Guest Bruneros Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Witam ! w mojej primerze 2.0 SLX, automat SR20Di z 1993 roku mam problem z obrotomierzem... mianowicie przy zimnym samochodzie - silniku obroty stoja na 0, jak wlacze neutral by troszke podgazowac autko - to podskakuja, ale spadaja i dalej brak jest wskazan... dopiero po przejechaniu jakiegos odcinka i rozgrzaniu autka zaskakuja. gdzie szukac jakiegos czujnika / linki, co prawdopodbnie szwankuje ? pozdrawiam Michal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Miałem kiedys podobny przypadek w Oplu Astrze 1.7 TDI. Wina była alternatora.Alternator dawał prąd na obrotomierz i coś było nie tak z tym prądem i zrobili jakis mostek.Po tym obrotomierz raz stal na okolo 1500 obrotów, a innym razem działał normalnie.Juz dokładnie nie pamiętam ale chyba po jakimś czasie działał cały czas tak jak powinien. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest S.P.Q.R. Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Mialem podobny problem w Volvo 740. W primerce zegarki sa elektroniczne, posprawdzaj styki za zegarami, czasami jeszcze pomaga przeczyszczenie masy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 27, 2004 Share Posted October 27, 2004 no wlasnie ciezko wyczuc czy impulsy bieze z alternatora.... w ksiazcektora mam tak niejsasno napsiane jakos, ze chyba z aparatu zaplonowego bierze czy cus... bym dokladnie wiedzial, to moze bym sie jakos do tego dobral :-> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sashxxx Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 czy moze komus udalos sie juz naprawic problem z tym obrotomierzem bo mam identyczny przypadek tylko zu u mnie dziala jak jest zimny a jak sie juz rozgrzeje silnik to wskazania obrotomierza sa zerowe pozdrowionka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 U mnie raz dziala raz nie albo pokazuje przy 120 km/h 4 tys.obrotow. :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bajer0 Posted May 21, 2006 Share Posted May 21, 2006 W aucie mojego tescia P10 2,0 SLX jest ten sam problem. Obrotomierz swiruje. Jutro bede kombinowal z tym obrotomierzem, macie jakis porady jak go wyciagnac, zeby nie popsuc :> Jak wyczytalem obrotomierz sterowany jest cyfrowo (zamist linki sa kabelki) ale juz predkosciomierz jest na linke. Najpierw odpiac linke od skrzyni, aby latwiej sie licznik wyciagalo?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Raf4rb Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 no wlasnie ciezko wyczuc czy impulsy bieze z alternatora....w ksiazcektora mam tak niejsasno napsiane jakos, ze chyba z aparatu zaplonowego bierze czy cus... bym dokladnie wiedzial, to moze bym sie jakos do tego dobral :-> Obrtotek sygnał dostaje z aparatu zapłonowego, kabelek niebiesko-czarny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 dokładnie, albo z aparatu albo z czujnika na wałku. Przecież to auto ma wtrysk i sygnał musi iść też do ECU. Wg mnie przyblokowana jest sama wskazówka i ciężko chodzi, dlatego musi przejsć większy prąd przez mechanizm żeby ruszył Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Whispers Posted August 15, 2006 Share Posted August 15, 2006 Czy ktoś już rozwiązał ten problem a jeśli tak to proszę o opis bo u mnie obrotomierz zaczyna dawac te same oznaki [ Dodano: 17 Sie 2006, 21:15 ] Bruneros co z Twoim obrotomierzem, udało Ci sie znalezc usterke? Czyzby wszyscy zrezygnowali z obrotomierzy??? :shock: [ Dodano: 30 Sie 2006, 20:32 ] Ponawiam pytanie, moze jednak komus sie udalo cos zrobic z tym obrotkiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sashxxx Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 wreszcie udalo mi sie dojsc co tak naprawde sie dzieje z tymi wskazaniami:)(bynajmniej u mnie) wszystko posprawdzalem a i tak zaprzeproszeniem g...... dzialalo:( dopiero jak zakupilem na allegro nowe zegary to wszystko sie uspokoilo:) okazuje sie ze to sam w sobie obrotomiesz wariowal:( tylko kak bedziecie kupowali nowe zegar to uwazajcie zeby kupic takie same bo ja jedne zakuplem i sa do bani bo nie pasowaly do mojej instalacj, z tego co wiem sa zegary NISSANA I firmy VDO takze musicie sprawdzic przed zakupem jakie posiadacie.pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.