Gość marwin74 Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Witajcie, trzy dni temu zagazowałem nissana (primera P10 2.0DE), ale przy zimnym silniku: 1) Podczas zapalania na benzynie silnik gaśnie. Muszę przytrzymać go na obrotach w celu rozgrzania, po nagrzaniu wszystko jest ok. Gazownik stwierdził, że jest to spowodowane wyjęciem przez niego silnika korokowego, regulującego wolne obroty na benzynie, ma coś w tej kwestii wymyślić – co o tym sądzicie, czy ten silnik powinien być usunięty ? 2) Podczas nagrzewania się silnika (ok. 3 min) słychać charakterystyczny gwizd, świst. Przed instalacją gazy tego nie było – co to może być? Będę wdzięczny za wszelkie info, Pozdr, Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Gazownik spier... robotę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 wez to mu oddaj i niech zrobi tak jak ma byc a nie jakies co tygodniowe czy miesieczne wymyslanie "ze cossie wymysli i zrobi" w koncu palciles za to nie male pieniadze i ma chodzic. co do samego problemu to nie mam pojeica :sad: bo moj jest na gazniku (instalka I gen) niech sie ktos wypowie kto am taki sam silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Ad 1. Gazownik nie powinien nic wyjmować z instalacji, a na pewno silniczka krokowego. Ad 2. Ja też mam taki dziwny gwizd na zimnym. Zauważyłem że dochodzi z rejonu rury prowadzącej do puszki filtru powietrza. Po założeniu miksera w dolocie zmniejsza się jego przepustowość, może dlatego tak gwiżdże? W końcu na zimnym silniku ma wyższe obroty to i więcej powietrza musi zassać, a rurka węższa... Dobrze myślę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 ten gwizd to przeciskanie sie gazu przez zimny parownik gazu płynnego - niedogrzany parownik powoduje że część LPG odparowuje wrurce dopiero a membrana wydaje dziwne odgłosy. Rozgrzej silnik na benzynie i przełącz na gaz - nie powinno być w/w zjawiska -czy o to chodzi? Silnik krokowy nie powinien być usuwany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marwin74 Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Hey, właśnie wróciłem od gazownika i... ad1) założył silniczek krokowy – jest OK. ad2) okazało się, że jakaś „rurka” była nieszczelna i zasysane powietrze powodowało gwizd Potwierdzam tezę – tak naprawdę nie liczy się generacja instalacji gazowej a zdolności gazownika. Dobrze aby ten gazownik był blisko miejsca zamieszkania – zawsze można podjechać w celu reklamacji itp. pozdr, marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 ten gwizd to przeciskanie sie gazu przez zimny parownik gazu płynnego No chyba nie bardzo, bo słyszę go na zimnym silniku, na benzynie. I dochodzi wyraźnie z rury wlotu powietrza do puszki filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 gwizd gwizdowi nie równy - warunmkiem zawsze jest jakość elementów, a jak pieprzy się coś z gazem - to piwrwsza rzecz - trzeba sprawdzać szczelność - głównie wężyki i kolektor ssący - gaz powoduje parcienie gumy i szybciejj się zużywają. Wiecie dlaczego palą się auta zagazowane ? - bo tak naprawde nikt nie sprawdza benzyny - jakości i szczelniości przewodów paliwowych (benzynowych) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Co to za spray do badania szczelności co diagności psikają? Macie jakieś patenty na badanie szczelności samemu, czy wypatrujecie szronu jedynie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Robisz roztwór wody z mydłem i smarujesz na połączeniach. Jeśli jest nie szczelne to będzie się pienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.