derebere Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 jak w temacie. ostatnio przy dosc duzej predkosci mialem hamowanie na krawezniku :sad: . od tego czasu mam luz. bylem teraz ustawic zbieznosc (wedlug katalogu na plycie powinno wskazywac +1 i tak teraz jest) mimo tego zeby jechac musze miec przechylona kierownice(tzn troche skrecona w lewo) no i czuc troche luzu. ten koles co mi ustwial zbieznosc mowil ze to moze byc jakis "bolec"(zapomnialem jak to sie nazywa) w przekladni ukl kierowniczego ale mowil ze nie wiadomo czy takie cos moge kupic bo nie do kazdego modelu to robia, np do golfa nie. moze ktos sie orientuje czy to moge kupic i czy to jest to. moze ktos mial juz problem ze po ust zbieznosci nadal samochod strasznie sciagalo. nie ma zadnych luzow. dzieki za pomoc i piozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chrosta Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 no to jest wkoncu luz czy nie ma;/ bo piszesz ze czuc luz a później ze nie ma zadnych luzow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derebere Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 hehe moj blad zle sie wyrazilem. luzow nie ma na lozyskach i i takich tam podzespolach . ale jest na ukl kierowniczym, jak samochod stoi na postoju i ruszam kierownica w prawo lewo to czuje cos w rodzaju stukotu. o to mi chodzilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chrosta Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 to wjedz na jakis kanał i daj komus zeby krecił kierownikiem a Ty popatrz z dołu wielkiej filozofi tam nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Pewnie mówił ten mechanik o krzyżaku w układzie kierowniczym, ale nie wiem czy przy uderzeniu w krawężnik by się popsuł. Bardziej bym obstawiał np. na silent block w wachaczu. Ja tak miałem po uderzeniu w krawężnik padł mi silent block i z tąd brał się luz. Może też Ci padł swożeń lub końcówka drążka kierowniczego. Najlepiej jak wiedziesz na stacje diagnostyczną i tam sprawdzisz luz z przodu, to Cie uchroni przed niepotrzebną wymianą sprawnych elementów. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derebere Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 no tylko ze koles mowil ze ete podzespoly sa sprawne, i przyczyna najprawdopodobniej tkwi w tej przekladni. ale skoro mowicie tak to chyab przejade sie do innego mechanika...moze tamten bedzie sie znal ;/ to we wtorek pojade i wtedy napisze jaka diagnoza. a jesli padl ten silent block to moze powodowac to ze aby auto jechalo prosto musi byc skrecona kierownica? dzieki pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 jesli padl ten silent block to moze powodowac to ze aby auto jechalo prosto musi byc skrecona kierownica? Pzry silent blocku np jak przyspieszasz to masz skrecona kierownice w jedna strone a jak hamujesz to w druga. Oczywiscie nir sa to duze ruchy kierownca. Mnie ściągało np. na poprzednich oponach pomimo, że nie było widać na nich uszkodzenia ani nie ścierały się jakoś niesymetrycznie. Jeśli silent bloki, drążki i opony masz dobre to możliwe, że padł krzyżak na układzie kierownicy. O ile pamiętam to jest on przy maglownicy. Nie wiem czy nie jest on widoczny gołym okiem rzez przypadek, bo jeśli tak to łatwo będzie Ci stwierdzić czy to jest to. Pozro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derebere Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Pzry silent blocku np jak przyspieszasz to masz skrecona kierownice w jedna strone a jak hamujesz to w druga. Oczywiscie nir sa to duze ruchy kierownca. ... u mnie caly czas jest przechylona w prawo i jesli mam wpost to dosc duzy skret non stop czyli jakby cos sie przestawilo...strasznie mnie to drazni ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość egon Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 u mnie caly czas jest przechylona w prawo i jesli mam wpost to dosc duzy skret non stop czyli jakby cos sie przestawilo...strasznie mnie to drazni ;/ uszkodzona guma albo zbieżność, tak sobie myśle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 uszkodzona guma albo zbieżność, tak sobie myśle Niby zbieżność jest dobra, bo podobno ustawiali. Ja też pisałem o gumie, ale podobno nie przestawia mu się kierownica w krakcie przyspieszania-hamowania. Może drążek kierowniczy padł lub lekko skrzywił się wachacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derebere Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 zbieznosc w PZM-ocie ustawion na +1 wg katalogu. mialem z tym teraz pojechac ale siedze w pracy po nocach i tak to wyglada ;/ przy przyspieszaniu i hamowanieu caly czas jest w jednej pozycji skrecona w lewo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 A tnie Ci opony :?: Ja obstawiam za skrzywionym wachaczem dlatego masz niby dobrą zbieżność a kierownica przekoszona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s900 Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Moze to byc faktycznie skoszony wahacz i co gotsza trudno to ustalic golym okiem trzeba by pomierzyc a swoja droga to kto wie czy maglownica nie dostala strzala :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Maglownica też mogła, bo podobno czuje lekki luz i coś mu stuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.