INC Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 czy w ga14de cos daje ?? i gdzie to rzeba zamontowac i mniej wiecej jaka wartosc rezystancji ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 pytaj coobcia. ale w skorcie wyglada to tak ze podpinasz go pod czujnik cieczy chlodzacej. a ten power guzik to nic innego jak rezystor nastawny. z tego co pamietam kuba dostal extra ok 8 kucykow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 czy w ga14de cos daje ?? i gdzie to rzeba zamontowac i mniej wiecej jaka wartosc rezystancji ?? u mnie to kuba robił na G-techu bez rezultatów wyszło... trzeba by jeszcze na hamowni to sprawdzić ale wg mnie w GA14DE to gra nie warta świeczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 1 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 czy w ga14de cos daje ?? i gdzie to rzeba zamontowac i mniej wiecej jaka wartosc rezystancji ?? u mnie to kuba robił na G-techu bez rezultatów wyszło... trzeba by jeszcze na hamowni to sprawdzić ale wg mnie w GA14DE to gra nie warta świeczki a moze teraz jak masz lepszy dolot czyli wiecej powietrza dodatkowa ilosc paliwka by sie przydala ? ciekawe.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 power button jest na chwilę gdybyś chciał z nim cały czas jeździć to spalanie wg mnie wyższe o ok 1-2L na 100km to tak jakbyś na ssaniu cały czas jeździł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 1 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 power button jest na chwilę gdybyś chciał z nim cały czas jeździć to spalanie wg mnie wyższe o ok 1-2L na 100km to tak jakbyś na ssaniu cały czas jeździł wiem ze na chwile a co do spalania to mi sei wydaje ze nawet wiecej niz +1l... ale jesli by dzialalo na krotkich odcinkach (spod swiatel ) to why not... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojciul Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Czekanie na Coobcia nam pozostało... W sumie też się chyba na to skuszę... Zrobienie wydaje się banalne, a cosik to daje... Rozmawiałem z Szeryfem, bo on u siebie taki guzik miał, to powiedział że spalanie jest masakryczne na tym... Czyli z tym 1-2 litry to chyba nie do końca prawda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 2 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 no napewno wieksze bo to jak jazda na ssaniu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pio@ridaz-unit.pl Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Zastanaiwaliscie sie kiedys, ze jak zmieniacie temp silnika dla komputera to on iczej wysteruje wiatrakiem ? i poprstu wlaczy go pozniej ?? O ile przy 400 metrach silika nam to nie zabije o tyle dluga jazda z power butonem w szczegolnosci w starym aucie z zakamieniona chlodnica moze miec naprawde "power" efekt. Jak juz chcecie sie bawic w power guziki to lepiej sie by bylo wpiac rezystorem nastawnym (potencjometr) w iat. Czujnik temperatury powietrza w dolocie. Ustawic ze ma z -20 stopni i komputer w tedy by bezpiecznie podlewal bez zaklucania systemu chlodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 3 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Zastanaiwaliscie sie kiedys, ze jak zmieniacie temp silnika dla komputera to on iczej wysteruje wiatrakiem ? i poprstu wlaczy go pozniej ?? O ile przy 400 metrach silika nam to nie zabije o tyle dluga jazda z power butonem w szczegolnosci w starym aucie z zakamieniona chlodnica moze miec naprawde "power" efekt. Jak juz chcecie sie bawic w power guziki to lepiej sie by bylo wpiac rezystorem nastawnym (potencjometr) w iat. Czujnik temperatury powietrza w dolocie. Ustawic ze ma z -20 stopni i komputer w tedy by bezpiecznie podlewal bez zaklucania systemu chlodzenia hmm.... dobre.... to mzoe dzialac lepiej niz powerbutton bo mozna pojechac na hamownie, dostoic najlepsza moc i jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pio@ridaz-unit.pl Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Niestety nie dodalem iz w moim drogim aucie hyundaiu dalo to jakis 1 kon . No ale zawsze cos daje, nie wlacza ssania tylko koryguje mape. Z tego co wiem nissmo jest bardziej podatne na takie zabawy niz hyundai wiec mozna probowac. Nawet nie trzeba potencjometru. Mysle ze 1-2 kiloomowy rezystor za 10 gr zalatiwl by problem w iat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Jak się dotykałem do silników GA14 i GA16 to niestety nie przynosiło to najmniejszych efektów albo były takie małe że dupochamownia tego nie wykryła... Co do Power Guzika mojego patentu to porpsstu wrowadzanie auta w SSANIE, silnik mysli że jest zimy i tyle, nie działą wtedy wntylator chłodnicy który i tak sporadzycznie załancza się w nissanach - to nie niemiec :wink: Choć tak czy siak uzywa się go tylko do jakiegoś wyścigu czy wyprzedzania bo auto nie dość żę duzo pali to na niskich obrotach jest tak przelane że nie namoment ma klopot z przejsciem przez 1500 obr.min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 wntylator chłodnicy który i tak sporadzycznie załancza się w nissanach hmm a u mnie dosyc czesto sie zalacza i to mnie martwi troszeczke, chlodnica jest wymieniona bo mial malego strzała, jedynym wyjasnieniem jest zasilanie lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 wntylator chłodnicy który i tak sporadzycznie załancza się w nissanach hmm a u mnie dosyc czesto sie zalacza i to mnie martwi troszeczke, chlodnica jest wymieniona bo mial malego strzała, jedynym wyjasnieniem jest zasilanie lpg Jeśli chodzi o ścisłość, nie mówimy o postoju ani powolnym toczeniu. Martwienie się o wiatrak jest bez podstaw. Jedziesz szybko, guzik jest na chwile. Co do niemców to po prostu część z nich ma późne termostaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 na allegro sprzedają chiprezystory moze to coś da jak ktoś sie nudzi to moze załozyc jak dla mnie to bezsens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.