Gość KIVI Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Opis mojego sunny gti , ktory w moich rękach kończy 2 lata:) SILNIK bo to jest najważniejsze -Głowica obrobiona na duże kanały (bardzo), wycięte prowadnice zaworowe z kanałów, -odelżone i polerowane zawory wraz z dużą korektą kształtu -Wałki rozrządu CatCams 285/277 wznios 12,00 mm -Sprezyny zaworowe zmienione z 54kg na 84kg -kolektor dolotowy seria, usuniete podgrzewnie przepustnicy -kolektor wydechowy obliczony specjalnie pod wałki rozrządu kazda rura ma 51 mm rura zbiorcza 63mm-->wielkie podziekowanie dla Maćka Grabowskiego za projekt i profesjonalne wykonawstwo z wielka dbałością o szczegóły i wyglad:) -wyważone dynamicznie tłoki, korbowody wał korbowy:) -panewki ACL Race -głowica splanowana około 1,8mm+ wybrania w tłokach na zawory tzw. valve pockets -pompa paliwa walbro 255 hi-press -SMT 6 -regulator cisnienia paliwa Weber -przepływomierz AUDI V8 SKRZYNIA -przełożenie główne 5.00, szpera wiskozowa od NX2000->geaty juz są czekaja na zamontowanie -sprzegło 4-spiekowe HAMULCE na razie seria, ale juz czeka do zamontowania zestaw tarcza 290 mm i zaciski z Lancera Evo VII, nastawny korektor siły hamowania TILTON, hydrauliczny hamulec ręczny, tylne zaciski to przednie ze swifta gti, tylne tarcze 239 mm od golfa 1 gti Zawieszenie Regulowany Bilstein, spręzyny Eibach Wnetrze Juz zabawki kupione:) -fotele OMP WRC i OMP RS -pasy: kierowca 6pkt OMP, pasażer(pilot?) schrot 5 pkt -kierownica OMP Corsica zamszowa i przedłużka do naby też OMP -flokowana deska rozdzielcza -klatka bezpieczeństwa z zastrzałami do zawieszenia OMP -całość polakierowana Alfa romeo silver:) Powycinane wszystko co nie było poptrzebne-mocowania foteli seryjnych i cała masa róznych blaszek Nadwozie Na razie mocno poobijane w rajdowej eksploatacji seryjne, ale mam juz kupiona budę od anglika 1.4 i będę właśnie remontowal nadwozie żeby było ładne i piekne. Zewnetrznie bedzie zderzak od GTiR oraz spoiler tylny też od gti-r jest teraz zamontowany. Waga z klatką auta to 938 kilogramów z 2 lirami w baku:) KOŁA Mam dużo różnych ale najbardziej reprezentacyjne to Speedline Corse model 2110 rozmiar 195/45/16, jeszcze seria... silnik wizualnie... w miedzyczasie było troche jezdżone... "Męski KJS"... ładne foto... Oraz wielkie podziekowania dla Coobcia, który zawsze wspierał mój projekt, pomagał w zdobyciu wielu rzeczy, pomagał upłynnic poprzednie stejdże, zawsze służył dobrym słowem i checia pomocy co zasze jest cenne, oraz dzielil sie wiedzą zdobytą podczas swoich prac tuningowych-Dzieki KUBA! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Do takich męskich wałków to może odcinkę Ci przesunę co ?? Zamieszczam Pare fotek z czasu trwania prac nad tym piekielnie szybkim Sunnym - Sami wreszcie będzie miał godnego konkurenta [ Dodano: Sob 01 Kwi, 2006 ] Tak żeby łatwiej było skojarzyć ten wóz dodaje te fotki: http://xs68.xs.to/pics/06071/kiviwydech.jpg http://xs68.xs.to/pics/06071/kiviwydech1.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TatoTurbo Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 pikna druga fota bo pracy nie bede wspominal wszystko czego zazdrosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KIVI Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Teraz auto będzie jeździło w Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski, ale pwenie na 1/4 mili też sie pojawi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Szkoda było je tak orać na wyboistej ziemi nie ma to jak asfalcik Na ćwiartkę zapraszamy ! Hehe będzie chyba cięzko z nadąrzaniem ze zmianą biegu na takim krótkim przełorzeniu głównym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 piekna sprawa i pieknie tez pewnie zaplaciles Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KIVI Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 piekna sprawa i pieknie tez pewnie zaplaciles Nawet o tym nie myslę... Ale chyba parę groszy to wyszło, ale takie hobby-trzeba na czyms tracić ale wiekszość zrobiłem sam z niektórymi rzeczami nie poradziłem i odwołałem sie do fachowców. ostatni nabytek-regulator siły hamowania tyłu-coby juz tak nie zamiatać tyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Bardzo ciekawy projekt, pełen szacunek Kivi. Dokładnie tak zrobionego Sunny sobie wymarzyłem kupując swoje N14. Jeszcze raz wielkie brawa =D> i re5pect :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kicek Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Piękna robota, wykonanie też full profi... KIVI gratulacje i pełen szacunek... Mam nadzieje ze bede miał jakieś tam szanse, swoją seria na torze lublin :wink: Jeśli wystartuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Podpytam tak o ten hydrauliczny hamulec reczny. Bedziesz go robil sam czy moze zakladal jakiegos gotowca? Tak mi cos przyszlo do glowy zeby i u siebie pokombinowac gdyz linki to jednak nie jest to. Wczoraj juz caly wieczor obmyslalem co i jak i wszystko kwestia czy moj pomysl zmiesci sie pod nadwoziem czy tez nie. Napisz cos o tym hamulcu bo to ciekawa sprawa dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KIVI Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Hydrauliczny ręczny to rzecz bardzo prosta w budowie i działaniu. Potrzebna jest do tego dźwignia i pompa sprzęgłowa 5/8 cala. Jednak zamontowanie tego to już wiekszy problem gdyż praktycznie należy przebudowac całkowicie układ hamulcowy, ale ja musiałem to zroić bo miałem słabiutki linkowy ręczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zgadza sie tylko ze pompka sprzeglowa jest chyba jednoobwodowa a hamulec jest osobno L i P.... potrzebne sa wiec dwie pompki prawda? Mam juz pomysl jak to zrobi z wykorzystaniem oryginalnej dzwigni... zaczynam rozkminiac temat w jak najmniejszych dwoch pompkach i mocowaniem tego pod spodem miedzy rura a nadwoziem... zobaczymy co z tego wyjdzie. Podziele sie oczywiscie spostrzezeniami. Osobiscie wqurzaja mnie te linki... jedna mi zamarzla i od stycznia do marca nie mialem recznego. Sorry za OT w Twoim temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Wspaniały profi projekt,multum wysiłku i wyrzeczeń,ale opłaciło się.Będzie jezdził kosa,oby bezawaryjnie :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Teraz auto będzie jeździło w Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski, Bo póki co to tam żadnego nissana nie ma, A pan Myszkier lata tą BMW ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KIVI Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Myszkier to ma wiele samochodów, ale w górach to najczęściej escortem cosworthem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 No możliwe, ale ja go zapamiętałem na żółtej BMW. 2 lata temu byłem w Sopocie - nawet kilka fotek się ostało. Chyba ciekawsze niż ćwiartka :roll: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KIVI Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Tak wyglada równoodległosciowy kolektor 4-1 by Grabowski Motorsport Tak bedzie mniej wiecej wygladał interior. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 no ładnie ale ten dywanik pod nogami to raczej bym przymocowal jakoś :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Kolektor bardzo męski, ciekawe ile w efekcie będzie tej mocy. Czego jeszcze brakuje do pierwszych jazd próbnych ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Kolejne super nismo w Klubie. Gratulacje KIVI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 KIVI mam pytanie o przepływkę od AUDI,zapewne jest dużo wieksza jak w sr20,ale czy opłaca się taką zastosować do jazdy ulicznej[bynajmniej nie rajdowej]?? :roll: :?: czy nie miałeś kłopotów z zestrojeniem tego wszystkiego? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 sa przeplywki w sr20de i w sr20de. ta twoja ma przelot 50mm a moja 70mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Lukasz najłatwiej się stroi na przepływce z P11 2.0 albo N15GTI wtyczki pasują PnP - dostrojenie w obu przypadkach jest nieuniknione. Ps. Kivi Zapodaj więcej fotek, 3 dni temu miałem okazje podziwiać twoją maszynę - jest poprostu kozak. No i wreszcie masz stożka pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 :grin: No Kivi gratki,i widzę,że pare ładnych kg też z niej wyleciało na zlom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 swietne autko... wewnatrz wyglada cudnie, chyba tez bede musial tak polakierowac bo u mnie w srodku troche zajezdza gratem klatka, kubly, rajdowka pelna geba!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.