akarczma Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 dobre patenty Sami,ja wystartuje seria bo to samochod rodzinny i za duzo krecenia.moze siedzenia wykrece itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 siedzenia to chwilka, mozna wyjac w 10 min na miejscu a patenty polegaja na tym ze wyciaga sie wszystko co niepotrzebne sam jeszcze wszystkich rzeczy nie wyciagnalem, ale pracuje nad tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Hehehe, a wtedy baby pokaleczone wychodzą z auta... Sorry!! Sami uważa, że to też zbędne kilogramy hehehe! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 w samochodzie owszem, babki sie nadaja ale gdzie indziej w samochodzie niewygodnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 to poluz ja na maske i ogien :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 jest to jakas mysl a wracajac do tematu - w aucie siedza juz swiezutkie tarcze zimmermann i nowe klocki EBC greenstuff. Nie wiem jeszcze jak to hamuje bo narazie delikatnie docieram a juz jutro grubsze mody :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Dopiero teraz przyszedłem do domu, oj chłopaki nie ładnie było się tak spóźniać. Tak czy siak Samiego maszyna zapeirdziela jak sciekła - wydaje mi się że czasik będzie sporo lepszy... Wjechały Coobciowe Cat camsy + Coobciowy wzbogaczać mieszanki + regulator ciśnienia paliwa, tak więc wachy nie powinno być za mało, jeszcze w poniedziałek przed Bemowem sprawdzi się AFR na szerokopasmówce i jeszcze pare dronych korekt dokona i myślę że 0,3 - 0,4 sek jest spokojnie do urwania Jeszcze tylko trzeba na ruszeniem popracować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 power guzik z odzysku ale pelnowartosciowy :!: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 pelnowartosciowy ale prawie 0,5 sek zabiera ale moze dlatego ze nie zmniejszylem cisnienia paliwa. Generalnie walki sa super tylko trzeba poeksperymentowac z cisnieniem paliwa i potrenowac starty... w bialej podlaskiej bedzie o wiele lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sieszput Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 zycze powodzenia w kolejnych wyscigach w Białej Podlaskiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 pelnowartosciowy ale prawie 0,5 sek zabiera ale moze dlatego ze nie zmniejszylem cisnienia paliwa. Generalnie walki sa super tylko trzeba poeksperymentowac z cisnieniem paliwa i potrenowac starty... w bialej podlaskiej bedzie o wiele lepiej wyglada ze u Ciebie bardziej przelewa niz mojego. troche slaba akcja wyszla ale mam nadzieje ze mi wybaczysz :wink: czekamy na Biala i wyniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 widzimy sie sami w białej!! mam nadzieje ze bedziemy miec weselsze minki:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 może do tego czasu wjedzie SMT6 bo walki przydało by się wystroić jakoś precyzyjniej... Choć tak czy siak jestem bardzo ciekaw jakie przyniosły one zmiany w przebiegu momentu obrotowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 jutro o 12.30 hamownia wszystko pokaze. Dzisiaj jezdzilem troszeczke na maksymalnym cisnieniu paliwa, i co?? odstawilem delikatnie Caymana spod swiatel, fakt ze na jedynce zaspal bo chyba sie nie spodziewal ale pozniej az do 4ki nie mogl mnie dojsc. Z ziomkiem z 323GTR tez sie cialem i uciekl mi, ale slabiej niz zazwyczaj. W tych miejscach w miescie gdzie wczesniej jechalem 160 teraz idzie 180 wiec walki musialy cos dac!! jutro poeksperymentuje troche z ustawieniem cisnienia i z coobcio guzikiem, moze wtedy uda sie osiagnac takie przyrosty jak u Ciebie Greg. Wszystko okaze sie jutro GRE - tez mam nadzieje ze minki beda weselsze... i ze razem bedzie dlubac na parkingu zawodniczym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 ze razem bedzie dlubac na parkingu zawodniczym w nosie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Sami najbardziej potweirdzajace co do poprawy osiągów było by ponowne zmeirzenie się z 350Z - on jechał z Toba prawie łep w łep No czekamy na wyniki z hamowni i na wpływ regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 no wiec dzisiaj hamownia i 165KM w piku, co z tego skoro caly przebieg zjebany a moment spadl na pysk... da rade to podsterowac jakos SMT6?? Jak widac walki dzialaja dopiero od 6tys... mierzone bylo na maksymalnym cisnieniu paliwa, teraz jezdze na zmniejszonym. w planach na najblizsza przyszlosc - pompa walbro, wtryski od 200SX i SMT6, niekoniecznie w takiej kolejnosci, wlasnie sie zastanawiam co najpierw... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 najpierw SMT6, tam gdzie paliwa starczy to się poprawi, na pewno da się wiele zrobić w przedziale do 6000 obr.min. Nie podkręcaj ciśnienia paliwa bardziej jak 3,5 bara na wolnych obrotach po dodaniu gazu i tak ono wzrasta o ok 0,5 o ile seryjna pompa paliwa daje radę... Ps. Power Guzika testowałeś ?? U mnie na wałkach było tak: Jak widać przed strojeniem też miałem 165KM Powyżej 170KM dalszą moc i moment obrotowy blokuje seryjny kolektor wydechowy no i reszta wydechu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 No no, skrajne wartości spoko ale jak porównasz wykres z seryjnych wałków i catcamsów to wychodzi, że jeśli nawet dostaniesz pare extra niutonów w maxie, to i tak zrabana zostaje cała ładna liniowa charakterystyka przebiegu momentu. Efekt taki, że trudno będzie przełożyć wzrosty mocy i momentu na lepszy czas na ćwiartkę... Moje wnioski takie, że osobiście nie będę się w nic takiego babrał tylko zbierał od razu choćby na najmniejsze turbo :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Jak wszytko będzie wystrojone jak trzeba to i moment ładnie w gorę pojdzie i moc, Warze żeby po zmianie biegu nie wybijać się z maks momentu obrotowego. Co do kolejności to najwięcej wachy dodadzą wtrsyki z 200SX S14 potem SMT6 myślę żę taki zestaw da rade o ile seryjna pompa paliwa jest zdrowa - podczas strojenia będzie widać to jak na dloni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 no u mnie raczej reszta wydechu nie blokuje, jak juz to kolektor... Zaczynam poszukiwanie wtryskow z SR20DET...a pozniej sie zobaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 11KM przybyło po zmianie waleczków, ciekawi mnie czy jakby odcinka była wyrzej to o ile by ta moc jeszcze wzrosła :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Eeetam moc sie nie liczy tylko moment... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Zalerzy dla kogo... W przypadku SAmiego jesgo auto jest ścisle sprecyzowane - ćwairtka. Chodzi o przebieg momentu w gornym zakresie czyli przedział 5500-7700obr.min. Tak czy siak po zestrojoeniu powinna być wyższa wartość momentu jak na seryjnych walkach i będzie on dostępny w znacznie szezrszym zakresie. Tak niestety jest w N/A poprawa góry kosztem dołu i nic się na to nie poradzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Yo Kuba ale na razie wyzszy moment jest powyzej 6000rpm a wszedzie indziej jest nizszy... I co z tym fantem teraz zrobic? SMT6 wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.