Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

powerbutton :)


INC
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

pytaj coobcia.

ale w skorcie wyglada to tak ze podpinasz go pod czujnik cieczy chlodzacej. a ten power guzik to nic innego jak rezystor nastawny. z tego co pamietam kuba dostal extra ok 8 kucykow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w ga14de cos daje ?? :) i gdzie to rzeba zamontowac i mniej wiecej jaka wartosc rezystancji ?? :)

 

u mnie to kuba robił na G-techu bez rezultatów wyszło... trzeba by jeszcze na hamowni to sprawdzić ale wg mnie w GA14DE to gra nie warta świeczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w ga14de cos daje ?? :) i gdzie to rzeba zamontowac i mniej wiecej jaka wartosc rezystancji ?? :)

 

u mnie to kuba robił na G-techu bez rezultatów wyszło... trzeba by jeszcze na hamowni to sprawdzić ale wg mnie w GA14DE to gra nie warta świeczki

 

a moze teraz jak masz lepszy dolot czyli wiecej powietrza dodatkowa ilosc paliwka by sie przydala ? :) ciekawe....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

power button jest na chwilę gdybyś chciał z nim cały czas jeździć to spalanie wg mnie wyższe o ok 1-2L na 100km to tak jakbyś na ssaniu cały czas jeździł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

power button jest na chwilę gdybyś chciał z nim cały czas jeździć to spalanie wg mnie wyższe o ok 1-2L na 100km to tak jakbyś na ssaniu cały czas jeździł

 

wiem ze na chwile :) a co do spalania to mi sei wydaje ze nawet wiecej niz +1l... ale jesli by dzialalo na krotkich odcinkach (spod swiatel :D) to why not...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojciul

Czekanie na Coobcia nam pozostało... W sumie też się chyba na to skuszę... Zrobienie wydaje się banalne, a cosik to daje... Rozmawiałem z Szeryfem, bo on u siebie taki guzik miał, to powiedział że spalanie jest masakryczne na tym... Czyli z tym 1-2 litry to chyba nie do końca prawda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Pio@ridaz-unit.pl

Zastanaiwaliscie sie kiedys, ze jak zmieniacie temp silnika dla komputera to on iczej wysteruje wiatrakiem ? i poprstu wlaczy go pozniej ??

 

O ile przy 400 metrach silika nam to nie zabije o tyle dluga jazda z power butonem w szczegolnosci w starym aucie z zakamieniona chlodnica moze miec naprawde "power" efekt. Jak juz chcecie sie bawic w power guziki to lepiej sie by bylo wpiac rezystorem nastawnym (potencjometr) w iat. Czujnik temperatury powietrza w dolocie. Ustawic ze ma z -20 stopni i komputer w tedy by bezpiecznie podlewal bez zaklucania systemu chlodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanaiwaliscie sie kiedys, ze jak zmieniacie temp silnika dla komputera to on iczej wysteruje wiatrakiem ? i poprstu wlaczy go pozniej ??

 

O ile przy 400 metrach silika nam to nie zabije o tyle dluga jazda z power butonem w szczegolnosci w starym aucie z zakamieniona chlodnica moze miec naprawde "power" efekt. Jak juz chcecie sie bawic w power guziki to lepiej sie by bylo wpiac rezystorem nastawnym (potencjometr) w iat. Czujnik temperatury powietrza w dolocie. Ustawic ze ma z -20 stopni i komputer w tedy by bezpiecznie podlewal bez zaklucania systemu chlodzenia

 

hmm.... dobre.... to mzoe dzialac lepiej niz powerbutton :) bo mozna pojechac na hamownie, dostoic najlepsza moc i jazda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Pio@ridaz-unit.pl

Niestety nie dodalem iz w moim drogim aucie hyundaiu dalo to jakis 1 kon ;) . No ale zawsze cos daje, nie wlacza ssania tylko koryguje mape. Z tego co wiem nissmo jest bardziej podatne na takie zabawy niz hyundai wiec mozna probowac. Nawet nie trzeba potencjometru. Mysle ze 1-2 kiloomowy rezystor za 10 gr zalatiwl by problem w iat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się dotykałem do silników GA14 i GA16 to niestety nie przynosiło to najmniejszych efektów albo były takie małe że dupochamownia tego nie wykryła...

 

Co do Power Guzika mojego patentu to porpsstu wrowadzanie auta w SSANIE, silnik mysli że jest zimy i tyle, nie działą wtedy wntylator chłodnicy który i tak sporadzycznie załancza się w nissanach - to nie niemiec :wink:

Choć tak czy siak uzywa się go tylko do jakiegoś wyścigu czy wyprzedzania bo auto nie dość żę duzo pali to na niskich obrotach jest tak przelane że nie namoment ma klopot z przejsciem przez 1500 obr.min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
wntylator chłodnicy który i tak sporadzycznie załancza się w nissanach

hmm a u mnie dosyc czesto sie zalacza i to mnie martwi troszeczke, chlodnica jest wymieniona bo mial malego strzała, jedynym wyjasnieniem jest zasilanie lpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wntylator chłodnicy który i tak sporadzycznie załancza się w nissanach

hmm a u mnie dosyc czesto sie zalacza i to mnie martwi troszeczke, chlodnica jest wymieniona bo mial malego strzała, jedynym wyjasnieniem jest zasilanie lpg

 

Jeśli chodzi o ścisłość, nie mówimy o postoju ani powolnym toczeniu.

Martwienie się o wiatrak jest bez podstaw. Jedziesz szybko, guzik jest na chwile.

Co do niemców to po prostu część z nich ma późne termostaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...