienia pod klamkami do nich zdecydowanie nie należą...

 

pzd

 

Tak, wiem jakie to miejsca. Jednak widzialem juz dwie Primerki P10 (granatowa i czerwona), obie ze srebrnymi klamkami, obie z identycznymi sladami rdzy...

 

Lewa strona:

http://www.nissanprimera.prv.pl/klamka_p.jpg

http://www.nissanprimera.prv.pl/klamka_t.jpg

 

PS. Mam do sprzedania takie klamki(komplecik), moze ktoś chce kupić ??

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Guest arseci

96 i taka rdza! :shock: z drugiej strony musze potwierdzic fakt ze przy srebrnych klamkach pojawia sie rdza, nawet jesli drzwi nie byly bite, auto od zawsze garazowane, wiec bardzo prawdodobne sa takie dziury!

u mnie w tej chwili wyskoczyly banki na jednej ze srebrnych klamek, pod nimi pewnie kryje sie rdza...

Link to comment
Share on other sites

przepraszam bardzo ale rdza pod klamkami jest bardo mozliwa ....

przerabialem to r11... autko stalo przez 2 miechy bo gazniczek sobie

przerabialem.. pod klamkami mialem zdarty lakier i rdza zaczela tam

odrazu chwytac :/ wiec ze tutaj byla mocna korozja to jest dla mnie do przyjecia..

poprostu wcale autko niebylo zadbane i tyle .....

Link to comment
Share on other sites

potwierdzam, sam mam Primerę p10 z 96 Invitation z srebrnymi klamkami, jest dokładnie tak jak chłopaki piszą - nie była bita a pod klamką kierowcy jest ognisko rdzy. Zaczyna się też pod drugą klamką.

 

Oczywiście to co jest na zjdęciach powyżej to koszmar, ale pewnie na jesieni będę się musiał tym zając. To jedyne miejsce gdzie pojawia się rdza, więc myślę, że to jakiś bug fabryczny.

Link to comment
Share on other sites

Guest KaZeLoT

Też mam Primerę z chromowanymi klamkami i też, mimo że nie bita, miała ogniska rdzy. Teraz mam już zakonserwowane i zamalowane.

Link to comment
Share on other sites

Guest primeraW10
Rdza tez może sie pojawiać od tego, że jest to połączenie dwóch różnych metali, a to jest korozjo twórcze, ale do tego potrzeba czasu i wystepuje gdy właściciel nie dba o auto.

Pozdrawiam

 

rada na to jest prosta: trzeba podkleic klamki od spodu tasma, nie bedzie jej widac ma metale nie beda mialy ze soba kontaktu

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest LESZEK

Rdza tez może sie pojawiać od tego, że jest to połączenie dwóch różnych metali, a to jest korozjo twórcze, ale do tego potrzeba czasu i wystepuje gdy właściciel nie dba o auto.

Pozdrawiam

 

rada na to jest prosta: trzeba podkleic klamki od spodu tasma, nie bedzie jej widac ma metale nie beda mialy ze soba kontaktu

pozdrawiam

 

Ja już kiedyś pisałem, że mam problemy z rdzą w P11, 144 z 2001r. Wówczas niektórzy eksperci na forum użyli sformułowania cyt. „był dzwon”. Widziałem Primery z tym samym problemem. Zresztą dwa autoryzowane przez Nissana warsztaty napraw powypadkowych potwierdziły, że te typy tak mają. Tak więc można przyjąc, że Nissany lubią rdzewiec i nie ma co zaprzeczac.

Osobiście walczyłem z rdzą pod klamkami tydzień temu. Zajęło mi to 2 dni po kilka godzin. Z moich uwag w tym zakresie to mam takie:

1. Nikt tak dobrze tego nie zrobi jak sam sobie to zrobisz. Te dwa warsztaty, o których wspomniałem stwierdziły, że od wewnątrz nie ma dojścia, tak więc drzwi i tak będą rdzewiec.

2. Dojście od wewnątrz jest, tylko trzeba się zdrowo nagimnastykowac (myślę, że warto).

3. Oprócz warstwy podkładowej, ostatecznie użyłem biteksu, który aż wyszedł spod klamek.

4. Klamka jest osadzona w gnieździe plastikowym, jedyny bezpośredni kontakt klamki z drzwiami to śruby mocujące.

P.S.

Taka moja drobna uwaga dot. wypowiedzi osób, które doradzają na wyczucie nie znając tematu. Wypowiedzi takie mogą spowodowac, iż ktoś zasugeruje się nimi i w efekcie poniesie duże straty

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...