Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

olej po 30000 n16


Gość tjank
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie przejżałem forum i widzę bardzo wiele różnych szkół olejowych. Jestem laikiem i z tego co wyczytałem zdecyduję się raczej na Shell hellix 5w40 . Dręczą mnie tylko trzy pytania.

1. Ile oleju wchodzi do mojej n16 1.5 po FL ?

2. Czy filtr mogę kupić w pierwszym lepszym sklepie za rogiem ( dobrany oczywiście do mojego auta ) czy powinienem zdecydowanie kupić w ASO. ? - zamiennik orginał

3. Czy powinienem wymienić jeszcze jakieś filtry po 30k czy jak wszystko ok to dalej tak jeździć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej zależałomi na informacji nt filtra olejowego. Tego czy kupować orginał w ASO czy bez problemu w zwykłym sklepie moto nie znajdę w książce serwisowej. Ale za podpowiedź dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr dobrej marki (np. Mann) w zwykłym sklepie (byle nie JC)

 

jarkk dobrze gada :!: Warto wydać ok. 10 zł więcej ale kupić dobry filtr. Ja również polecam MANN'a. Jeśli nie będą mieli filtra MANN'a na miejscu (a to bardzo prawdopodobne, bo zazwyczaj mają te najtańsze), to poproś aby sprowadzili i na następny dzień będziesz go miał.

 

Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady. W pierwszym napotkanym sklepie kupiłem orginał japoński (na opakowaniu krzaki )za 14 pln model 01-187J. Jeśli chodzi o olej to zaczynam mieć wątpliwości. Jeśli teraz mam shell hellix 5w40 i od 10 000 km silnik nie wziął mi ani grama to czemu mi odradzacie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszym napotkanym sklepie kupiłem orginał japoński (na opakowaniu krzaki )za 14 pln model 01-187J.

 

Jeśli o mnie chodzi to właśnie takiego filtra Ci ODRADZAŁEM :!: