Gość Daguś Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 Prosze o pomoc od jakiegoś czasu sprzęgło zaczeło mi chrzescić #-o . Napiszcie mi napisać czy to może być coś poważnego :roll: i dlaczego sie tak dzieje :? :idea: Z góry wielkie dzięki za pomoc :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 jak to chrzesci sprzegło a dokładniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daguś Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 No jak wciskam sprzęgło to ono niechodzi czysto, czyli tak jakby przeskakiwalo, ciężko to wytłumaczyć Ja mam w tym takie odczucie jakby niebylo nasmarowane, nieraz jak jakis mechanizm (niekoniecznie w aucie) jest nienasmarowane to on tak specyficznie chodzi...mam nadzieje ze sie domyslicie o co mi chodzi bo juz niewiem jak mam to inaczejwylumaczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 Ja stawiam na łozysko. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mirek Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 No jak wciskam sprzęgło to ono niechodzi czysto, czyli tak jakby przeskakiwalo, ciężko to wytłumaczyć Ja mam w tym takie odczucie jakby niebylo nasmarowane, nieraz jak jakis mechanizm (niekoniecznie w aucie) jest nienasmarowane to on tak specyficznie chodzi...mam nadzieje ze sie domyslicie o co mi chodzi bo juz niewiem jak mam to inaczejwylumaczyc Też mi się cos takiego stało tylko w Primerze. To takie wrażenie jakby przy wciskaniu i wyciskaniu o coś tarło, a przy okazji przy wciskaniu trzeba użyc więcej siły niż wcześniej, kiedy było jeszcze OK. Ciekawe co to może być :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daguś Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 No dokladnie co takiego A jesli to faktycznie jest lozysko to orientujecie sie ile mniej wiecej naprawa kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 ŁOZYSKO OPOROWE NA SPRZEGLE NA 99% :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 moze to być padniete lozysko oporowe ale moze wystarczy nasmarowac walek po którym to łozysko sie przesuwa? moze byc tez uszkodzona któras sprezyna w tarczy sprzeglowej wtedy trzeba wymienic na nowa całą tarcze ale jest jeszcze ewentualnosc ze stalo sie cos z dociskiem... jednym slowem jak ci tego fachowiec nie rozbierze i nie zobaczy to na 100% niewiadomo 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daguś Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 Nio spoko to moze najpierw sprobuje nasmarowac i w zwiazku z tym kolejne pytanko...da sie to zrobic samemu czy lepiej sie udac do fachowca?? A jesli da sie samemu to gdzie sie to wszystko znajduje bo niemam pojecia Dzieki za dotychczasowa pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 Wszystko sie da samemu zrobic tylko jak sie ktos nie zna to nie zrobi.A sprzeglo zeby rozebrac to trzeba skrzynie biegow sciagnac. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 zeby tylko nasmarowac walek sprzeglowy to wystarczy skrzynie biegów "rozchylic" tzn. jest z tym troche roboty ale dla chcącego nic trudnego :twisted: po rozchyleniu skrzyni nozna za pomoca np. cienkiego patyka nasmarowac walek smarem osobiscie smarowalem grafitowym ale mozna tez uzyc smaru do lozysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daguś Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 Aha no to fajnie, jakos dam sobie rade, oczywiscie ja tego niebede robila Hehe. Dziekuje bardzo za pomoc Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2004 Jesli chcerz to poprawni nasmarować, to musiz wyjac skrzynie. Wybić kolki trzymajace dzwignie ktora trzyma i wciska lozysko oporowe. Wyjas cala oske na ktroej jest dzwognia ktora jest podalczona do linki sprzegla, wszytko wyczysścic i nasmarowac smarem odpornym na wysokie temperatury zaweirajacym w sobie duzo miedzi. Ponadto zdiagnozuj stan tarczy, zacisku i na 100% masz do wymiany lozysko oporowe 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mirek Opublikowano 27 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2004 Też mi się cos takiego stało tylko w Primerze. To takie wrażenie jakby przy wciskaniu i wyciskaniu o coś tarło, a przy okazji przy wciskaniu trzeba użyc więcej siły niż wcześniej, kiedy było jeszcze OK. Ciekawe co to może być :?: U mnie już zrobione - tylko że była to wina instalatorów gazu. Za nisko zainstalowali reduktor, który w dodatku trochę się opuścił i ocierał o taką łapkę (nie wiem jak to się nazywa) z którą połączona jest linka sprzęgła, i to tak tarło. Bardzo mnie przepraszali za tą spapraną robotę. Odwdzięczyli się proponując dwie darmowe regulacje. Ale i tak jestem niepocieszony, że coś takiego miało miejsce. :x Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bort Opublikowano 27 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2004 U mnie sprzęgło chrzęści odkąd go kupiłem - będzie już ponad 2 lata i zrobiłem w tym czasie 40 tys. km. Trochę mnie to denerwuje - szczególnie w korkach, ale chyba nic się nie rozsypie...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karcit Opublikowano 13 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2004 U mnie tego raczej nie było słychać ale czułem to na pedale. po prostu przez uszkodzony pancerz linki dostała się woda i zrobiła to co zwykle robi z linkami. Popsikałem jakimś wynalazkiem w stylu WD 40 zakleiłem uszkodzenie zwykłą taśmą izolacyjną i jest spokój. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 u mnie z kolei sprzeglo chodzi bez zarzutu mechanik mowil ze jest ok tylko troche skrzypi jak stary zawias w drzwiach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarroturro Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Aha no to fajnie, jakos dam sobie rade, oczywiscie ja tego niebede robila Hehe. Dziekuje bardzo za pomoc Pozdrawiam Jeszcze tego by tylko brakowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość schulla Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Jako ciekawostka to powiem wam,że mam znajomą,która sama kładła się pod swoje auto i umiała wiele zrobić trzymając klucze w dłoniach,a mąż obserwował to zjawisko i podziwiał pracowitą żonę. Dodam tylko,że dziewczyna robiła to z wielką ochotą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzegorz Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 to łożysko oporowe.. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.