Gość Holetzky Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Odebrałem noedawno auto z naprawy w drodze informacji padała uszczelka pod głowicą. Po naprawie miga mi caly czas kontrolka poduszki, dzisiaj przestala dzialac wskazowka predkosciomierza no i stary problem czyli przy uruchamianiu auta jak sie przekreci kluczyc do pozycji w ktorej swieca kontrolki i w tym momencie pojawia się problem nie zawsze oswiecaja sie kontrolki checka i podgrzewania swiec, musze go chwile zostawic w tej pozycji i kontrolka od swiec zaczyna sie zarzyc i po jakims czasie zaskakuje. Według mnie to może gdzies jakis brak styku na kablach a sie za bardzo nie znam i czekam na Wasze sugestie gdzie ewentualnie szukac przyczyny, dodam ze wmoim motorze nie umie zrobic autodiagnostyki. Dajcie znac gdzie można szukać przyczyny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emir Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 zobacz zaciski (wtyczki) przy liczniku moze nie sa pozednie wcisniete :-? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Holetzky Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Wszystkie wtyczki przy liczniku posprawdzałem i są ok, dodatkowo dzisiaj zauważyłem że nie świeci kontrolka z akumulatora, więc jak już miałem wszystko rozebrane to wymieniłem żarówkę ale i tak dalej nie świeci. Zaczynam się martwić żebym nie wybuchnął podczs jazdy Proszę o jakieś sugestie. A nie może to być coś związane z immobilajzerem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szfystack Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 jak na mój gust jest to związane z alternatorem. Sprawdż kable przy alternatorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 sprawdź żółto czerwony kabelek umieszczony koło pyszki z przekaźnikami ten jest od alternatora i sprawdź połączenia wszystkich wtyczek za bezpiecznikami wiązka obsługaująca deskę jest oddzielna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 brak świecenia kontrolki alternatora - jak motor nie pracuje - oznacza uszkodzenie lub zwarcie na kontrolerze napiecia alternatora, lub braku napięcia wzbudzania alternatora - skoro jeszcze Ci nie rozładowało baterii sądzę że jest to pierwsze. Zdejmij kable z alternatora - ten grubszy - weź omomierz i popatrz czy nie ma zwarcia miedzy zaciskiem alternatora a jego masą - jak silnik nie pracuje opór powinien sę gać nieskończoności. Potem przekręć stacyjkę w zapłon - i popatrz czy na tym cieńszym kablu nie masz + 12 V - jeśli jest, a kontrolka nie świeci sie nie ma prądu wzbudzania - kontroler ładowania jest do wymiany. zreszta za niedługi czas rozładuje Ci się aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.