Gość jello Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Witam, Mam pytanko odnosnie zmiany oleju. Jakos niedlugo bede zmienial, teraz mam zalany Mobil 1 15W-40 mineralny (zalalem taki bo jak kupowalem auto to nie mialem pojecia co jest w srodku). I teraz zalalbym sobie polsynt. Castrolkiem GTX Magnatec 10W-40, ale mam obawy moze byc lipa i pluczka w silniku. Prosze Was o porady. Pozdr. Aha.. autko to P10 1.6 16V 1994r. ok. 135 tys. przebiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Ja przy przebiegu 150kkm jeżdżę na pełnym syntetyku. I zalałem go pomimo, że nie wiedziałem co było wcześniej. Prawie 30 kkm za mną i zero problemów. Więc przy Twoim przebiegu o ile nie lałeś za długo tego minerała ja osobiście bym przeszedł na półsyntetyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jello Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Zalalem go 1-szy raz od kupna i na tym mineralu mam kolo 5 tys. zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 ja kupilem p10 1,6 na mineralu mobilku przy przebiegu 155 tys zalalem polsyntetykiem 10 W 40 mobilka i smigam juz 18 tys bez zadnych wycieków - silniczek w suuuper stanie. przed zmiana sprawdz w jakim stanie masz silnik i osprzet silnika - uszzcelki itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Witam. 15/40 na którym jeździsz jest olejem gęstym, myślę że przejście na półsyntetyk nie będzie korzystne dla silnika. Było o tym na forum-poszukaj. Może troche wypłukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmdelphi Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Witam Przy Twoim przebiegu przeszedłbym bez obaw na półsyntetyk. Ja mając 200kkm i przejechane 15kkm na mineralnym zalałem silnik półsyntetykiem (Castrol GTX Magnatec 10W-40). Od tego czasu przejechałem 20kkm i silnik jest suchutki, a różnica w pracy silnika na półsyntetyku jest zdecydowanie lepsza. Pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 ja mam 15W40 i przy tym zostanę ale mam pyt. czy skupić się na olejach na ktorych pisze DIESEL ?? bo ja mam diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Witam, ja takze przymierzam sie do zmiany z mineralnego ( do tej pory , ok 35tys jezdzilem na Mobil1 S 15W40 ) na polsyntetyk 10W40. I teraz mam pytanie, jaki wybrac, czy Mobil 1 10W40 , czy tez Castrol GTD Magnatec 10W40, a moze Valvoline MaxLife 10W40 ? Ceny maja bardzo podobne za 5l. Czy magnateca mozna lac bez problemow do starszego diesla ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolter Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Cześć.Jeżeli chcesz przejść z Mobila 1 15w40 to dobrze byłoby na półsyntetyk Mobila 1 S10w40 wydaje mi się ze jest mniejsze ryzyko powikłań.Zresztą pisze w oparciu o siebie ja tak zrobiłem i nie mam problemów.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 zadnych powiklan przeszedlem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alexwa Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 A czy ktoś z Was miał problem po przejściu z minerala na półsyntetyk? Ja też jestem zainteresowany zamianą, ale nie mam pewności co do przebiegu a rura z tyłu jest nieco czarna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 mam pytanko ponieważ zmieniam silnik na "nowy" czy mogę zaryzykować "rzadszy" olej czy z zalozenia wlać minerał ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 A co sie stalo ze zmieniasz silnik ? A czy lac polsyntetyka to zalezy od stanu silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 A co sie stalo ze zmieniasz silnik ? głowica poszła się.... ponieważ koszt używanej + wszelkie robocizny i uszczelki są bliskie kosztowi całego silnika.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.