Gość mdzalewscy Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 witajcie, mam nadzieje, ze wkoncu zostane posiadaczem primerki 2.0. zwazajac na koszt paliwa :/ bede zmuszony gazik zalozyc. bedzie to sekwencja, mozecie mi powiedziec czy sa jakies, ktorych szczerze nie polecacie? nie ma złych instalacji jest tylko zły montaż lub źle dobrane elementy instalacji najwazniejsze w instalacji to 1)MONTAŻ 2)WTRYSKIWACZE 3)REDUKTOR 4)ELEKTRONIKA 5)RESZTA a niestety smutny standard instalacji to siuśki wkręcone tam gdzie łatwiej a nie gdzie lepiej by działały, dość słabe wtryskiwacze Vateka do tego słabo wydajny reduktor Tomasseto + często nawet brak dosstrojenia w czasie jazdy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 witajcie, mam nadzieje, ze wkoncu zostane posiadaczem primerki 2.0. zwazajac na koszt paliwa :/ bede zmuszony gazik zalozyc. bedzie to sekwencja, mozecie mi powiedziec czy sa jakies, ktorych szczerze nie polecacie? nie ma złych instalacji jest tylko zły montaż lub źle dobrane elementy instalacji najwazniejsze w instalacji to 1)MONTAŻ 2)WTRYSKIWACZE 3)REDUKTOR 4)ELEKTRONIKA 5)RESZTA a niestety smutny standard instalacji to siuśki wkręcone tam gdzie łatwiej a nie gdzie lepiej by działały, dość słabe wtryskiwacze Vateka do tego słabo wydajny reduktor Tomasseto + często nawet brak dosstrojenia w czasie jazdy.... Oczywiście powyższe uwagi są słuszne, ale co pkt 4 można nieco uściślić, tzn wsród dość tanich instalacji wyróżni się STAG-300. Na jego temat jest dużo dobrych opinii instalatorów i uzytkowników. Niestety tego samego nie można powiedzieć o KME. Tu moge napisać z własnego doświadczenia , bo Diego 1.4 użytkuję od blisko roku i stwierdzam dość istotne wady oprogramowania: - brak korekcji czasu wtrysku w funkcji temperatury gazu - efekt rozjeżdzanie mapy benzynowej zwłaszcza dla b. jałowego - brak dobrej korekcji od ciśnienia gazu - podatność na "zakłócenia", u mnie po wyłączeniu silnika pracującego na lpg mam potem problem z rozruchem, bo sterownik interpretuje jakiś impuls końcowy jako bardzo dłuuugi impuls sterujący wtryskiwaczem pb i zalewa kolektor potężną dawką lpg. Ponadto STAG'a można samodzielnie upgrade'ować najnowszym softem wypuszczonym przez AC, KME niestety nie. btw prośba do kolegi mdzalewscy czy możesz zrobić fotkę pokazującą montaż "siuśków" w kolektorze w Twoim silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dijkstra Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 pytalem o to kilka postow wyzej bylbym wdzieczny za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 pytalem o to kilka postow wyzej bylbym wdzieczny za odpowiedz Ja jeżdżę Almerą N15, butla z LPG jest oczywiście w miejscu po kole zapasowym. Mam zainstalowaną zdaje się 42l pojemności nominalnej, co w praktyce daje 36,5l. Butla wypycha minimalnie "podłogę" bagażnika i nic większego z całą pewnościa tam nie można umieścić . Cóż Primera chyba ma troszkę większe kółka, ale w koło zapasowe wiele więcej nie wejdzie - może 45-48l, co dało by w najlepszym przypadku c.a 38-40l. No ale dla pewności niech wypowiedzą się posiadacze Primerki .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dijkstra Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 tam gdzie ja sie pytalem, proponuja mi STAGa za jekies 2800 albo BRC za 2400.... zawsze myslalem ze BRC to wiecej sie ceni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 btw prośba do kolegi mdzalewscy czy możesz zrobić fotkę pokazującą montaż "siuśków" w kolektorze w Twoim silniku? nie wiem czy będzie coś widać, bo to V6 i wtryski są bardzo nisko (ukryte), do tego jest kolektor dolotowy dolny i górny. Widać natomiast gazowe wtryskiwacze magicjet, każdy jest oddzielny (nie w listwach), są wydajne i prezycyjne jak na swą cenę tam gdzie ja sie pytalem, proponuja mi STAGa za jekies 2800 albo BRC za 2400.... zawsze myslalem ze BRC to wiecej sie ceni chyba nic nie zrozumiałeś z tego, że elektronika to "nic", a pozostałe komponenty decydują o cenie i jakości oraz montaż, same wtryski mogą kosztować 2000zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dijkstra Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 to az sie boje co mi wloza z tym BRC, bo to cena za wszystko (lacznie z robocizna). No chyba ze teraz tyle to kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 to az sie boje co mi wloza z tym BRC, bo to cena za wszystko (lacznie z robocizna). No chyba ze teraz tyle to kosztuje Trochę dziwne te ceny - BRC tańsze od STAG-a. W sumie nie wiem jak jest teraz, ale jakiś czas temu BRC to był komplet (elektronika+wtryski+reduktor) i warsztat raczej nie mógł wkładać co mu się pod rękę nawinęło. Stąd cena BRC zazwyczaj był wyższa o 500-700pln od "składanek" robionych na KME czy STAG. Warto dobrze dopytać co chcą włożyć i oczywyście zweryfikować czy jest założone to co było ustalone (chociaż jak trzeba robić takie podchody, to lepiej darować sobie taki warsztat). W sprawie BRC to można zadzwonić do Czakramu w Tarnowie (dystrybutor BRC). Nadto musisz pamiętać że "sekwencja" BRC występuje w kilku odmianach i wersje okrojone i tańsze (np Sequent 24) nie cieszyły się najwyższym uznaniem użytkownikow (co oczywiście nie oznacza że były zupełnie złe). Wygląda na to że agituję Cię w kierunku STAG'a ... do tego wtryski PlaniJet lub MagicJet (choć podobno ostatnio była jakaś wadliwa partia tychże) i reduktor Zavoli lub zmodyfikowany KME Silver i powinno ładnie działać ,jesli zakład nie spartoli.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Wygląda na to że agituję Cię w kierunku STAG'a ... do tego wtryski PlaniJet lub MagicJet (choć podobno ostatnio była jakaś wadliwa partia tychże(już o.k)) i reduktor Zavoli lub zmodyfikowany KME Silver(nie ma modyfika jest zwykły, dobry) i powinno ładnie działać ,jesli zakład nie spartoli.... jest to najrozsądniejszy zestaw do Primy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dijkstra Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 dzisiaj znalazlem fajna primerke z instalacja gazowa Landirenzo. Ktos cos o tym slyszal? to jest sekwencja czy nie? gosc mowi ze sie nie zna, ale powiedziano mu ze to na monowtrysku... i 2 pytanie, samochod ma przejechane na gazie okolo 60kkm. czy to duzo? bralibyscie taka fure?? Nissan Primera Kombi Informacje: Rok produkcji: 1999, Data rejestracji: 01/2000, Przegląd: 07/2008, 175 000 km, Skrzynia biegów: automatyczna, Moc: 140 KM (103 kW), Pojemność skokowa: 2000 cm3, benzyna+gaz, niebieski-metalic, Liczba drzwi: 4/5, Dodatkowe wyposażenie: ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, wspomaganie kierownicy, immobiliser, instalacja gazowa, komputer, welurowa tapicerka Dodatkowe informacje: kupiony w polskim salonie, garażowany, zarejestrowany w Polsce Opis pojazdu: Nissan Primera kombi. Wyposażenie: instalacja gazowa Landirenzo (zbiornik 50l), automatyczna skrzynia biegów (tiptronic), komputer, klimatronik, 4xairbag, alektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka. elektrycznie podnoszone szyby, immobiliser, autoalarm, centralny zamek, alufelgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.