Gość Makus Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Witam wszystkich jestem nowym uzytkownikiem tego forum i swiezym posiadaczem nissana primery 2.0 z 98r i mam pytanie do wszystkich posiadaczy instalacji gazowych jaka instalacje polecacie do mojego samochodu???,w poprzednim aucie opel astra 1.4 8v mialem BRC na mikserze,gazownicy zaproponowali mi Lovato II generacji za 1600zl do primery jak samochod sie sprawuje na tej instalacji czy zdarzaja sie wybuchy przyplowomierza?? za wszystkie porady dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Z tego co mi wiadomo 2.0 toleruje nawet proste instalacje gazowe (II gen. z elektroniką), jednak ja zamierzam zainstalować sekwencję z dwóch podstawowych powodów: niższe zużycie gazu mniejsze spadki mocy :-D Jeżeli robisz min. 25.000 km rocznie to się szybko zwróci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 W przypadku sekwencji mniejsze zużycie gazu może wynikać chyba tylko z dokładniejszego dawkowania paliwa? Tak czy inaczej, jeśli dużo jeździsz i Cię stać to weź sekwencję. Aczkolwiek jeśli weźmiesz II gen to silnik też dobrze ją zniesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artoor Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Ja w swojej P10 2.0 mam BRC II gen. i śmiga bez żadnych kłopotów już prawie 2 lata. Według mnie bardziej ważne jest aby instalacje wsadzili ci fachowo, a czy II czy wyższej generacji to dla tego silnika sprawa drugorzędna. Wiem po swojej instalce że jeśli jest dobrze założona to nie ma z nią problemów typu strzały, częste regulacje, nadmierna paliwożerność. Znam kolesi którzy mają wtrysk gazu i więcej z nim kłopotu niż pożytku - niektórych monterów powinno się omijac z daleka. Także szukaj przede wszystkim dobrego warsztatu, a instalka to juz według Twojego uznania i portfela oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 JA DO SWOJEJ WSADZIŁEM OMVL W ZAMOŚCIU I JESTEM ZADOWOLONY PRZEŚMIGANE 25TKM I NICIO SIE NIE DZIEJE. TERAZ MAJĄ ZNOWU JAKĄŚ PROMOCJE (CHYBA BO SZWAGROSKI OSTATNIO SIĘ DOWIADYWAŁ) I GONIĄ SEKWENCJE ZA 2500 ZETA. NO I WLEWIK POD KLAPKĄ MAM I ZBIORNIK W KOLE CHYBA 62 L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 WLEWIK POD KLAPKĄ MAM jak sie sprawuje taki wlew,trzeba jakąś redukcje wozić??czy jak?? bo mi sie wydaje ze tam mało miejsca jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 ŻADNEGO PROBLEMU I ŻADNYCH REDUKCJI WLEWIK JEST POD WLEWEM PALIWKA JAK PIKNE ZDJĘCIE TO ZAPODAM :wink: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 ŻADNEGO PROBLEMU I ŻADNYCH REDUKCJI WLEWIK JEST POD WLEWEM PALIWKA JAK PIKNE ZDJĘCIE TO ZAPODAM :wink: :wink: zapodaj,zapodaj bom ciekaff łokrutnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sieszput Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Witam i ja z takim zapytaniem, jaki gaz trzeba zalozyc do sunny N14 na pelnym wtrysku, i ile to kosztuje-u mnie mowia w miesicie ze około 2000PLN?CZy sie oplaca i warto? :? tnx Pozdro aLL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 ja w swoje primerze ma założoną instalkę II gen, zakładali mi chłopaki z zamościa , czywiście inni niż u Dina i również nie mam z nią zadnych kłoptów, koszt instalki zdążył się już zwrócić, 1800 zł, butla w kole 42l wchodzi 36 l gazu, i to co najważniejsze i wszyscy powtarzają ZNACZENIE MA KTO MONTUJE INSTALACJE, BO NAWET XIV GENERACJI MOŻNA SPIEPSZYĆ PRZEZ NIE WŁĄŚCIWY MONTAŻ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 ktoś z Was montował DIEGO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 mniejsze spadki mocy :-D Bardzo względna zaleta. Moja P11 na zwykłej podciśnieniówce nie zanotowała żadnych spadków mocy. jak sie sprawuje taki wlew,trzeba jakąś redukcje wozić?? Wlew pod klapką ma swoje zalety i wady. Zalety są takie, że nie szpeci auta, a zimą się nie brudzi od śniegu i błota, które czasem uniemożliwiają wręcz tankowanie, a wady są takie, że niewprawny gość na stacji potrafi nieźle porysować błotnik próbując trafić pistoletem, tym bardziej, że w P11 kompletny wlew ( bez redukcji ) pod klapką musi być zamontowany bardzo blisko krawędzi, żeby się zmieścił. ZNACZENIE MA KTO MONTUJE INSTALACJE, BO NAWET XIV GENERACJI MOŻNA SPIEPSZYĆ PRZEZ NIE WŁĄŚCIWY MONTAŻ Wszystko w tym temacie. Mit o tym, że podciśnieniówki są awaryjne, a sekwencja to gwarancja spokoju, już dawno się przewrócił. Paradoksalnie znam mnóstwo przypadków w których uzytkownicy danego samochodu z instalacją II gen. narzekają znacznie mniej niż użytkownicy analogicznych autek z sekwencją. Stwierdzenie kazka kryje całą prawdę w poruszonej kwestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 a wady są takie, że niewprawny gość na stacji potrafi nieźle porysować błotnik próbując trafić pistoletem, tym bardziej, że w P11 kompletny wlew ( bez redukcji ) pod klapką musi być zamontowany bardzo blisko krawędzi, żeby się zmieścił. MAM POD KLAPKĄ JAKIEŚ 9 MIESIĘCY I NIE ZAUWAŻYŁEM ŻEBY BYŁ PROBLEM Z TRAFIENIEM PISTOLETEM A CZY BLISKO KRAWĘDZI TO NIE WIEM MUSZE ZROBIC ZDJĄTKA I WYSŁAC TYLKO SKĄD CZASU I PAMIĘCI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 mniejsze spadki mocy :-D Bardzo względna zaleta. Moja P11 na zwykłej podciśnieniówce nie zanotowała żadnych spadków mocy. No sam fakt, że możesz wcisnać gaz do oporu bez obawy o wystrzał to już sporo. Poza tym sewkencję da się tuningować i lepiej zestroić na hamowni, ale nie przeczę, że dobrze założona II gen. będzie zachowywać się równie dobrze (choć nie wierzę, że nie ma spadku mocy - czy II czy IV zawsze będzie mniejszy lub większy). Zakładanie II gen. do Nyski to tak jakby wywaić wtrysk i załorzyć gaźnik. Też będzie działać, tylko pytanie ile więcej palić i ile koników straci. W mojej opinii dzisiaj sekwencje są na tyle tanie, że nie warto do wielopunktu kłaść tradycyjnej instalki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 no i trochę czasu się znalazło i są zdjątka http://dino777.fotosik.pl/albumy/16152.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 no proszę - wtryski typu Val-tec i niech zgadne - dysze 2,0. Ileż miełem problemu z tymi wtryskami w Toyocie - nie chciały utrzynmać liniowego wydatku, były bardzo wrazliwe na syf gaziany, ale to było 2 l temu i może teraz zmieniono ich konstrukcję i są lepsze. Jedno co moge doradzić - kupować gaz na markowych stacjach i filterek wymieniać częściej niż 10 kkm. Albo wstawic dodatkowo filtr fazy lotnej. Uwaga na temperatury powyżej 40 st (w słońcu) - syf gaziany wtedy przyjmuje postać butaprenu i filtr fazy lotnej go nie wyłapie, a filtr standardowy przepuści - wryski się zalepią. Jak jest upa - nie tankować gazu.... Te wtryski tego strasznie nie lubią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 NIE WIEM MOŻE MASZ I RACJĘ ALE JA MAM TO JUSH OD 8 MIECHÓW I PRZEŚMIGANE PONAD 20000 KM I DZIAŁA OKI A FILTEREK JESZCZE NIE ZMIENIANY. A MOŻE TO SPRAWA MONTARZU A NIE INSTALACJI. PALI RÓWNO BEZ ŻADNEGO PROBLEMA A ZUŻYCIE TO JAKIEŚ 11 LITERKÓW JADĄC TAK POKOJOWO DO 160 NO I W MIEŚCIE TEŻ JAKIEŚ 11 LITERKÓW OCZYWIŚCIE POKOJOWO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Dino, brachu, czy nie wyłazi już ruda pod wlewem paliwa :?: tam jakiś dziwny nalot, porzypominający rdze zauważyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Dino, brachu, czy nie wyłazi już ruda pod wlewem paliwa :?: tam jakiś dziwny nalot, porzypominający rdze zauważyłem HEJ BRACHU NIE TO JAKIŚ ICHNI ŚRODEK DO KONSERWACJI TAKL JUSH BYŁO JAK ODBIERAŁEM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 no to dobrze, że nic się niedzieje niedobrego, bo to mogło by rzucić cięń na zamojskich fachowców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 CIEŃ JAK CIEŃ ALE ILE RADOCHY DLA KONKURENCJI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 wiesz oprócz wtrysków (Vat_TEc) musi byc jeszcze stabilny reduktor i dobry map sensor szybko reagujący na zmiane ciśnienia - prawdopodobnie u mnie tu leżała przyczyna ale po roku waliki kupi.łem interfejs i sam wszystko dostroiłem jadąc trasę 200 km zrobiłem mapę i zadałem ją do kompa gazowego - jak reką odjął -dlatego powtarzam tym co szukają gazownika 1. dobry renomowany warsztat 2. conajmniej zagazowanych 30 dnego typu silników (krzywa uczenia się i nabierania doświadczenia) 3. niekoniecznie oszczedność paru stówek się opłaca. 4. w miare blisko - by w "razie czego nie jeździć dalaeko z awarią" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 No to ja takiego znalazłem :-D Na razie zapowiada się obiecująco. Spalanie na razie trudno ocenić, komputer pokazuje, że nie cały 1l/100km więcej niż było na benzynce w analogicznych warunkach drogowych, ale dowiem się tak na prawdę po kilku tankowaniach. Nie wiem na ile komp jest dokładny. Mam wrażenie, że autko nieco gorzej się zbiera z dołu. Generalnie różnica w przyspieszeniu minimalna, przy ostrym kręceniu silnika prawie jej nie ma. Zawsze jak zachce mi się poszaleć to sobie przełączę na benzynkę i będzie jak dawniej ;-) Generalnie przy normalnej jeździe nawet nie wiem że mam gaz a jak trzeba depnąć to też idzie jak trzeba. 2 latka gwarancji są także na razie jak najbardziej moge polecić KME Diego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych67 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Witam Proszę o podpowidzi, jaka instalacja gazowa jest najlepsze do takiego auta, albo do silnika 2.0 z tego samego roku? http://www.allegro.pl/ite...16v_114_ps.html _________________ Czy komputer auta pokazuje spalanie gazu/100km :?: Do tej pory miałem auta tylko na wtrysku jednopunktowym. Z gazem było wszystko w normie, poza tym że paliły ok 2-3 litry więcej niż benzyny. Tam którą sprzedaję pali benzyny 7,5 a gazu ok 10. Jak to się ma w nowych silnikach 2.0 :?: [ Dodano: Pią 18 Sty, 2008 16:58 ] Sprzedałem swoje auto i czekam na coś dobrego, czyli Primerę z 2000 roku z silnikiem 2.0 benzyna. Nie wiedziałem, że tak trudno znależć coś dobrego [ Dodano: Sob 26 Sty, 2008 17:53 ] No i kupiłem piękne autko. Teraz trzeba zainstalować gaz. Co zagadam z fachowcem to inne pomysły. No i co tu założyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dijkstra Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 witajcie, mam nadzieje, ze wkoncu zostane posiadaczem primerki 2.0. zwazajac na koszt paliwa :/ bede zmuszony gazik zalozyc. bedzie to sekwencja, mozecie mi powiedziec czy sa jakies, ktorych szczerze nie polecacie? i 2 pytanie, czytalem gdzies, ze w kombiku idzie zalozyc w miejscu kola zapasowego butle na 70l, bo jakos tak dziwnie duzo miejsca w kombiku... :027: prawda to? jesli nie to jaka jest najwieksza pojemnosc butli mozliwa do wsadzenia? obecnie jezdze astra, moge wyjezdzic okolo 30l.. troche to malo, wqrza mni eciagle podjezdzanie na stacje pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.