Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K10] Regulacja zaworów w Micrze


Gość fajka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zagrzewasz silnik. Wrzucasz na luz.Odkręcasz pokrywe klawiatury. Bierzesz klucz (nie pamiętam dokładnie jaki) i kręcisz wałem korbowym do osiągnięcia max położenia tłoka u góry na pierwszym cylindrze. Dzięki temu możemy ustawić luz zaworów na 1,2,3 i 6 zaworze. Powtarzasz tą samą czynność z wałem ale dla 4 cylindra. Wtedy ustawiasz na 4,5,7 i 8 zaworze. ;)

 

Luz na zaworach ssących: 0.25 mm

Luz na zaworach wydechowych: 0.30 mm

 

zaworki2gf.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nioe ściuemniasz mnie tu bo wszedzie pisza ze na gorącym silniku to kapa bo coś tam uj wie komu wierzyć

 

[ Dodano: Sro 12 Kwi, 2006 23:27 ]

a wogóle to którer są ssące

 

[ Dodano: Sro 12 Kwi, 2006 23:31 ]

a tak wogóle to dzieki stary jakbyś wiedział coś o zapłonie i gażniku to tez bym byłdżwięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zdania są podzielone czy to się ustawia na zimnym i ciepłym silniku. Ale wartości też są wtedy inne. Ustaw na ciepłym.

 

Zawory ssące są od strony gaźnika.

A co Cie dokładnie interesuje z zapłonem i gaźnikiem? Bo akutalnie te 2 rzeczy przerabiam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja czyściłem gaźnik. To użyłem po prostu kompresorka z różnymi końcowkami. Przedmuchałem go, i odczułem znacznie lepszą prace i zmniejszone spalanie. A co do regulacji, chodzi Ci zapewne o mieszanke. To tego bez analizatora spalin, lepiej nie ruszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg instrukcji do ustawiania zapłonu w książce. Należy zapłon ustawić na 2* przy zdjętym wężyku z przyspieszacza zapłonu i zatkać ten wężyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja się budowy auta dopiero ucze. Wszystko jak coś robiłem to z ojcem. Co do gaźnika, to przedmuchałem wszystkie kanaliki po zdjęciu gaźnika i dostaniu się do pływaka. Wtedy kompresorkiem przedmuchałem wszystko co mi wpadło w oko. Wacikiem nasączonym benzyną ekstrakcyjną wyczyściłem to co wydawało mi się 'be'.

 

Co do zapłonu, jeżeli nie masz lampy stroboskopowej, to się nawet za niego nie bierz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, ale tak jak pisałem jak nie masz lampy stroboskopowej to lepiej nie ruszaj zapłonu.

Koło aparatu zapłonowego jest przyspieszacz zapłonu (wygląda jak ufo) i idzie do niego wężyk. Odpinasz ten wężyk i go zatykasz. Kręcisz aparatem zapłonowym tak, aż lampa stroboskopowa na głownym wale(pasek klinowy z alternatora jest połączony z tym wałem) pokaże Ci 2*(jest tam skala która pokazuje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koło aparatu zapłonowego jest przyspieszacz zapłonu (wygląda jak ufo) i idzie do niego wężyk.

 

Chyba ze masz micre z katalizatorem wtedy pewno zamiast "ufa" jest male czarne pudeleczko na podszybiu 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...