Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sunny N14 GTi?


goago
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

SUNNY N14 91r.1,4 gaźnik całe 71KM ->1.6 ->1.8 ->2.0->2.0vvl

 

 

 

SILNIK SR20VE ???KM@???Nm

 

 

-kolektor wydechowy 4-2-1

 

-wydech przelot 60mm z jednym tłumikiem końcowym

 

-przepustnica 64mm

 

-koło zamachowe ok.5kg

 

-lekkie koło pasowe

 

-mały alternator

 

-skrzynia GT, przełożenie Gł 4.3750 220km/h przy 7000rpm

 

-przepływka 80mm z wyciętą przegrodą wewnątrz

 

-stożek K&N obudowany oraz poprowadzone zimne powietrze rurą 11cm z halogenu.

 

-wystrojone ecumaster det III

 

 

 

Wykres jeszcze SR20DE

 

01tocobyloiwalekwydehja.jpg

deskar.jpg

 

 

hpim2372.jpg

 

hpim2345t.jpghpim2359h.jpg

Edytowane przez goago
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile kg zyskales

moze ze 25-30kg instalacja benzynowa czyli, gaznik, zbiornik, przewody, zaworki, duperelki,no i egr. mam tego stos.

 

nie masz problemów z odpalaniem

odpala nawet przy-20 poza tym mam garage :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no gratuluje, strasznie lubie takie garażowe mody

jak przyspieszyłeś wałek ssący?? robiłeś jakieś specjalne regulowane koła?? czy po prostu rozpiłowałeś seryjne dziury ?? :D

te przyspieszenie ssącego już jakoś testowałeś?? żeby nie było że odjoł jakieś KM lub Nm... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOSA, jak najbardziej możliwe ze na górze trochę uciekło... ale tak fajnie mi sie jeździ jak cięgnie z samego dołu.

"""Wałek opóźniony względem wału głównego, to słaby dół i mocniejsza góra, wałek przyśpieszony względem wału to mocny dół i przeważnie w ogóle góry."""

będę kręcił na hamowni przy najbliższej okazji. co do kółek to są po prostu rozpiłowane o około 1mm ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Projekt naprawde konketny, czegoś takiego nie powstydziła by się napwet profesjonala firma tuningowa - co najwyżej troche łądniej by wydekorowała pod maską :D

 

Ciekawe jak na hamowni będą się sprawdzały korekty rozrządu - co do rozpilowyawnia klina w zębatce od wałków to to stara i bardzo popularna metoda branży Tuningowo - RAJDOWEJ, to nie żadno drutowanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co najwyżej troche łądniej by wydekorowała pod maską

 

bedzie ladniej... mysle nad kolektorem dolotowym od QG18DE od kolegi Marins. podaba mi sie ten kolektor a czy lepszy to nie wiem. jest wiekszej pojemnosci. jest sens :?: :?:

ps. udalo mi sie na allegro kupic dwa lancuchy rozrzadu ORYGINALNE za 80zeta :!: :!:

jutro sie ich spodziewam zobaczymy czy rzeczywiscie oryginal :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojemność dolotu ma spore znaczenie, w autach sportowych kolektor jest za***iscie wielki, swojego czasu znalazlem infomacje chyba pana świątka że kolektor ssacy powinien mieć 2 razy taką pojemność jak silnik, żeby zachodziły jakieś tam procesy...

Efekt MORE POWER :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Projekt bardzo ciekawy,jak dotąd tylko w jednym autku po tuningu widziałem same zasilanie gazowe-w GOLFIE 1 z silniczkiem 1,8 16v,co ciekawe nie ma tam ani wtrysku ani gaźnika, sterowanie dawką paliwa jest przez 2 przepustnice,autko strasznie dużo pali ale za to bardzo ostro jeździ :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

goago,maszy czym go nagrzać żeby dogiąć zewnętrze nogi ?

spoko, nie było problemu trochę piasku do środka palnik w łapy i już. mam życzliwego sąsiada co ma wszystko czego trzeba:D

jutro spawanie "góry" kolektora i planowanie flanszy. zapodam fotki

gdzie moge zrobic TANIO planowanie w wawie :?: :?:

Edytowane przez goago
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie planuj !!

Weź przykreć do starego kolektora tą nową przylgnie do ktorej bedziesz przyspawywać graty z RS2000 i Ci się nie pognie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wreszcie...mam juz dosyc rur :D

tak to sie prezentuje. szkoda ze nie zrobilem zdjecia calosci jak byl wymontowany. jest fajnie pokrecony tak zeby sie zmiescil kolo miski olejowej. trzeba bylo sie nakombinowac nigdy wiecej. polecam kupic gotowca :wink:

013ih1.jpg021yz.jpg034se.jpg

pozostaje hamownia zobaczymy czy kuce nie uciekly przez taka fuszerke ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no prezentuje się naprawde rewelacyjnie :)

Ciekawe jakiej długości dałeś dwururkę :P jej długość ma spory wpływ na przebieg momentu obrotowego.

Ps. Reszta wydechu to oczywiście przelocik ?

 

BRAWA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jakiej długości dałeś dwururkę

 

4 rurka to ok. 37cm

2 rurka to ok. 33cm chciałem dłuższą ale tak wyszło :roll:

reszta wydechu to niestety seria z przelotem po całości

 

Gratki

Kolektorek miodzio normalnie nie mogę się doczekać wykresu z hamowni n

tez chciałbym sprawdzić ale najbliższa mi hamownia chwilowo nie czynna może wyniki z gtecha cos pokażą :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...