Coobcio Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 zobaczymy jak wyjdzie to w praktyce Nie ukrywam że bardzo zalerzy mi na twojej oponi odnośnie tych panewek, bo planuje do siebie zamontowac dokładnie takie same jak już turbo tłoki i pierścienie będziemy zmieniać Ps. Jakieś dobre wieści z frontu, nowe Cat Camsy juz przypłynęły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KIVI Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 i tak wpadniesz w moje ręce:) wizualnie ACL race są dużo brzydsze od innych ale chyba nie o wyglad tu idzie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 No proste żę tę czynność przeprowadzimy u Ciebie ale ostatnio niezła kolejka CI się nagromadziła jeśli chodzi o SR20... Ps. Sorry za oftopa ale zajrzyj tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=190171#190171 [ Dodano: Czw 15 Cze, 2006 ] Elo i jak tam postępy, niedlugo chyba silnik zostanie złorzony na nowych bardizej męskich walkach - już je nawet miałem w łapie, krzywki to prawie kwadratowe mają :shock: no zobaczymy co idzie z akiej konfiguracji wyciągnąć [ Dodano: Sro 28 Cze, 2006 ] W związku z dzisiejszą wizytą u Grabowskiego napotkałem nieco odświerzony wóz Kiviego on: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KIVI Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 >>nieco odświeżony???<<<< to nowa prawie karoseria i zrobione wszystko co sie dało za grube szelesty a TY mówisz NIECO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 >>nieco odświeżony???<<<<to nowa prawie karoseria i zrobione wszystko co sie dało za grube szelesty a TY mówisz NIECO? ta, tak samo jak t3/t4 jest małą turbiną też sie zastanawiam nad białym autem.Kiedy można zobaczyć GTi w akcji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 jak zwał tak zwał, poza tym T3/T4 występuje dobrze w ponad 10ciu specyfikacjach... Od dziś Kivi ma możliwość zakręcenia silnika do 8500 obr.min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 jak zwał tak zwał, poza tym T3/T4 występuje dobrze w ponad 10ciu specyfikacjach... I MOJA JEST TAKA MAŁĄ na 450 koni bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Dziwne, odkąd się Ciebie pytałem co masz za turbinę to nie byłeś w stanie nic o niej powiedzieć poza tym że to T3/T4 a teraz prosze strzelasz cyferkami z magicznymi wartościami 450KM... KONIEC OFF TOPA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 magicznymi wartościami 450KM... i dla ciebie zawsze pozostanie to magiczna wartość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KIVI Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Jakoś pekam na robocie z tym odcieciem 8500.Póki co zostawiłem serię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Jakoś pekam na robocie z tym odcieciem 8500.Póki co zostawiłem serię. a jak głowica?gotowa na taki HC? [ Dodano: Pon 03 Lip, 2006 ] NIE DZIWIE CI SIE, wiem ze nie jestes w grupie " zakręćmy serie do 9.krpm, ciekawe co sie stanie" :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KIVI Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Teoretycznie powinna znieść okolice 8500 ale juz wszystkie skarbonki wykorzystałem na ten motor więc jesli pomiar na hamowni pokaże ze jest sens kręcic go <7500 to to rozważę. Teraz przed zawodami jakoś niespecjalnie mi zalezy na wybuchu motoru. GRE--> jednak rewelacyjne są te kółka:) bez nich byłbym w ciemnej d*pie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 u Adasia było ciekawe na tych wałkach Świątka maks moc miał przy maks obrotach (limiter przesunięty z 7100 na 7500) po wykresie widać było że jakby jeszcze wyżej zakręcić jego RR motor to by jeszcze więcej mocy było... Choć sztuką jest żeby SR20DE osiągał max moc w obrotach do tych 7500. Cholernie jestem ciekaw rezultatu z Hamowni - trzymam kciuki za złamane dwieście KM i to grubo Ciekawe czu uda się tego dokonać na seryjnym kolektorze ssącym, mnie bardzo spodobał się ten z przepustnicą 90mm: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KIVI Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Teraz najwieksza męka to zawieszenie. ale jakoś bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 :shock: jaki kolektor dolotowy!! ja tez takiego chce!! Kivi mam nadzieje ze dasz rade na gorski... i sie zobaczymy w Sopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 No i już są pierwsze wyniki z hamowani, narazie bez strojenia wyszło 183KM i 187Nm. Kivi teraz ostro zabrał się za zrobienie porządnego dolotu. Trzymam kciuki za ponad 200KM :razz: [ Dodano: Sro 12 Lip, 2006 ] Ps. Czy są jakieś fotki Sunnego z wyscigów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 fotki by PEPE : http://flickr.com/photos/72463915@N00/sets...57594194463200/ dostal przykazanie zeby robic zdjecia Kibiemu wiec robil, pewnie wybral tylko te najlepsze... niestety cieniem na zawodach polozyl sie wypadek. Kierowca w szpitalu, tak samo jak potracony kibic. Mysle ze zdjecie pasow oddaje klimat sytuacji... reszta zdjec tu: http://www.srt.anonse.pl/forum/viewtopic.p...03&start=15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 niestety "anonse" wymagaja logina :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Ojej te naklejki... :twisted: Cały biały zdecydowanie lepiej wyglądał :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 ok, fotki z linka powyzej podaje tutaj - zdjecia wykonal Xzandafer, mam nadzieje, ze sie nie pogniewa, ze je tutaj zamieszczam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Udało mi się dorwać wykres Kiviowego Sunnego GTi przed strojeniem, dzisiaj założony został ECUmaster i czas wygładzić nieco przebieg momentu i ugrać paręnaście KM i Nm no i rzecz jasna przesunąć z deka odcinkę na początek 8000obr.min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 no widać że całość buduje się bardzo wysoko,tak jak w wyczynowych wozach,aż strach pomyśleć jaka moc będzie po ECUMASTERZE :diabel2: czekam z niecierpliwością na wyniki strojenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Witaj kivi bardzo mi podoba się twój nissanek, ja jestem w trakcie składania micry 1.3 na rajdówke i mam pytanko odnosnie recznego hydraulicznego. Jak byś mógł mi dać rady wskazówki lub układ jak to ma wygladać to będę Ci wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Tłoki co miały iść do mojej czerwonej (300ZX Z32 N/a) przejął Kivi - nie potrzebnie mu je pokazywałem Tak one wyglądają w SR20: Po wyliczeniach wyszło nam że stopień sprężania wyniesie 13,8:1 - więc bardzo męsko No a tu fotka jak Kivi pakuje swoje dziecię do łoża: Łep jutro będzie do odbioru jak wjadą sprężynki 104Kg (seryjne 54Kg, a wcześniej były CAT CAMS 84Kg ale producent podwał że przy lifcie wałka powyżej 12mm nie zaleca się kręcić silnika wyżej jak 8000obr.min...), oj czuje że będzie się działo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.