Gość fajka Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 jakie powinny być luzy na zaworach i jak sie to robi krok po kroku pliz o pomoc z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Zagrzewasz silnik. Wrzucasz na luz.Odkręcasz pokrywe klawiatury. Bierzesz klucz (nie pamiętam dokładnie jaki) i kręcisz wałem korbowym do osiągnięcia max położenia tłoka u góry na pierwszym cylindrze. Dzięki temu możemy ustawić luz zaworów na 1,2,3 i 6 zaworze. Powtarzasz tą samą czynność z wałem ale dla 4 cylindra. Wtedy ustawiasz na 4,5,7 i 8 zaworze. Luz na zaworach ssących: 0.25 mm Luz na zaworach wydechowych: 0.30 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fajka Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 a nioe ściuemniasz mnie tu bo wszedzie pisza ze na gorącym silniku to kapa bo coś tam uj wie komu wierzyć [ Dodano: Sro 12 Kwi, 2006 23:27 ] a wogóle to którer są ssące [ Dodano: Sro 12 Kwi, 2006 23:31 ] a tak wogóle to dzieki stary jakbyś wiedział coś o zapłonie i gażniku to tez bym byłdżwięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 No zdania są podzielone czy to się ustawia na zimnym i ciepłym silniku. Ale wartości też są wtedy inne. Ustaw na ciepłym. Zawory ssące są od strony gaźnika. A co Cie dokładnie interesuje z zapłonem i gaźnikiem? Bo akutalnie te 2 rzeczy przerabiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fajka Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 danke merci spasiba [ Dodano: Sro 12 Kwi, 2006 23:41 ] jak sie ustawia czy czyści gażnik i jak ustawić se gażnik czy da rade samememu czy jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Jak ja czyściłem gaźnik. To użyłem po prostu kompresorka z różnymi końcowkami. Przedmuchałem go, i odczułem znacznie lepszą prace i zmniejszone spalanie. A co do regulacji, chodzi Ci zapewne o mieszanke. To tego bez analizatora spalin, lepiej nie ruszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fajka Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 izapłontyż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Wg instrukcji do ustawiania zapłonu w książce. Należy zapłon ustawić na 2* przy zdjętym wężyku z przyspieszacza zapłonu i zatkać ten wężyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fajka Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 a podobno przeje..ne jest ztym gażnikiem jak nie mam zielonego pojęcia to dam se rade czy ee jak ci sie chce to napiszże coś dokładniej i o zapłonie bo ja jestem z aut raczej tępy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 No ja się budowy auta dopiero ucze. Wszystko jak coś robiłem to z ojcem. Co do gaźnika, to przedmuchałem wszystkie kanaliki po zdjęciu gaźnika i dostaniu się do pływaka. Wtedy kompresorkiem przedmuchałem wszystko co mi wpadło w oko. Wacikiem nasączonym benzyną ekstrakcyjną wyczyściłem to co wydawało mi się 'be'. Co do zapłonu, jeżeli nie masz lampy stroboskopowej, to się nawet za niego nie bierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fajka Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 nic nie kumam z tego stary ja nie wiem co to jest przyspieszacz pliz napisz coś jaśnie na chłopski rozum bo se coś poj..be i pojeżdżone pliz ziomku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Dobra, ale tak jak pisałem jak nie masz lampy stroboskopowej to lepiej nie ruszaj zapłonu. Koło aparatu zapłonowego jest przyspieszacz zapłonu (wygląda jak ufo) i idzie do niego wężyk. Odpinasz ten wężyk i go zatykasz. Kręcisz aparatem zapłonowym tak, aż lampa stroboskopowa na głownym wale(pasek klinowy z alternatora jest połączony z tym wałem) pokaże Ci 2*(jest tam skala która pokazuje). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Koło aparatu zapłonowego jest przyspieszacz zapłonu (wygląda jak ufo) i idzie do niego wężyk. Chyba ze masz micre z katalizatorem wtedy pewno zamiast "ufa" jest male czarne pudeleczko na podszybiu 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fajka Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 help z tym ncylindrem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.