Gość jello Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Witam, Moze ktos wie czy w okolicy górnego mocowania amortyzatora przedniego jest jakaś guma czy coś, bo podczas jazdy strasznie skrzypi - taki dźwięk gumowo metalowy - strasznie denerwujący. Moja bryka: P10 1,6 1994 Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Witaj, Masz tam poduchę amortyzatora, to ona może wydawać ten dźwięk. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Zapewne to górny wachacz. Ew. amortyzator nie jest dobrze skręcony z poduszką ta jedna sroba w centrum poduszki na klucz 19) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jello Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Jak otworzylem maske i bujalem autem to ewidentnie odglosy dochodzily zaraz spod oslony amorka, takze chyba przy amorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomcat Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Jak otworzylem maske i bujalem autem to ewidentnie odglosy dochodzily zaraz spod oslony amorka, takze chyba przy amorze A ja jednak obstawałbym przy górnym wahaczu To ustrojstwo ma niesamowicie złośliwą tendencję do generowania skrzypienia jak w starej furmance. Inne przyczyny skrzypienia w przednim zawieszeniu Primerek to promil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skYwriter Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Bankowo górny wahacz, u siebie też podejrzewałem przedni amorek. Zależy też jak odgłos: może skrzypieć(tulejki wyjechane, luz, wilgoć ), może pukać wahacz - tak jak u mnie(może wystąpić zaraz po wymianie), może tylko walić i parę innych efektów... Aha, kupuj cały wahacz, zaoszczędzisz przede wszystkim nerwów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomcat Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Aha, kupuj cały wahacz, zaoszczędzisz przede wszystkim nerwów. Amen. P.S. Zapraszam do TechFAQ w dziale Porady Eksploatacyjne, tam wszystko jest opisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jello Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Dzieki wielkie za porady Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 ja własnie to zrobilem wczoraj - wyjałem cały wahacz górny lewy - bo piszczało niemiłosiernie - i co zobaczylem - smar zastygły i suche miejsca - co zrobiłem: rozebralem wahacz na czesci pierwsze - wyczyscilem i nawaliłem smaru po brzegi - efekt: jak na razie ani mru mru - za to prawy sie odezwał .. hihihi znowu czeka mnie smarowanie - nie wiem ile tak pojezdze ale wiem jedno ze jest to całkiem tanie rozwiazanie - i pamietaj dokrecaj wachacz na spuszczonym aucie - bedzie tam tyle miejsca zeby sie klucz zmiescil... ile roboty? ja robilem to pierwszy raz w nissanie i zalelo mi 2h - zcemu?? bo robilerm dla siebie i baaaradzo powoli - jestem bardzo dokladnym człowiekiem. powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pjfox Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 A może ktoś by zrobił dokumentację z opisem jak wymienić, ew. odkręcić i przesmarować w/w górne wahacze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 to jest naprawde łątwe - zalezy tylko od tego w jakim staine masz autko - czy te sruby masz zardzewiale czy masz korozje itp - u mnie wyszły jakw nowym - nic nie bylo zardzewiale - po prostu git !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pjfox Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 A mnie, gdzie bym u mechanika we Wro nie spytał - chcą skasować na 60zł za jeden wahacz górny - wymianę... O co tu chodzi? Tu piszecie 30zł, tłumaczę mechanikom, że normalna cena to 30zł, a ci nic. Tłumaczą się że: a) jakie auto ma górny wahacz??? to jakiś wynalazek, to trzeba długo, ostrożnie itd no na pewno zardzewiałe będą, trzeba bedzie ciąć, kręcić, rozwiercać c) tłumaczę, że za 30zł to nawet w Wawie da sie zrobic w/w wymianę - a to Warszawa, większa konkurencja itd. Ale jak coś jest droższe w Wawie - to tak, bo to Wawa.... Dobrze, że jest ta Wawa, bo by całkiem niskie ceny były (-: ech pozdrawiam pj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość durom Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 ja właśnie jestem umówiony na 17 na wymianę i gość rzekł że w 40PLN się zmieścimy. zobaczymy. szukaj uczciwego warsztatu, pewnie znajdziesz. pozdrówka Roman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 ja wymieniam za 30 zł zapraszam - plus oczywiscie smr zalatwia interesant - zapraszam - sosnowiec i okolice... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arqadivs Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Ja tez mam taki problem tylko ze mi skrzypi to mocowanie amora co jest w nadkolu..tzn z nadkola wychodzi jakies trzymadelko do amorka:D i skrzypi mi ta lapka na laczeniu z amorkiem.raz juz zdjolem kolo i pod ta gyme na tej lapie napsiukalem WD 40..i byl luzik:D przez jakies 2 tygodnie terza od nowa ..rozebralem nawalilem smoru i dalej skrzypi;// 1. co jest w tej lapie tylejka lozysko?? 2 ile to kosztuje nowe w sklepie..?? 3. wymienie sobie sam:D Pomocy bo zxajebis... denerwujacy jest ten dzwiek..nawet przy wlaczonym radyjku.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calusek Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 1. co jest w tej lapie tylejka lozysko?? 2 ile to kosztuje nowe w sklepie..?? 3. wymienie sobie sam:D Orginalnie są tulejki plastikowe z teflonem. i jak się teflon zużyje to zaczyna plastik piszczeć, zbieżność się przestawia, i smarowanie pomaga na krótko, lepiej zmienić na nowy bo szkoda uszu i opon Na allegro można kupić różne, polecam firmy 555. Samemu można wymienić ale troszkę się człek namęczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 i pamietaj dokrecaj wachacz na spuszczonym aucie Nie wiem dlaczego tak sobie utrudniacie pracę, tulejka w wachaczu się obraca, bo takie jej zadanie, można spokojnie dokręcić go na podnośniku, podczas opuszczania auta zwyczajnie się obróci tak jak się obraca podczas jazdy, jest więcej miejsca i dużo wygodniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.