_Janusz_ Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Ziutek co się dziwisz produkcję NGK przejęli francuzi a to już mówi chyba samo za siebie. U mnie siedzą DENSO zwykłe jedno elektrodowe i jest spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 A mi się wszyscy dziwią że psiocze na NGKi :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Ja miałem ostatnio NGK BKR5EY11 ale troszkę dziwnie maszyna się przydławiała na LPG podczas wyprzedzania w zakresie ok. 3000-4000 RPM. Teraz mam 4-ro elektrodowe BOSCH FR7 (coś tam ) i jest OK. Wcześniej w 100NX'ie miałem 4-ro elektrodowe BERU UXF79 i były naprawdę najlepsze ze wszystkich, które wypróbowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 ech.. zmieniłem na wiosnę NGK.... na NGK. z taką samą ciepłotą i w ogóle. nie widzę różnicy. ostatnio jechałem za calibrą 2.5 V6 i jakos sie primera ciężko zbierała. czyżby swiece? :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 zmieniłem na wiosnę NGK.... na NGK Kup denso [K16R-U11] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.